Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 216

Θέμα: M42 compressor

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και εγώ για εκεί με βλέπω μάλλον.

    Αυτό που σχεδίασα είναι στην ουσία μια υδρόψυκτη εισαγωγή με σκοπό ακριβώς να γλυτώσω τις σωληνώσεις. Η ιδέα όμως αυτή με τρόμαξε μετά γιατι οποιαδήποτε διαρροή σε εκείνο το σημείο θα βάλει τα νερά μέσα. Ο κομπρέσορας κουμπώνει επάνω καλά κατάλαβες. Να μια άλλη λήψη που φαίνεται πιο καθαρά το εσωτερικό. Αν τελικά το έκανα έτσι θα άλλαζα την φορά του νερού και αντι να πηγαίνει κατα μήκος θα πήγαινε απο κάτω προς τα πάνω ώστε όλοι οι κύλινδροι να έπαιρναν αέρα ίδιας θερμοκρασίας.

    Μάλλον όμως δεν έχω λόγο να φοβάμαι οτι θα αργεί να σηκώσει πίεση με το air to air ε?
    Κοιτα δεν εχεις προβλημα με τον κομπρεσορα στις μακρυες σωληνωσεις. Σκεψου οτι το τουρμπο αργει γιατι εχει να κανει και spool up. Ο κομπρεσορας δεν εχει καν τετοιο θεμα. Επισης δες ολα τα κομπρεσορατα πως δινουν με το που πατας γκαζι. Μιλαμε σιγουρα για κατω απο 0.1 sec οταν μια τουρμπινα θελει τουλαχιστο 0.5 για να σπουλαρει και με δεδομενο οτι ειανι σε οφελιμη περιοχη στροφων.

    οι σωληνωσεις για το intercooler σιγουρα ειναι ενας μικρος πονοκεφαλος αλλα αντιστοιχος πονοκεφαλος ειναι και το κυκλωμα του watercooler που θα θελει σιγουρα ψηγειο νερου, κυκλοφορητη η καποιου ειδους τρομπα ηλεκτρικη, σωληνωσεις και μια πολυ καλα σχεδιασμενη και απολυτα στεγανη-στιβαρη-ανθεκτικη εισαγωγη.

    εφοσον μαλιστα μιλαμε για χειροποιητο watercooler στην εισαγωγη που δεν ειναι δοκιμασμενο νομιζω οτι το ρισκο ειναι μεγαλο και οτι και το κοστος του σε σχεση με το κλασσικο Intercooler θα ειναι αυξημενο. Επισης στο ψυξη με νερο θα πρεπει να εχεις και αισθητηρα θερμοκρασας για το νερο στην εισαγωγη ενω με το ιντερκουλερ το μονο που μπορει να γινει ειναι να χανεις πιεση απο καπου. Ο αερας θα ψυχεται ετσι κι αλλιως.


    καταλαβαινω οτι το προβλημα ειναι χωροταξικο αλλα τι να κανουμε....



    ΥΓ επισης, τωρα το σκεφτηκα, με τη χρηση του intercooler εισαι πιο ελευθερος στο πως θα τοποθετησεις τον κομπρεσοερα στο μηχανοστασιο. Η προηγουμενη εισαγωγη σε αναγκαζει να τον βαλεις σε αυστηρα καθορισμενη θεση και σκεψου οτι οταν θα εμπλεκεται και θα φορτωνει ο κομπρεσσορας θα κανει μικρες ταλαντωσεις που θα μεταφερονται στην εισαγωγη. Θα πρεπει δηλαδη να δεσει με την εισαγωγη και οχι απλα να πατησει πανω της διοτι οι συνεχομενες μικρες κινησεις μπορει να προκαλεσουν προβλημα στην εισαγωγη
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimzan : 30-11-10 στις 01:32

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    alexk (19-09-12), kloukakis (30-11-10), Panos 316T (30-11-10), z3outofmind (30-11-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP