λογικό να μην στρίβουν αυτά τα αμάξια...καταρχήν απο το εργοστάσιο τους
λείπουν πολά πράγματα για να στρίψουν ισάξια με την δυναμή τους. το
κυριότερο όμως είναι που είναι όλα βελτιωμένα με 100+ άλογα επιπλέον απο
την αρχική τους δύναμη, κάνοντας τα να φαίνονται σαν αμάξια που έχουν
χάσει την γεωμετρία τους...θυμάμαι που ο yodas μου είπε όταν πείρε το Μ3,
δεν υπάρχει καμμία επαφή...άλλο πράμα. το ένα είναι όπλο, το άλλο είναι
απλά γρήγορο. χώρια τα περί αίσθησης - ήχου - στρωτή και αγνή δύναμη -
γραμικότητα - ελεγξιμότητα βάση δύναμης κτλ κτλ...μετά απο αυτό το ποστ
ξέρω τι θα ειπωθεί...φαντάσου θωμά με το στήσιμο και σεταπ των ///Μ έναν
πανίσχυρο υπερτροφοδωτούμενο κινητήρα που θα προσελκύσει και άλλο κοινό
κτλ κτλ.
μάγκες, όσοι δεν αγάπησαν το badge με τα καλά του μέχρι τώρα, ώρα τους καλή
στην αουντι και την μερκ με τα φυσητήρια τους και τις φραπεδιέρες τους. εγώ
ξέρω είμαι αυτός που είμαι και σε όποιον αρέσω. δεν μπορούμε να έχουμε και
όλο τον κόσμο στα χέρια μας.
απο την στιγμή που κακοποιείται μια ιδεολογίαγια μένα το θέμα έχει κλείσει...
να πάνε στον δι@ολο και αυτοί και το ντιβίζιον και η προπέλα τους, αφού μέχρι
τώρα φαίνεται πως μας λένε μπούρδες και εμείς οι βλάκες τσιμπάμε...όσο για
τα άουντι με τα 8κύλινδρα τετράλιτρα τούρμπο και τα 400κάτι άλογα τους δεν
κάθομαι ούτε καν να αναλύσω. είναι φως φανάρι πως οι άνθρωποι δεν έχουν
ιδέα για να φτιάξουν μοτέρ ειδικής ισχύως, και το έχουν χέσει στην επιθετική
διαφήμιση προσπαθώντας να κρύψουν τον ερασιτεχνισμό τους. μάλον και η
εξαγορά τηε porsche είναι μια ελπίδα γι'αυτούς στο να μπορέσουν καποια
στιγμή, να μάθουν να φτιάχνουν και κάνα μοτέρ της προκοπής. ωραίοι είμαστε
ρε παιδιά...όταν όλοι μας βρισκόμαστε σε μια κουβέντα περί αυτοκινήτων, όλοι
να επικαλούμαστε τα μέχρι τώρα καλά του ντιβίζιον περί μοτέρ τιμονιού κτλ κτλ,
και τον επόμενο χρόνο να λέμε, ναι αλλά η πεμβε είχε βάλει τούρμπο σε πολύ
παλαιότερα αυτοκίνητα και δεν μπαίνει τώρα στο παιχνίδι κτλ κτλ...υποκριτές
είμαστε όλοι μου φαίνεται. να το βάλουν στον πάτο τους το μαρκετινγκ λέω εγώ.
πάω σε κάνα άλλο θρεντ, γιατί αυτό είναι πολύ βαρύ για μένα...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (14-11-10), dark knight (14-11-10), halkida116mpack (19-11-10), Nikos (16-11-10), Stathis (16-11-10)
Αλεξη, οπως και με το Mc Laren F1 το οποιο σχεδον 20 χρονια μετα τη σχεδιαση του εξακολουθει να ειναι σημειο αναφορας, ετσι και το CSL θα αποτελει για πολλα χρονια ακομα την καλυτερη ισως στιγμη της BMW στην ιστορια της......προσωπικα δε μπορω να θυμηθω ποιο σκληροπυρινικο αυτοκινητο απ αυτο το εργοστασιο.
Και πιστευω οτι η μεγαλυτερη παπαρια που προσπαθει να πουλησει η εταιρια σχετικα με τους νεους κινητηρες ειναι αυτο της οικονομιας καυσιμου......ισως μεχρι να μπει τα τουρμπο να καιει ελαχιστα και αυτο να ειναι ικανοποιητικο για τις εργοστασιακες μετρησεις εως τα 120 χλμ......μολις μπουν τα τουρμπο θα πινουν τον αμπακο και ο ανυποψιαστος αγοραστης θα ψαχνει να βρει την τρυπα στο ρεζεβουαρ απ ' ωπου χυνεται η βενζινη....δε θα το πιστευει οταν καταλαβει τι καιει το κατα τ'αλλα οικονομικο αυτοκινητο νεας τεχνολογιας.
