Η σύγκλιση στον πίσω άξονα , δίνει στο αυτοκίνητο μια σταθερότητα στην ευθεία , δεν αλλάζει κατευθύνσεις από ανωμαλίες εδάφους και από αλλαγές οδοστρωμάτων . Κάνει το αυτοκίνητο ευθυβολο. Αν το παρακανεις τρως λίγο τα ελαστικά σου στο έξω μέρος τους . Δεν χρειάζονται υπερβολές , ένα 0,1 είναι υπεραρκετο ! Η καμπερ πίσω δίνει έξτρα σταθερότητα στις στροφές , γιατί πατάει όλο το λάστιχο . Αρα όπως καταλαβαίνεις , το πόση καμπερ θα δώσεις εξαρτάται λοιπόν από τα λάστιχα που φοράς αλλά και από το πόσο πιέζεις το αυτοκίνητο . Όσο αυξανεις όμως θα έχεις αυξημένη φθορά στο εσωτερικό μέρος του ελαστικου αλλά και θα έχεις χασουρα στην εκκίνηση , και ίσως ελάχιστη στο φρένο .