-
Είμαι ακριβώς της ίδιας άποψης σε όλα όσα είπες!! Σε ευχαριστώ πολύ
, τα πράγματα ξεκαθάρισαν λίγο τώρα. Αυτό που φοβόμουν ήταν η καθυστέρηση της πίεση, είναι πολύ σημαντικό για εμένα να έχει αμεσότητα το γκάζι κοντά στο ατμοσφαιρικό! Μικρό το κακό λοιπόν με το κλασσικό ιντερκούλερ στην περίπτωσή μας. Όντως τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα χωροταξικά.
Κάτι άλλο που δεν έχω ξεκαθαρίσει είναι το μέρος που θα μπει η πεταλούδα. Η D/A στο κιτ της έχει την πεταλούδα πριν τον κομπρέσσορα και χρησιμοποιεί για την εκτόνωση bypass όπως του pagani. Δεν έχω καταλάβει ποια είναι τα υπέρ και τα κατά μεταξύ bypass και BOV ανοιχτού και κλειστού τύπου. Έχω καταλάβει τον τρόπο λειτουργίας τους, αλλά δεν ξέρω τι πρέπει να διαλέξω και γιατί.... Η standard λύση είναι η bypass.
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP