Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: 3,5 12v vs 2,5 24v!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ότι το σασί πρέπει να δεθεί πρέπει να δεθεί είτε βάλει 2.5 είτε 3.5.

    Αυτό από τη στιγμή που θα ζοριστεί το αμάξι σε ντριφτ, βουνό κλπ.

    Μπάρες θόλων, χιαστό από κάτω και ίσως και δέστρες ψαλιδιών.

    Οπότε το δέσιμο είναι κοινό και στις δύο μετατροπές.

    Με το ψυγείο είναι ένα θέμα.

    Καταργείς το κόμπλερ και την φτερωτή, βάζεις όσο πιο μεγάλο ψυγείο χωράει και μετά βάζεις ένα ή δύο ηλεκτρικά βεντιλατέρ ΜΠΡΟΣΤΑ από το ψυγείο.

    Αν έχεις a/c και θες να δουλεύει ΜΑΖΙ με το υδραυλικό τιμόνι πρέπει να καταργήσεις τους ιμάντες που έχει και να βάλεις ένα κοινό ιμάντα για όλα (όπως στα πιο σύγχρονα οχήματα).

    Νομίζω ότι λέγεται V belt ο τύπος της συνδεσμολογίας.

    Αλλά αν θές ένα σκέτο υδραυλικό είσαι οκ.

    Για το Μ30 πάντως θες άλλες βάσεις μοτέρ (αν θυμάμαι καλά από Ε28 535)
    Παντα ολοκληρωμενες οι απαντησεις σας monsieur!

  2. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    oldcarskickass (23-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP