Κοιτα να δεις που καποτε λεγαμε.."οι πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται"
Σταματη αμα θελανε ατμοσφαιρκη δεν θα βελτιωναν καν της τουρμπατες 911..αστο αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα.
Κοιτα να δεις που καποτε λεγαμε.."οι πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται"
Σταματη αμα θελανε ατμοσφαιρκη δεν θα βελτιωναν καν της τουρμπατες 911..αστο αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα.
φαντάζομαι Μ3 με εξάτμιση - φίλτρο - πρόγραμμα - μεγαλύτερα τούρμπο - σκάστρες,
μπιριμπίμ μπιριμπίμ να είναι καμιά 150 άλογα πάνω και μετά τις 3 χιλιάδες να κάνει
σα μ@λ@κισμένο και να παλεύει να κρατηθεί στην πορεία του...χαχαχαχαχα ρε που
το καταντήσαμε το ντιβίζιον...επίσεις για το να το μπαντηλικώσεις ένα τέτοιο αμάξι
δεν το συζητώ. δεν πρέπει να είσαι χεράς για να το κάνεις, παρά ηλίθιος!!!
φυσικά το θέμα έχει και τα καλά του...θα ποζάρουμε πλέον πρώτη μούρη στα
κοντροστέκια και θα μπορούμε να ανοίγουμε τα Μ3 χωρίς παζάρια τύπου στάση
400 κτλ κτλ. επίσεις θα μπορούμε να κάνουμε παρέα με τους ιδιοκτήτες evo - subaru
χωρίς να τους σνομπάρουμε πλέον και να ψαρεύουμε γνώσεις γύρω απο τα τούρμπο,
πάντα με πλάγιο τρόπο, μη μας περάσουν και για άσχετους.
επίσεις θα μπορούμε να κολάμε στο ταμπλό του αυτοκινήτου το ωραιότατο
μεταλικό αυτοκόλητο που λέει turbo. φυσικά και στο πίσω μέρος και στα φτερά.
επίσεις πολύ καλό είναι που θα ασχολειθούν μαζί μας και οι ιάπωνες στην βελτίωση
και πιθανότατα να δούμε το Μ3 στο tokio drift 2-3-4 με οδηγό τον γιό του
τσουτσίγια να κοντράρει τον γέρο του που θα οδηγάει το M5 B turbo V8 με
πρόγραμμα απο τον φουτζιγιάμα και για εξάτμιση τα κενά καλάμια απο παλιές
αναρτήσεις της ΤΕΙΝ.
VIVA DIVIZION
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 18-11-10 στις 22:06
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
halkida116mpack (19-11-10), manos///3 (19-11-10), Nikos (19-11-10), Stamatis (18-11-10)
το θεμα δυστυχως σεν εχει απαντηση.
αν μετα απο αυτα τα χρονια του εν σειρα εξακυλινδρου,η εταιρια αποφασισε να αλλαξει πορεια ειναι κατι που η εταιρια θα αποφασισει και θα πραξει..
μη ξεχναμε οτι οι κινησεις μιας εταιριας καθοριζονται κυριως απο "χαρτια"...ποσες πωλησεις,κλασικα ερωτηματολογια οταν πας να το δεις κλπ κλπ..η νομιζεται οτι οσοι εχουν Μ3 πχ.το οδηγαν στο 70 % τους εστω...αντε κανενα γακζιδι στην ευθεια,αντε και κανα παντηλικι σε πλατεια...
αν λεμε για ξεζουμισμα μιλαμε για φτασιμο στο οριο των αυτοκινητων.
συνεπως πολλοι ειναι αυτοι που πηραν Μ3 για να πανε στη πιστα στο σφακιανακη.....
και μεταξυ μας...δε πα να το κανουν 24κυλινδρο που με 2.500 στροφες να πιανει τα 290 χλμ???δε παει να του βαλουν 4 τουρμπο σε καθε κυλινδρο??παλι θα υπαρξουν ανθρωποι που θα το αγορασουν,θα κανουν το κομματι τους..και οι υπολοιποι θα συζηταν για τη μαγεια του Ε30,τον εκθειασμο της Ε46 ,το σεβασμο στο Ε36,αλλα στο τελος θα αγορασουν ενα 320 της τοτε σειρας.....
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
άσχετα το αν τα παίρνουν οι μπουζουκόβιοι, που μερικοί απο αυτούς μπορεί και να
σε κάνουν βόλτα και να κατέβεις με καφέ βρακί, η πεμβέ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα
τα φτιάχνει για συγκεκριμένο σκοπό και συγκεκριμένο κοινό. αν βλέπουν τα Μ σαν απλά
νούμερα πωλήσεων - τζίρου, τότε να σταματήσουν να πουλάνε μούρη με αυτοκίνητα
τύπου gts. το ότι η εταιρεία κάνει ένα βήμα εμπρός και δυο βήματα πίσω στην συγκεκριμένη
σειρά είναι πλέον ολοφάνερο. μετά το csl και 7 χρόνια δεν έχει τπτ για να εντυπωσιάσει
πλέον. αν και το gts μου αρέσει πάααααααααρα πολύ, δεν νοείτε το csl να είναι αποτελεσματικότερο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
ναι συμφωνω...η εξελιξη θα πρεπει να γινεται προς τα εμπρος.
