Κοιτα δεν εχεις προβλημα με τον κομπρεσορα στις μακρυες σωληνωσεις. Σκεψου οτι το τουρμπο αργει γιατι εχει να κανει και spool up. Ο κομπρεσορας δεν εχει καν τετοιο θεμα. Επισης δες ολα τα κομπρεσορατα πως δινουν με το που πατας γκαζι. Μιλαμε σιγουρα για κατω απο 0.1 sec οταν μια τουρμπινα θελει τουλαχιστο 0.5 για να σπουλαρει και με δεδομενο οτι ειανι σε οφελιμη περιοχη στροφων.
οι σωληνωσεις για το intercooler σιγουρα ειναι ενας μικρος πονοκεφαλος αλλα αντιστοιχος πονοκεφαλος ειναι και το κυκλωμα του watercooler που θα θελει σιγουρα ψηγειο νερου, κυκλοφορητη η καποιου ειδους τρομπα ηλεκτρικη, σωληνωσεις και μια πολυ καλα σχεδιασμενη και απολυτα στεγανη-στιβαρη-ανθεκτικη εισαγωγη.
εφοσον μαλιστα μιλαμε για χειροποιητο watercooler στην εισαγωγη που δεν ειναι δοκιμασμενο νομιζω οτι το ρισκο ειναι μεγαλο και οτι και το κοστος του σε σχεση με το κλασσικο Intercooler θα ειναι αυξημενο. Επισης στο ψυξη με νερο θα πρεπει να εχεις και αισθητηρα θερμοκρασας για το νερο στην εισαγωγη ενω με το ιντερκουλερ το μονο που μπορει να γινει ειναι να χανεις πιεση απο καπου. Ο αερας θα ψυχεται ετσι κι αλλιως.
καταλαβαινω οτι το προβλημα ειναι χωροταξικο αλλα τι να κανουμε....
ΥΓ επισης, τωρα το σκεφτηκα, με τη χρηση του intercooler εισαι πιο ελευθερος στο πως θα τοποθετησεις τον κομπρεσοερα στο μηχανοστασιο. Η προηγουμενη εισαγωγη σε αναγκαζει να τον βαλεις σε αυστηρα καθορισμενη θεση και σκεψου οτι οταν θα εμπλεκεται και θα φορτωνει ο κομπρεσσορας θα κανει μικρες ταλαντωσεις που θα μεταφερονται στην εισαγωγη. Θα πρεπει δηλαδη να δεσει με την εισαγωγη και οχι απλα να πατησει πανω της διοτι οι συνεχομενες μικρες κινησεις μπορει να προκαλεσουν προβλημα στην εισαγωγη