Και ομως γινεται.
Δεν ξερω πως, δεν το εχω κανει εγω προσωπικα, αλλα ξερω οτι εχει γινει.
Ειδα με τα ματια μου γνησιο Μ5, αρχικα κανονικα δηλωμενο, μετα να ειναι στην αδεια ως 520. και βεβαια ως αυτοκινητο να εχει παραμεινει Μ5...
Και ομως γινεται.
Δεν ξερω πως, δεν το εχω κανει εγω προσωπικα, αλλα ξερω οτι εχει γινει.
Ειδα με τα ματια μου γνησιο Μ5, αρχικα κανονικα δηλωμενο, μετα να ειναι στην αδεια ως 520. και βεβαια ως αυτοκινητο να εχει παραμεινει Μ5...
PANOS-E60 (28-11-10)
Διαβαζα περιπτωση ατομου που ελεγε οτι μπορεσε να κανει υποκιβυσμο αλλα πληρωνεις τελη οπως πριν.
Δηλαδη αγοραζεις ενα γνησιο 16αρι αυτοκινητο.Κανεις κανονικα υποκιβυσμο στα 1400 κυβικα πχ αλλα πληρωνεις τελη για 1600 κυβικα..
Δεν συμφερει απο καμια αποψη
Οχι δεν ισχυει αυτο. Τα τελη βγαινουν συμφωνα με την αδεια κυκλοφοριας.
Αυτο σημαινει οτι δεν ειχε κανει παρα μονο την μηχανικη αλλαγη. Εννοω οτι δεν ειχε δηλωσει την αλλαγη...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 28-11-10 στις 11:27
Εγω πιστευω οτι γινεται δεν εχω ρωτησει αλλα μπορω με ενα τηλεφωνημα να μαθω.Εαν ενας π.χ εχει ενα Μ5 και τρακαρει η για καποιο λογο καταστραφει το μοτερ π.χ και δεν εχει χρηματα για να βαλει παλι Μ5 και εχει μονο για ενα διλιτρο τι κανει,απαγορευεται να το κανει 520?
Εγω απ οτι ξερω παιδια οταν ενα οχημα ας πουμε ειναι μαμα 2λιτρο δεν μπορουμε να το κανουμε 16αρι, τωρα αν υπαρχουν καποια παραθυρακια παρανομα δεν ξερω![]()
Επισης ξερω οτι αν το αυτοκινητο ειναι απο τον ΟΔΔΥ εκτος οτι του εχει 40% μειωση στο τεκμηριο βγαινει καινουρια αδεια και αν δεν κανω λαθος το δηλωνεις οσο θες, αρκει βεβαια να βγαινει αυτος ο κινητηρας για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.πχ δεν μπορεις να δηλωσεις ενα bmw 1400 ουτε ενα 6αρι 1800.
quattro ist fur sissies
θα πεφτει πολυ γελιο παντως αν τα διαβαζει κανενας απο Υπουργειο η Κτεο...
Νομιμη διαδικασια υποκυβισμου δεν υπαρχει.
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Αφου το ειδες προσωπικα οπως λες και αν φυσικα μπορεις .... Τσεκαρεις μια τον αριθμο πλαισιου του Μ5 αν ειναι ιδιος με την αδεια του 520 ???? Κοβω το δεξι μου .... μουστακομέρος πως ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ αν χτυπήσεις στο Μ5 που μας λες το πλαίσιο ΠΛΕΟΝ θα βγαινει 520. Αν μπορεις ομως τσεκαρε το μια . Ειμαι πολύ περιεργος να το δω και να το ζήσω και αυτο .... Πριν μπεις ομως στη διαδικασια να ψαχνεις πλαισια κτλ καθως ειναι και δυσκολο ο αλλος να σου δωσει ετσι φορα παρτιδα το vin του , τσεκαρε μια , οταν περναει εξω απο μαναβικο , μηπως ορμαει στα τσαμπια με τις μπανανες το Μ5..20 ?? Αν ναι .... Ξερω και εγω ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΓΝΗΣΙΟ Μ5 να το δηλωσω 520.
Οπότε και αν ισχυε και κατι τετοιο που ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ , ποιο το κερδος ?????
Οχι δεν απαγορευεται αλλα .... Επειδη εχω καποιες ΚΑΛΕΣ ΑΚΡΕΣ , φερε μου το απογευμα ή αυριο ή τωρα ή οποτε θελεις ενα Μ5 να στο δηλωσω εγω πως τρακαρε και διελυσε το μοτερ και μετα αν καταφερεις να μου το δηλωσεις 520 ... εγω θα σου φερνω " τρακαρισμενα " Μ5 και Μ6 και 750 10 την ημερα τουλαχιστον να τα δηλωνουμε Μ1600 και 718 αντιστοιχα.
Για να τελιωνει το θεμα ρε αδελφια καθως ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν υπαρχει η δυνατοτητα ΠΛΕΟΝ ΝΟΜΙΜΑ ή ΠΑΡΑΝΟΜΑ να δηλωθει υποκυβισμος αυτοκινητου , μην πιαστει κανενας κοροιδο και πληρωσει τιποτα κερατιατικα και μετα τρεχει και δε φτανει .....
Η μονη περιπτωση που ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ να δηλωθει υποκυβισμος ειναι η εξης ..... Εχουμε ενα αυτοκινητο πχ 316 και το κανουμε 330. Για τον Α - Β λόγο οντως το αυτοκινητο ΕΦΟΣΟΝ εχει δηλωθει σωστα και νομιμα μπορει με νομιμες διαδικασιες να υποκυβιστει ξανα σε λιγοτερα κυβικα αλλα οχι λιογοτερα απο αυτα που ηταν στην πρωτη του αδεια ..... Δηλαδη αν ειχαμε πχ ενα 320 , και οχι 316 που εγραψα παραπανω, και το καναμε 330 μετα δεν μπορουσαμε να το δηλωσουμε ξανα κατω απο 320 παρα μονο μεχρι και 320 . καταλαβατε ????
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη E39COMP : 29-11-10 στις 10:50
Μνημόσυνο με ΞΕΝΑ κόλυβα ....