Καπου διαβασα οτι της BMW οι τιμες ειναι πολυ "συντηρητικες".
Προσανατολιζονται περισσοτερο (υποτιθεται) στην οδικη σταθεροτητα αρα και ασφαλεια.

Δηλαδη πισω συγκεκριμενα, η toe ("συγκλιση"?), λεει, τεινει προς αυτο

[IMG][/IMG]

Toe in/negative toe δηλαδη προσφερει σταθεροτητα πισω, αλλα και φθορα στα ελαστικα.
Απο οτι λενε η φθορα των ελαστικων επηρεαζεται περισσοτερο απο την toe απο οτι την καμπερ.



Επισης, μεγαλυτερη αρνητικη καμπερ γενικα προσφερει καλυτερο πατημα ολου του ελαστικου πανω στη στροφη.





Προς Θεου δεν παριστανω τον ειδικο.
Προσπαθω να καταλαβω και εγω πως μπορουμε να ρυθμισουμε (οσο γινεται) την αναρτηση μας στα γουστα μας.
Και εαν κανω καπου λαθος εδω ας διορθωσει καποιος, παντως καπως ετσι τα'χω καταλαβει εγω.