Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 216

Θέμα: M42 compressor

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    H dawning atlanda που χρησιμοποιούσε τον Μ62 στο κιτ της για Μ42/Μ44, για την ρύθμιση του καυσίμου άλλαζε ΜΟΝΟ τον ρυθμιστή πιεσης βενζίνης! Με αυτή μόνο την αλλαγή ο Μ42 έβγαζε 199 άλογα με μαμά εξάτμιση ίσως και με μαμα φίλτρο. Τα Μ44 έβγαζαν 210 άλογα. Στο κιτ αυτό ο κομπρέσορας έμπαινε πάνω στο μπλοκ κατευθείαν!!!

    Γιατι άγραφος:

    Το θέμα δεν είναι να τον βάλω επάνω και να πούμε οτι μπήκε,αμα ήθελα κάτι τέτοιο θα κούμπωνα και εγώ τον κομπρέσσορα πάνω στο μπλοκ, θα έβαζα και τον ρυθμιστή και τσουπ έτοιμος! Η λύση αυτή όμως είναι πολύ πρόχειρη και έχει μεγάλες απώλειες σε θέματα καυσίμου, δύναμης και αξιοπιστίας!

    Ο εργοστασιακός εγκέφαλος δεν επιτρέπει να ρυθμιστούν με ακρίβεια τα μείγματα σε όλο το φάσμα των στροφών, με αποτέλεσμα να είμαστε σε καλύτερη μοίρα απο πριν, αλλα και πάλι θα πρέπει να θυσιάσουμε.

    Για τον άγραφο ο φίλος Dimzan είπε τα βασικά συν.
    Με τον άγραφο θα μπορεί το μοτερ να ρυθμιστεί με πολύ καλύτερη ακρίβεια και να βρεθεί η χρυσή τομή. Με τον υπολογιστή θα μπορώ να βλέπω ακριβώς τι παίζει σε όλους τους αισθητήρες του μοτερ και όχι μόνο, την κάθε στιγμή. Έτσι θα μπορώ όταν πηγαίνω σε καμιά πίστα να βλέπω αν με παίρνει ή όχι να κάθομαι να κάνω γύρους . Επίσης μπορώ να έχω δίαφορους χάρτες και να τους αλλάζω ανάλογα με τις συνθήκες ,τις περιστάσεις και τα καύσιμα.

    Τα χρήματα για τον άγραφο δεν είναι πολυ περισσότερα, καθώς στο ebay γίνετε χαμός και θα πέσει και πολύ προσωπική δουλειά. Οι τελικές ρυθμίσεις θα γίνουν στον δρόμο και για τα χοντρά έχω βρεί έμπιστο άτομο, εδώ στην Κρήτη, σε πολύ καλή τιμή. Ίσως πουλήσω και τα παλιά πράγματα και μειώσω το κόστος.

    Ένα άλλο σημαντικό θέμα είναι οτι έτσι ξεφορτώνομαι το MAF που πολλές φορές δημιουργεί θέματα και κάποτε αργά ή γρήγορα θα την ακούσει κιόλας


    Το θέμα του Λευτέρη είναι δεν είναι σε κακό δρόμο, ίσα ίσα θα έλεγα. Η βασική του δυσκολία ήταν να μοντάρει τον κομπρέσσορα και να κρατήσει την εργοστασιακή εισαγωγή(καλά δεν λέω?).


    Το θέμα στο οποίο κυρίως θέλω βοήθεια είναι να αποφασίσω ποιόν δρόμο ψύξης να ακολουθήσω....
    πρωτα απο ολα..ξερω τι κανει ενας αγραφος..απλα ρωτησα εσυ στο συγκεκριμενο προτζεκτ γιατι τον θες??ο μαμα εγκεφαλος δουλευει σωστα μεχρι και τα 260πς.τεσταρισμενο αυτο απο το δικο μου(ζ3 μ43).τις ιδιες δυνατοτητες εχουν μ43-μ44 στον εγκεφαλο.αναφερεις καπου πως δεν θες να αλλαξεις σωθικα..?????εαν αυτο ισχυει δεν μπορεις να ξεπερασεις τα 250πς με τα μαμα εντοσθια...οποτε αχρηστο τον θεωρω τον αγραφο σε αυτο το κομματι για τις βενζινες..ο μαφ η λουφτ σε εμας τους τουρμπατους τουλαχιστον εχει δειξει μια ανοχη-αντοχη μεχρι και 1.2μπαρ σταθερη(250πς εως 270πς για ΜΟΤΕΡ μιλαω παντα...) οποτε και με το μαφ πιστευω πως καταριπτεται ο μυθος για αγραφο σε αυτες τις ιπποδυναμεις(220πς)εγω στα 230 αλογα δεν ειχα το παραμικρο κομπιασμα-κοψιμο ουτε απο καυσιμο ουτε απο λουφτ(με μπεκ απο πουντο gt)...εγω τα ανεφερω αυτα γιατι θεωρω πως δεν χρειαζονται τοσα λεφτα για να δουλευει το μπεμβεδακι αψογα σε αυτα τα αλογα που θες..
    τωρα για ψηξη θα σου προτεινα ιντερκουλερ με τον πατροπαραδοτο τροπο με τον αερα του και οταν θα θες να ανεβεις σε δυναμη βαζεις
    ενα watermethanol και εισαι υπερ καλυμμενος...με το εγκφαλακι του ολο το κιτ απο 300ε-500ε εξαρταται ποιο κιτ θα στοχευσεις..

  2. The Following 3 Users Say Thank You to z3outofmind For This Useful Post:

    Dimzan (30-11-10), kloukakis (30-11-10), Panos 316T (30-11-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP