Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: Sport Auto transmission retrofit σε LCI

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άργησα λίγο γιατί προκειμένου να το δοκιμάσω, έκανα μια μικρή παράκαμψη μέχρι... τη Χαλκίδα και πίσω. Αυτό που με καθυστέρησε περισσότερο όμως ήταν η στάση στον Σείριο στα Goody's!

    Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

    Μόλις είδα αυτό το μαραφέτι, είπα να το δοκιμάσω. Παρήγγειλα τα ανταλλακτικά και περίμενα υπομονετικά τις 10 εργάσιμες. Κατά τη διάρκεια της αναμονής, μια επίσκεψη σε διάφορα γερμανικά φόρα με απογοήτευσε, αφού κάποιοι υποστήριξαν πως δεν πρόκειται να λειτουργήσει σε 4κύλινδρα LCI αλλά ούτε καν σε εξακύλινδρα 523 και 525, δεδομένου ότι το Sport Auto ήταν προαιρετικός εξοπλισμός μόνο στο 530 και στα μεγαλύτερα αδερφάκια του. Ως εκ τούτου, προγραμματισμός σε άλλα μοντέλα δεν είναι εφικτός.

    Σκέφτηκα πως στη χειρότερη περίπτωση, θα έκανα μια ακριβή αισθητική αναβάθμιση και τίποτα παραπάνω. Για να είμαι ειλικρινής, σχεδόν το είχα πάρει απόφαση πως πέταξα τα λεφτά μου.

    Σήμερα λοιπόν, μετά το retrofit, συνέδεσα ξανά τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο. Πάτησα το κουμπί Sport χωρίς να περιμένω τίποτα αλλά να που το τιμόνι σκλήρυνε μεμιας! Επέλεξα D και έκανα μια βόλτα το τετράγωνο. Πράγματι κάτι διαφορετικό συνέβαινε και δεν είχε να κάνει μόνο με το reset που έφαγε το αυτοκίνητο.

    Τα συμπεράσματά μου από την δύωρη βραδυνή βόλτα έχουν ως εξής:

    - Ο νέος μοχλός κάθεται πιο χαμηλά, είναι πιο συμπαγής, πιο 'γεμάτος' και κουμπώνει καλύτερα στις επιλογές. Κατά τη γνώμη μου είναι και ομορφότερος, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.

    - Το κουμπί Sport πέρα από ψαρωτικό γεμίζει καλύτερα την κεντρική κονσόλα.

    - Επιλέγοντας το sport πρόγραμμα, οι αλλαγές γίνονται γρηγορότερα (οι στροφές πέφτουν πολύ λιγότερο), το γκάζι αποκτά απίστευτη αμεσότητα και το τιμόνι σκληραίνει αρκετά. Όλα αυτά χωρίς κανένα προγραμματισμό.

    - Η επιλογή D με το σπορ πρόγραμμα απαλλάσεται από την ενοχλητική νωχελικότητα και πλησιάζει την επιλογή DS σε νορμάλ mode. Η επιλογή DS με σπορ πρόγραμμα είναι το κάτι άλλο.

    - Η κατανάλωση πρέπει να είναι αυξημένη στο σπορ πρόγραμμα γιατί το οικονομόμετρο σκαλώνει στο τέρμα για πλάκα.

    - Το τιμόνι γίνεται μάλλον υπερβολικά βαρύ για επιτόπιους ελιγμούς ή γρήγορες διορθώσεις, αλλά αυτό συνηθίζεται.

    Για να απαντήσω και στον αγαπητό Στέφανο, το project δεν έχει ολοκληρωθεί. Η συνέχεια επιβάλλει σπορ τιμόνι με paddles, απλώς ψάχνω να βρω αν μπορεί να συνδυαστεί με το SSG τιμόνι του οποίου τα paddles είναι push-pull και όχι με το SMG. Μετά τα Χριστούγεννα θα έχω νεότερα.

    Όσον αφορά την κωδικοποίηση, δε γνωρίζω αν μπορεί να γίνει. Αυτή αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τις ενδείξεις στην οθόνη του πίνακα οργάνων (π.χ. S1-6 αντί για M1-6 όταν το σπορ πρόγραμμα είναι επιλεγμένο) και τίποτα παραπάνω. Ενδέχεται βέβαια να αφορά και τη λειτουργία των paddles στο τιμόνι, αλλά εκεί υπάρχουν εναλλακτικές.

    Αυτά προς το παρών. Ορίστε ένα link με ένα DIY σε pdf που με βοήθησε πολύ (είναι στα αγγλικά):

    https://www.motor-talk.de/forum/lci-...-t1829781.html

    Αύριο θα βάλω και κωδικούς ανταλλακτικών, με τιμές. Συνολικά στοίχισε 604 ευρώ. Και μόνο για την απόκριση στο γκάζι τα αξίζει και με το παραπάνω. Άντε να δούμε τι θα κάνουμε και με το τιμόνι!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 24-11-10 στις 00:46

  2. The Following 7 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (24-11-10), asot (24-11-10), bill_m3 (24-11-10), E60_Arkadia (26-11-10), Konstantinos E60 (24-11-10), Monsta (24-11-10), PANOS-E60 (24-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP