ας επαναφερω το θεμα...μιας και μετα απο μια περιοδο απραξιας...ο κομπρεσσορας ξανακουμπωσε παλι πανω στο μοτερ! σημερα λοιπον ,το εβγαλα στο δρομο και ειπα να το δοκιμασω απο πρωτη εως τριτη ταχυτητα..! ανοιγω λοιπον την πρωτη εως τις 5χιλ στροφες , η πιεση ανεβαινει κανονικα εως το 0,45-0,5 ..το αμαξι δινει ικανοποιητικα...και αλλαζω σε δευτερα....η πιεση πεφτει στο 0,25-0.3 και παραμενει εκει...με τις στροφες να ανεβαινουν με ρυθμο ατμοσφαιρας...βαζω και 3η και η πιεση σταθερη στα 0,25-3! το ξαναδοκιμασα...και τα αποτελεσματα ηταν ιδια....! απο ρελαντι με 2η ή 3η ταχυτητα....το αμαξι δινει δυνατα και αστραπιαια πιεση 0,2 εως 0,3...και μετα παραμενει σταθερη ...ανεξαρτητως στροφων....! το αμαξι δεν φοραει προγραμμα...παρα μονο ενα σετακι μεγαλυτερα μπεκ 230cc...υπολογισμενα για την απαιτουμενη παροχη...! τι μπορει να φταιει για την μειωμενη πιεση ,ενω στην πρωτη βγαζει κανονικα το 0.5 που υπολογισα βαση τροχαλιας?????