Σελίδα 12 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 111 έως 120 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

  1. #111
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω παντως θα περιμενω να δω το τελικο αποτελεσμα για να κρινω
    εξαλου εκει στην Μ// δεν μας εχουν απογοητευσει ποτε μεχρι τωρα.

  2. #112
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Alex τι κάνεις βρε φίλε...?
    Σε είχα χάσει...
    Ερώτηση: πιστεύεις δηλαδή (χωρις καν να ξέρουμε τα specs του νέου Μ3 την ανάρτηση κλπ) ότι ένα καλά στημένο Μ3 F30 με καλό οδηγό, εσύ με το CSL θα το "έχεις" εύκολα...? Μιλάμε σε γνωστή στροφοδιαδρομή και για τους 2 σας...!
    Το αυτοκίνητο δεν υπάρχει ακόμη οπότε παίζει συζήτηση καφενείου τώρα.
    To GTS με τα 1600 κιλά του το έχω εύκολα όμως
    Και ας μιλάμε για πίστα γιατί εγώ δεν είμαι τόσο καλός οδηγός να πηγαίνω τάπα το CSL στο δρόμο, γιατί τα νούμερα που στρίβει είναι σχεδόν παντού τριψήφια.

  3. #113
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αυτοκίνητο δεν υπάρχει ακόμη οπότε παίζει συζήτηση καφενείου τώρα.
    To GTS με τα 1600 κιλά του το έχω εύκολα όμως
    Και ας μιλάμε για πίστα γιατί εγώ δεν είμαι τόσο καλός οδηγός να πηγαίνω τάπα το CSL στο δρόμο, γιατί τα νούμερα που στρίβει είναι σχεδόν παντού τριψήφια.
    Αφού οι χρόνοι της GTS (με semislick λάστιχο κιόλας) είναι ένα δεύτερο κάτω από τη CSL, πως λες με τόση σιγουριά ότι το'χεις?
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. #114
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    προφανως το csl του αλεξανδρου ειναι λιγο βελτιωμενο...

  5. #115
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εμενα πάντως θα μου άρεσε ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να έβλεπα ενα Μ3

    με τον όγκο του Ε46 ίσως και λίγο πιο μαζεμένο
    στα ίδια κιλά με το 46 τουλάχιστον ( μακάρι και λιιιιιγο πιο κάτω...μπορούν)
    να έχει δυο τουρμπινάκια που να σπουλάρουν απο τις 1200 εως και τις 8500 στροφές ( υπάρχουν τέτοια πράγματα αρκεί να διαθέσεις γκαφρά)
    Να έχει την ίδια απόκριση στο γκάζι ( πολυπετάλουδο είναι αυτό...απλά θα σπέρνει σε turbo απο το εργόστάσιο)
    να έχει το ίδιο νευρόσπασμα με τον S54 και να έχει 450 αλογα με 50 κιλά ροπής
    απλά με την κατανομή και το πάτημα που έχουν τα ρημάδια τα Μ ( με φυσικά εξέλιξη στο πλαίσιο και την ακαμψία ) ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΝΕΤΑΙ !!!!!

    είναι υπαρκτά τα αποτελέσματα της τουρμπίνας ( της σωστής δουλειάς με βάση την λεπτομέρεια και όχι την ηλίθια υπερβολή ) στην άλλη πλευρά του ατλαντικού, και σιγά σιγά και στην ευρώπη, με απόλυτη δικαίωση στα πιστάκια μέσα ( κ όχι μόνο σε κοντροκαταστάσεις..) που τρίβουν τα μάτια τους πολλές κατασκευές.....

    απλά θα ήθελα την κεφαλή που έχουν τα ατμο μοτεράκια τώρα( S54 S65 ) να υπάρχει και στα διτούρμπινο....


    ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  6. #116
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφού οι χρόνοι της GTS (με semislick λάστιχο κιόλας) είναι ένα δεύτερο κάτω από τη CSL, πως λες με τόση σιγουριά ότι το'χεις?
    Οι χρόνοι της GTS είναι για 4-5 γύρους... που θα ανάψουν φρένα και θα υπερθερμανθούν τα ελαστικά του.
    Γι'αυτό λέω με σιγουριά ότι το έχω. Ίσως ξέρω κάτι παραπάνω έτσι....

  7. #117
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το ολο θεμα απλα αρχιζει να γινεται αστειο...

    Η bmw δηλωνε οτι η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται και τηρουσε κατα γραμμα το αμερικανικό ρητο there is no replacement for cubic inches...
    H audi στηριζε φανατικα τουρμπο...

    Τωρα η bmw ετοιμαζεται να φορεσει παντου το μαγικο σαλιγκαρι ενω ο αντιπαλος κανει ξεκαθερισμα στο στολο του. Τουρμπιζει τα λιγα κυβικα και βγαζει καθαρα τη δυναμη στα μεγαλα μοτερ γυριζοντας τα καπου εκει στις 8 χιλιαδες στροφες...

    Κατι μου λεει οτι το μελλον θα ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον! Ηρθε η ωρα να παρουμε ποπ κορν και να περιμενουμε να δουμε τι θα γινει!

  8. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    alexk (21-11-10), Nikos (13-12-10)

  9. #118
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θυμαμαι καλα η οχι;
    τα δυο ντιβιζιονς ///Μ και RS καποια στιγμη δεν εκαναν καποια αλλαξοκωλια με εναν αρχιμηχανικο;
    Η της πενβε πηγε στην Αουντι η το αναποδο;

  10. #119
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    οχι, απο την amg πηγε στην Μ...

  11. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexk (21-11-10)

  12. #120
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οριστε.
    Μολυνθηκε το γονιδιο.
    Αυτος φταιει.
    Στο φουρνο ολοταχως.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    NickE60 (20-11-10), Thomelef (20-11-10)

Σελίδα 12 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP