Εγω που ειχα μια εμπειρια απο παλια, δεν το ειχα αγορασει καινουργιο το αυτοκινητο και γενικα δεν ειχα καλυψη απο την mobile ουτε με ρωτησαν τιποτα τετοιο.Μου ειπαν λοιπον στο τηλ οτι θα ερθουν και απλα θα πληρωσω το παληκαρι και αν θελω να κανω εγγραφη.Στην περιπτωση ομως που χρειαστει μεταφορα θα το πανε σε συνεργειο BMW και οχι οπου θελω εγω.Πραγματι σε μιση ωρα εφτασαν ελυσαν το προβλημα τον πληρωσα και εφυγε.Φοβερη εξυπηρετηση παντως.Γλιτωνεις την πιθανοτητα να ερθει η οδικη και να στο φορτωσει χωρις λογο.Τέλος καλό, όλα καλά.
Δηλαδή αυτό ισχύει για όλα τα bmw που κυκλοφορούν στην Ελλάδα ? Ή πρέπει να είναι 'ελληνικής' αντιπροσωπείας ?









Απάντηση με παράθεση