Ναι σίγουρα από οικονομικής, απλά καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες!
Αυτό έχει ποοοοοολύ ενδιαφέρον.
Για κοιτάξτε για τι ιπποδύναμη μιλάνε.....
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=457707
Το να εχει η US version με την Euro version 110 αλογα διαφορα ξεχασε το! Συνηθως τα US spec εχουν κατα τι λιγοτερα αλογα λογω πιο αυστηρων προδιαγραφων ρυπων! Βεβαια αυτο το Ν54 platform με τα 450 αλογα ακουγεται ενδιαφερον! Αλλα να εχουν το ιδιο βασικα μοτερ το Μ1 με το Μ3? Και αυτο μου φαινεται κομματακι δυσκολο. Θα πρεπει να περιμενουμε λιγο καιρο για τα σχεδια της BMW στο τι μας επιφυλασσει για τη καινουργια Μ3
Η συνδεση που κανει αυτός που ποσταρει με το καινουργιο Μ3 ειναι αστήρικτη.
Αλλα η λίστα ειναι ξεκαθαρη. Τι ειναι who knows
Τι ζανταρες ειναι αυτες ρε παιδια!!Δεν θα ηταν ασχημο και σε πορτοκαλι χρωμα σαν τις 2002ti....τι λετε?
καθε στροφη και μια ιστορια!!!
450 αλογα απο τριλιτρο με φιμωμενες εισαγωγες, καταλυτες euro 5, αθορυβο κτλ σημαινει οτι θα πρεπει να δουλευει σε μεγαλες πιεσεις στα 1.5+ bar. Δεν νομιζω να βγει μοτερ παραγωγης που να δουλευει τετοιες πιεσεις λογω μειωμενης αξιοπιστιας.
Εδω οι Ν54 με τελειωμενες τουρμπινες και ενα καρο βελτιωσεις δεν φτανουν σε αυτα τα νουμερα. Και ουτε νομιζω οτι θα βαλουν τιποτα δρακουλες για τουρμπινες ωστε να μπορουν να δουλεψουν χαμηλοτερη πιεση αφου τους ενδιαφερει η αποκριση απο αυτον κινητηρα και παρα πολυ μαλιστα! Για σειρες Μ μιλαμε. Ειμαι και εγω αρκετα περιεργος τι ειναι τουτο το Ν54 με 450 αλογα
Πάντως για 450 άλογα μιλάνε για το νέο Μ3 που ΘΑ βγεί 2012-2013...
Λοιπον, κατι μου βρωμαει ασχημα σε αυτη τη φωτο, και αυτο ειναι ο κωδικος του κινητηρα. Κατ' αρχην, οριστε πως ερμηνευεται η ονομασια καθε κινητηρα:
Αυτο που θελω να τονισω ειναι οτι ο χαρακτηρας (6) ειναι εκει για να διαχωριζει τις διαφορες εκδοσεις του ιδιου κινητηρα με διαφορετικες υποδυναμεις.
Επισης, συμφωνα με τη 2η σελιδα, η εκδοχη του 3λιτρου Ν54 με τη μεγιστη υποδυναμη ονομαζεται Ν54Β30Τ0. Αυτη ομως ειναι η ονομασια της εκδοχης με τα 340 αλογα. ΔΕΝ γινεται να εχει την ιδια κωδικη ονομασια με καποια εκδοχη με 450 αλογα. Αν υπηρχε καποια εκδοχη με 450 αλογα on the way τοτε θα επρεπε να ονομαζεται Ν54Β30Ο0 αυτη με τα 340, ωστε με τα 450 να ονομαστει Ν54Β30Τ0 συμφωνα με το παραπανω εγγραφο.
bill_m3 (24-11-10), ghost-rider (04-03-11), gnx (23-11-10), Kostas_1 (04-03-11), nikos valvetronic (05-07-11), S8N (04-03-11), Stathis (04-03-11), stef (23-11-10), turbodog (23-11-10)
Και το σχολιο του γνωστου Scott27 σχετικα με την ολη ιστορια με τα 450 αλογα:
https://www.germancarforum.com/1-ser...tml#post490332