Σελίδα 9 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

  1. #81
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κοιτα να δεις που καποτε λεγαμε.."οι πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται"

    Σταματη αμα θελανε ατμοσφαιρκη δεν θα βελτιωναν καν της τουρμπατες 911..αστο αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα.

  2. #82
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φαντάζομαι Μ3 με εξάτμιση - φίλτρο - πρόγραμμα - μεγαλύτερα τούρμπο - σκάστρες,
    μπιριμπίμ μπιριμπίμ να είναι καμιά 150 άλογα πάνω και μετά τις 3 χιλιάδες να κάνει
    σα μ@λ@κισμένο και να παλεύει να κρατηθεί στην πορεία του...χαχαχαχαχα ρε που
    το καταντήσαμε το ντιβίζιον...επίσεις για το να το μπαντηλικώσεις ένα τέτοιο αμάξι
    δεν το συζητώ. δεν πρέπει να είσαι χεράς για να το κάνεις, παρά ηλίθιος!!!
    φυσικά το θέμα έχει και τα καλά του...θα ποζάρουμε πλέον πρώτη μούρη στα
    κοντροστέκια και θα μπορούμε να ανοίγουμε τα Μ3 χωρίς παζάρια τύπου στάση
    400 κτλ κτλ. επίσεις θα μπορούμε να κάνουμε παρέα με τους ιδιοκτήτες evo - subaru
    χωρίς να τους σνομπάρουμε πλέον και να ψαρεύουμε γνώσεις γύρω απο τα τούρμπο,
    πάντα με πλάγιο τρόπο, μη μας περάσουν και για άσχετους.
    επίσεις θα μπορούμε να κολάμε στο ταμπλό του αυτοκινήτου το ωραιότατο
    μεταλικό αυτοκόλητο που λέει turbo. φυσικά και στο πίσω μέρος και στα φτερά.
    επίσεις πολύ καλό είναι που θα ασχολειθούν μαζί μας και οι ιάπωνες στην βελτίωση
    και πιθανότατα να δούμε το Μ3 στο tokio drift 2-3-4 με οδηγό τον γιό του
    τσουτσίγια να κοντράρει τον γέρο του που θα οδηγάει το M5 B turbo V8 με
    πρόγραμμα απο τον φουτζιγιάμα και για εξάτμιση τα κενά καλάμια απο παλιές
    αναρτήσεις της ΤΕΙΝ.


    VIVA DIVIZION
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 18-11-10 στις 22:06
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    halkida116mpack (19-11-10), manos///3 (19-11-10), Nikos (19-11-10), Stamatis (18-11-10)

  4. #83
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    φαντάζομαι Μ3 με εξάτμιση - φίλτρο - πρόγραμμα - μεγαλύτερα τούρμπο - σκάστρες,
    μπιριμπίμ μπιριμπίμ να είναι καμιά 150 άλογα πάνω και μετά τις 3 χιλιάδες να κάνει
    σα μ@λ@κισμένο και να παλεύει να κρατηθεί στην πορεία του...χαχαχαχαχα ρε που
    το καταντήσαμε το ντιβίζιον...επίσεις για το να το μπαντηλικώσεις ένα τέτοιο αμάξι
    δεν το συζητώ. δεν πρέπει να είσαι χεράς για να το κάνεις, παρά ηλίθιος!!!
    φυσικά το θέμα έχει και τα καλά του...θα ποζάρουμε πλέον πρώτη μούρη στα
    κοντροστέκια και θα μπορούμε να ανοίγουμε τα Μ3 χωρίς παζάρια τύπου στάση
    400 κτλ κτλ. επίσεις θα μπορούμε να κάνουμε παρέα με τους ιδιοκτήτες evo - subaru
    χωρίς να τους σνομπάρουμε πλέον και να ψαρεύουμε γνώσεις γύρω απο τα τούρμπο,
    πάντα με πλάγιο τρόπο, μη μας περάσουν και για άσχετους.

    επίσεις θα μπορούμε να κολάμε στο ταμπλό του αυτοκινήτου το ωραιότατο
    μεταλικό αυτοκόλητο που λέει turbo. φυσικά και στο πίσω μέρος και στα φτερά.
    επίσεις πολύ καλό είναι που θα ασχολειθούν μαζί μας και οι ιάπωνες στην βελτίωση
    και πιθανότατα να δούμε το Μ3 στο tokio drift 2-3-4 με οδηγό τον γιό του
    τσουτσίγια να κοντράρει τον γέρο του που θα οδηγάει το M5 B turbo V8 με
    πρόγραμμα απο τον φουτζιγιάμα και για εξάτμιση τα κενά καλάμια απο παλιές
    αναρτήσεις της ΤΕΙΝ.


    VIVA DIVIZION

    Εσυ λες αυτο..?
    Κοιτα μην συζηταμε με κανενα colt για τουρμπισματα..

  5. #84
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το θεμα δυστυχως σεν εχει απαντηση.
    αν μετα απο αυτα τα χρονια του εν σειρα εξακυλινδρου,η εταιρια αποφασισε να αλλαξει πορεια ειναι κατι που η εταιρια θα αποφασισει και θα πραξει..
    μη ξεχναμε οτι οι κινησεις μιας εταιριας καθοριζονται κυριως απο "χαρτια"...ποσες πωλησεις,κλασικα ερωτηματολογια οταν πας να το δεις κλπ κλπ..η νομιζεται οτι οσοι εχουν Μ3 πχ.το οδηγαν στο 70 % τους εστω...αντε κανενα γακζιδι στην ευθεια,αντε και κανα παντηλικι σε πλατεια...
    αν λεμε για ξεζουμισμα μιλαμε για φτασιμο στο οριο των αυτοκινητων.
    συνεπως πολλοι ειναι αυτοι που πηραν Μ3 για να πανε στη πιστα στο σφακιανακη.....
    και μεταξυ μας...δε πα να το κανουν 24κυλινδρο που με 2.500 στροφες να πιανει τα 290 χλμ???δε παει να του βαλουν 4 τουρμπο σε καθε κυλινδρο??παλι θα υπαρξουν ανθρωποι που θα το αγορασουν,θα κανουν το κομματι τους..και οι υπολοιποι θα συζηταν για τη μαγεια του Ε30,τον εκθειασμο της Ε46 ,το σεβασμο στο Ε36,αλλα στο τελος θα αγορασουν ενα 320 της τοτε σειρας.....
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  6. #85
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    άσχετα το αν τα παίρνουν οι μπουζουκόβιοι, που μερικοί απο αυτούς μπορεί και να
    σε κάνουν βόλτα και να κατέβεις με καφέ βρακί, η πεμβέ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα
    τα φτιάχνει για συγκεκριμένο σκοπό και συγκεκριμένο κοινό. αν βλέπουν τα Μ σαν απλά
    νούμερα πωλήσεων - τζίρου, τότε να σταματήσουν να πουλάνε μούρη με αυτοκίνητα
    τύπου gts. το ότι η εταιρεία κάνει ένα βήμα εμπρός και δυο βήματα πίσω στην συγκεκριμένη
    σειρά είναι πλέον ολοφάνερο. μετά το csl και 7 χρόνια δεν έχει τπτ για να εντυπωσιάσει
    πλέον. αν και το gts μου αρέσει πάααααααααρα πολύ, δεν νοείτε το csl να είναι αποτελεσματικότερο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #86
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ναι συμφωνω...η εξελιξη θα πρεπει να γινεται προς τα εμπρος.
    αλλα θελω να ρωτησω...
    ποσοι απο εμας εχουν ξεσκισει ενα Ε30μ3,ενα Μ3 Ε46 και ενα Μ3Ε92?και εννοω να τα εχουν σκισει και τα τρια....οχι το ενα και ακουσα απο το φιλο που θελει να αγοραει και του ειπαν??
    εγω δεν εχω οδηγησει Μ και να το εχω παει πιο γρηγορα....
    αρα η αποψη μου ειναι καθαρα θεωρητικη...
    ναι μπηκα σε μ3 που ουρλιαζε σα γατα σε οργασμο....οκ μεχρι εδω...δεν εχω μπει ομως σε ενα 335 να δω πως πηγαινει....
    ελπιζω να καταλαβαινεται τον τροπο που τα γραφω.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  8. The Following User Says Thank You to GEORGE316 For This Useful Post:

    alexk (19-11-10)

  9. #87
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE316 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι συμφωνω...η εξελιξη θα πρεπει να γινεται προς τα εμπρος.
    αλλα θελω να ρωτησω...
    ποσοι απο εμας εχουν ξεσκισει ενα Ε30μ3,ενα Μ3 Ε46 και ενα Μ3Ε92?και εννοω να τα εχουν σκισει και τα τρια....οχι το ενα και ακουσα απο το φιλο που θελει να αγοραει και του ειπαν??
    εγω δεν εχω οδηγησει Μ και να το εχω παει πιο γρηγορα....
    αρα η αποψη μου ειναι καθαρα θεωρητικη...
    ναι μπηκα σε μ3 που ουρλιαζε σα γατα σε οργασμο....οκ μεχρι εδω...δεν εχω μπει ομως σε ενα 335 να δω πως πηγαινει....
    ελπιζω να καταλαβαινεται τον τροπο που τα γραφω.
    Εγώ τα έχω οδηγήσει όλα όμως οπότε έχω και άποψη.
    Γι'αυτό αναφέρω και τα κοσμητικά επίθετα παραπάνω για την αγαπημένη μας μάρκα.

  10. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    GEORGE316 (19-11-10)

  11. #88
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σίγουρα πολύ τα σκίζουν. άλωστε όλα είναι θέμα συνήθειας.
    άλλος το σκίζει όσο δεν πάει, άλλος πιο λίγο και πάει λέγοντας.
    δεν καταλαβαίνω όμως γιατί πρέπει να γουστάρεις ένα αμάξι
    μόνο άμα το σκίζεις. ένα Μ3 μπορείς να το γουστάρεις ακόμα
    και σε χαλαρό ρυθμό. είναι το αμάξι που μπορεί να σε κάνει να
    οδηγήσεις την ίδια διαδρομή 100 φορές και κάθε φορά που
    παιρνάς να την κάνεις με διαφορετικό τρόπο. γι'αυτό και πρέπει
    να μένουν αναλοίωτα αυτά τα αυτοκίνητα. η συνταγή είναι
    πετυχημένη. άρα τα αφήνεις στην θέση τους. αντιθέτως με όλες
    τις υπόλοιπες σειρές που πλέον έχουν καταντήσει να είναι πιο
    αργές και απο την καθηστέρηση, με 0-100 ποιός βιάζεται!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (19-11-10)

  13. #89
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    φαντάζομαι Μ3 με εξάτμιση - φίλτρο - πρόγραμμα - μεγαλύτερα τούρμπο - σκάστρες,
    μπιριμπίμ μπιριμπίμ να είναι καμιά 150 άλογα πάνω και μετά τις 3 χιλιάδες να κάνει
    σα μ@λ@κισμένο και να παλεύει να κρατηθεί στην πορεία του...επίσεις θα μπορούμε να κολάμε στο ταμπλό του αυτοκινήτου το ωραιότατο
    μεταλικό αυτοκόλητο που λέει turbo.


    Ετσι ακριβως Θωμα.
    Συν το οτι θα μπορεις να βαρεις ενα τεραστιο μπαρομετρο στην αριστερη κολωνα με μπλε φωτισμο το βραδυ και στη μεση του ταμπλω θα καρφωσεις ενα σετ οργανα που θα δειχνουν στροφες τουρμπινας, θερμοκρασια τουρμπινας, θερμοκρασια σκαστρας, πιεση σκαστρας, συνθεση αεριων τουρμπινας, σφυγμους καρδιας, επιπεδο βρωμας πατουσας οδηγου, μπαρομετρο ρεψιματος, μετρητη μεθανιου στην καμπινα μετα απο καταναλωση φασίολου και ολα οσα κοσμουν αυτες τις υπεροχες κατασκευες με τους απιθανους ιδιοκτητες που συναντας στα στεκια αυτα .

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    Monsta (19-11-10), SuperSonic (19-11-10), Thomelef (19-11-10)

  15. #90
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι ακριβως Θωμα.
    Συν το οτι θα μπορεις να βαρεις ενα τεραστιο μπαρομετρο στην αριστερη κολωνα με μπλε φωτισμο το βραδυ και στη μεση του ταμπλω θα καρφωσεις ενα σετ οργανα που θα δειχνουν στροφες τουρμπινας, θερμοκρασια τουρμπινας, θερμοκρασια σκαστρας, πιεση σκαστρας, συνθεση αεριων τουρμπινας, σφυγμους καρδιας, επιπεδο βρωμας πατουσας οδηγου, μπαρομετρο ρεψιματος, μετρητη μεθανιου στην καμπινα μετα απο καταναλωση φασίολου και ολα οσα κοσμουν αυτες τις υπεροχες κατασκευες με τους απιθανους ιδιοκτητες που συναντας στα στεκια αυτα .
    Παιδες ας μην γινομαστε υπερβολικοι. Και τα 135/335 διτουρμπινα ειναι αλλα δεν ειδα κανενα να ειναι οπως το περιγραφετε. Ισα-ισα που καποιοι βελτιωτικοι οικοι (vishnu) εχουν καταφερει να εχουν ολα οσα περιγραφετε μεσω της OBDII, σε ενδειξεις στο εργοστασιακο ταμπλο του αυτοκινητου.
    Η εξελιξη αλλα και το marketing/επιταγες των καιρων, οδηγουν στην υπερτροφοδοτηση. Ακομη και οι Αμερικανοι που ελεγαν there is no placement for displacement αναθεωρησαν και τωρα φτιαχνουν μικροτερα σε κυβισμο μοτερ με υπερτροφοδοτηση (βλεπε corvette απο Z06 7.0 lt σε ΖR1 6.2 lt supercharged)
    Δεν ειδα κανενα ιδιοκτητη Porche turbo να ειναι οπως τον περιγραφετε παραπανω. Ουτε κανεναν απο αυτους να παραπονιεται για την ελλειψη αποκρισης και αισθησης σε σχεση με την αντιστοιχη ατμοσφαιρικη του εκδοση (βλ. carrera).
    Αντιθετα εχω δει αρκετους ιδιοκτητες με Rallye να ειναι οπως ακριβως τους περιγραφετε. Και δεν εχουν turbo, ατμοσφαιρα εχουν
    Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Καταλαβαινω την προτιμηση μερικων σε ατμοσφαιρικους κινητηρες αλλα μεχρι εκει. Για μενα η εξελιξη ειναι στα υπερτοφοδοτουμενα συνολα για τους λογους που εχουν ηδη προαναφερθει εδω μεσα.

Σελίδα 9 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP