Πάλικαρια μήπως ξέρει κανένας εαν είναι εύκολη η μετατροπή απο ντιζατο σε ηλεκτρογκαζο του m54 που θέλω να βάλω αυτό το μοτέρακι στο 36αρι μου? Κ έχω κολλήσει με αυτό το θέμα
Πάλικαρια μήπως ξέρει κανένας εαν είναι εύκολη η μετατροπή απο ντιζατο σε ηλεκτρογκαζο του m54 που θέλω να βάλω αυτό το μοτέρακι στο 36αρι μου? Κ έχω κολλήσει με αυτό το θέμα
για ποιο λογο ???
Μεγαλύτερη ισχύ περισσότερη ροπή απο 28αρι κ πιο φτηνός στη αγορά απο τι s5x, πιο νέος κ καίει κ λιγότερα απο τι τα 6πεταλούδα σίγουρα, το θέμα είναι πόσο θα μου βγει αυτή η μετατροπή του γκαζιου που σίγουρα γίνετε αλλά πιο είναι το κόστος κ εαν γίνετε σωστά μην έχω πρόβλημα ύστερα αυτό είναι το μεγαζήτημα η μήπως καλύτερα θα ναι να κοίταξω σε s50 μεριά?
Το μοτερ πες μπηκε.Το γκαζι το εφτιαξες.Αντε και εβαλες και το καντραν.Με το προγραμμα και τα ηλεκτρονικα του 46???? τι θα κανεις εκει?
Θα μου πεις "καποιον θα βρω να μου το φτιαξει".Συμφωνω.Ρισκαρεις ομως την βελουδινη μαμα λειτουγια ενος 28ριου ή Μ σε κουμπωμα και λειτουργια με την ασαφεια ενος Μ54 απο αλλο σκαρι???
Εγώ έχω e36 compact με μοτέρ M54B30 και δεν είχα και ούτε έχω με το ηλέκτρογκαζο κανένα πρόβλημα......όλα δουλεύουν άψογα από την πρώτη ημέρα της μετατροπής!
Η τοποθέτηση 28άρι μοτέρ από e36 σε e36 καρότσα είναι πολύ εύκολη μετατροπή αλλά τα μοτέρ αυτά είναι παλιά και ότι σημαίνει αυτό! Τώρα όπως λέει ο mk52 ότι με 2-3 βελτιωσούλες θα πάρει 40 άλογα...και με τι κόστος κι αν τα πάρει μπορεί να γίνει έστω συναγωνίσημο του 3λιτρου;
Η εμπειρία μου λέει οχι!
Άμα μπορείς δωσε λεπτομερήες τι μοντέλο είναι το κομπακ σου(φαντάζομαι τούμπανο έχει γίνει) απο ποιο μοντέλο έβαλες τον m54 τι χρειάστηκες για την μετατροπή εκτός τα συνηθισμένα (μοτέρ πλεξουδα κ τέτοια) με εγκέφαλο κ τα ηλεκτρικά είχες κάποιο πρόβλημα πχ με το ιμμοπιλαϊζερ κάποια δυσκολία το ηλεκτρογκαζο μπήκε κουτί ή έκανε κάποια πατεντα