αλλα θελω να ρωτησω...
ποσοι απο εμας εχουν ξεσκισει ενα Ε30μ3,ενα Μ3 Ε46 και ενα Μ3Ε92?και εννοω να τα εχουν σκισει και τα τρια....οχι το ενα και ακουσα απο το φιλο που θελει να αγοραει και του ειπαν??
εγω δεν εχω οδηγησει Μ και να το εχω παει πιο γρηγορα....
αρα η αποψη μου ειναι καθαρα θεωρητικη...
ναι μπηκα σε μ3 που ουρλιαζε σα γατα σε οργασμο....οκ μεχρι εδω...δεν εχω μπει ομως σε ενα 335 να δω πως πηγαινει....
ελπιζω να καταλαβαινεται τον τροπο που τα γραφω.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
alexk (19-11-10)
GEORGE316 (19-11-10)
σίγουρα πολύ τα σκίζουν. άλωστε όλα είναι θέμα συνήθειας.
άλλος το σκίζει όσο δεν πάει, άλλος πιο λίγο και πάει λέγοντας.
δεν καταλαβαίνω όμως γιατί πρέπει να γουστάρεις ένα αμάξι
μόνο άμα το σκίζεις. ένα Μ3 μπορείς να το γουστάρεις ακόμα
και σε χαλαρό ρυθμό. είναι το αμάξι που μπορεί να σε κάνει να
οδηγήσεις την ίδια διαδρομή 100 φορές και κάθε φορά που
παιρνάς να την κάνεις με διαφορετικό τρόπο. γι'αυτό και πρέπει
να μένουν αναλοίωτα αυτά τα αυτοκίνητα. η συνταγή είναι
πετυχημένη. άρα τα αφήνεις στην θέση τους. αντιθέτως με όλες
τις υπόλοιπες σειρές που πλέον έχουν καταντήσει να είναι πιο
αργές και απο την καθηστέρηση, με 0-100 ποιός βιάζεται!!!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (19-11-10)
Ετσι ακριβως Θωμα.
Συν το οτι θα μπορεις να βαρεις ενα τεραστιο μπαρομετρο στην αριστερη κολωνα με μπλε φωτισμο το βραδυ και στη μεση του ταμπλω θα καρφωσεις ενα σετ οργανα που θα δειχνουν στροφες τουρμπινας, θερμοκρασια τουρμπινας, θερμοκρασια σκαστρας, πιεση σκαστρας, συνθεση αεριων τουρμπινας, σφυγμους καρδιας, επιπεδο βρωμας πατουσας οδηγου, μπαρομετρο ρεψιματος, μετρητη μεθανιου στην καμπινα μετα απο καταναλωση φασίολου και ολα οσα κοσμουν αυτες τις υπεροχες κατασκευες με τους απιθανους ιδιοκτητες που συναντας στα στεκια αυτα .
Monsta (19-11-10), SuperSonic (19-11-10), Thomelef (19-11-10)
Παιδες ας μην γινομαστε υπερβολικοι. Και τα 135/335 διτουρμπινα ειναι αλλα δεν ειδα κανενα να ειναι οπως το περιγραφετε. Ισα-ισα που καποιοι βελτιωτικοι οικοι (vishnu) εχουν καταφερει να εχουν ολα οσα περιγραφετε μεσω της OBDII, σε ενδειξεις στο εργοστασιακο ταμπλο του αυτοκινητου.
Η εξελιξη αλλα και το marketing/επιταγες των καιρων, οδηγουν στην υπερτροφοδοτηση. Ακομη και οι Αμερικανοι που ελεγαν there is no placement for displacement αναθεωρησαν και τωρα φτιαχνουν μικροτερα σε κυβισμο μοτερ με υπερτροφοδοτηση (βλεπε corvette απο Z06 7.0 lt σε ΖR1 6.2 lt supercharged)
Δεν ειδα κανενα ιδιοκτητη Porche turbo να ειναι οπως τον περιγραφετε παραπανω. Ουτε κανεναν απο αυτους να παραπονιεται για την ελλειψη αποκρισης και αισθησης σε σχεση με την αντιστοιχη ατμοσφαιρικη του εκδοση (βλ. carrera).
Αντιθετα εχω δει αρκετους ιδιοκτητες με Rallye να ειναι οπως ακριβως τους περιγραφετε. Και δεν εχουν turbo, ατμοσφαιρα εχουν
Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Καταλαβαινω την προτιμηση μερικων σε ατμοσφαιρικους κινητηρες αλλα μεχρι εκει. Για μενα η εξελιξη ειναι στα υπερτοφοδοτουμενα συνολα για τους λογους που εχουν ηδη προαναφερθει εδω μεσα.