Θελουν να πιστεψουμε οτι το νεο Μ5 ας πουμε καιει 30% λιγοτερο καυσιμο απ το Ε60 ?? Σε ολες τις στροφες / ταχυτητες? Ας βγει στο δρομο και τα λεμε......
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 16-11-10 στις 15:35
Πες τα φίλε μου Νίκο γιατί θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε.
Ακριβώς αυτό είναι το τρικ με την τουρμπίνα. Σου λέει δεν καίει, δεν πάει (όταν δεν δουλεύει η μπίνα) και ΑΝ θέλεις να έχεις γκάζι, ανοίγει η τουρμπίνα και ανοίγει και η τρύπα στο ρεζερβουάρ που πάει στο μοτέρ !
Το τι καίει δεν περιγράφεται (μην αναφέρει κανείς ντίζελ, μιλάμε για ατμοσφαιρικά μοτέρ)...
Θα είχε πλάκα η άμεση σύγκριση κατανάλωσης ενός 335 με το CSL στα 200-220χλμ/ώρα σταθερά. Το CSL καίει 11λίτρα, το 335 πόσο καίει άραγε ?
Σε σταθερα χιλιομετρα παντως στο δικο μου τουρμπακι, η τουρμπινα ξεκουραζεται και απλα γυριζει με ανοιχτη την επιστροφη.
Δεν εχει μεγαλες απαιτησεις καυσιμου στο cruising με σταθερη ταχυτητα. (στη δικη μου τουλαχιστον περιπτωση)
Εκει που ξεσκιζεται ειναι σε ανηφορικη με στροφες, οπου φτανω και μεση καταναλωση μαχητικουνσε αερομαχια.
Και μιλαμε για smart που θεωρουνται οικονομικα.
Σίγουρα η κατανάλωση θα γέρνει υπέρ της ατμόσφαιρας.
Αλλά συνήθως όσο πιο γρήγορα πάει κάτι τόσο πιο πολύ καίει.
Και τα τούρμπο πολλές φορές σε επιδόσεις είναι απλά άπιαστα σε σχέση με ατμοσφαιρικά μοτέρ, ακόμα και πολύ μεγαλύτερου κυβισμού και ίσως και ιπποδύναμης.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Δεν υπαρχει ταβανι στην εξελιξη των ατμοσφαιρικων κινητηρων και ειδικα για την BMW,δεν παει να πει οτι επειδη θελουν να κανουν ενα διαφορετικο προτζεκτ οτι δεν μπορουν αλλο την εξελιξη της ατμοσφαιριας...
δηλαδη αν θα βγαλουν τουρμπο θα ξεπερασουν τα 400+{Μ3} αλογα που εχουν καταφερει απο την ατμοσφαιρα?
Και τα Honda ξεπερνανε τις 8.000 αλλα αυτο δεν λεει κατι..
Ειμαι κατα του τουρμπο σε αυτοκινητα τις bmw και ειδικα με το σημα Μ αλλα περιμενω να δω τι θα βγει και μετα θα το κρινω εξαλου το Motorsport δεν ειναι τυχαιο τμημα και μας εχει δειξη κατα καιρους τι διαμαντια βγαζει.
Δεν νομιζω οτι μπορουν να ξεπερασουν τεχνικους περιορισμους οπως το lagαρισμα και τη γραμμικη μεταβαση απο ατμοσφαιρα σε συμπιεση.
Τουλαχιστον με τη δικη μου λογικη οπως η 911t ειναι πυραυλος αλλα ολοι θελουν μια ατμοσφαιρικη γιατι ρυθμιζουν καλυτερα το αυτοκινητονστις απολυτες αναζητησεις.
Ετσι διαβαζω τουλαχιστον.
μιας και μιλαμε για θεμα καταναλωσης μεγαλη εντυπωση μου εχει κανει η πραγματικα αστεια καταναλωση του σιροκο R του κουμπαρου μου.
ακομα και με το προγραμμα της apr το αυτοκινητο σε ρυθμους καταδιωξης ειναι παρα πολυ οικονομικο....σε εκνευριστικο βαθμο οικονομικο θα ελεγα
πας δλδ 200αρες και η καταναλωση ειναι στο 11-12...αντε γεια...
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)