Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 27

Θέμα: The most INCREDIBLE VIDEO EVER !!! WWW.BYTHEWAY.GR

  1. #11
    Εγγραφή
    12-02-10
    Περιοχή
    Kατερίνη
    Ηλικία
    63
    Μηνύματα
    222
    Thanked
    197
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το βίντεο είναι παλιό και δεν είναι μοντάζ.Το αεροπλάνο είναι σχεδιασμένο για πτήση 3D.
    Μπορεί να έχει άντωση(κράτημα),λόγω μεγάλης ισχύος του κινητήρα και μεγάλων επιφανειών ελέγχου.Μπορεί να πετάει σε κατακόρυφη θέση και να παραμένει ακίνητο στον αέρα σαν ελικόπτερο.Ήταν τυχερός ο πιλότος διότι έχασε την πτέρυγα σε μεγάλο ύψος!!!

  2. #12
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο beliris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το βίντεο είναι παλιό και δεν είναι μοντάζ.Το αεροπλάνο είναι σχεδιασμένο για πτήση 3D.
    Μπορεί να έχει άντωση(κράτημα),λόγω μεγάλης ισχύος του κινητήρα και μεγάλων επιφανειών ελέγχου.Μπορεί να πετάει σε κατακόρυφη θέση και να παραμένει ακίνητο στον αέρα σαν ελικόπτερο.Ήταν τυχερός ο πιλότος διότι έχασε την πτέρυγα σε μεγάλο ύψος!!!
    που ακριβώς το άκουσες/διάβασες αυτό φίλε μου? δεν νομιζω ότι στέκει κάτι τέτοιο..καταρχάς το συγκεκριμένο βίντεο είναι μοντάζ, αυτό που λες δεν ισχύει αυτό το α/φος δεν έχει καν μεγάλες επιφάνειες έλεγχου (ειδικά τα ailerons) ώστε να αντισταθμίσουν κατά το roll την έλλειψη ολόκληρης της πτέρυγας! Επίσης από το 0.22 έως το 0.28 το α/φος περιστρέφεται αριστερόστροφα ενώ του λείπει η δεξιά πτέρυγα!! κάτι το οποίο είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πραγματική λήψη, απώλεια κινητήρα σε μονοκινητήριο

    https://exposureroom.com/members/AND...f22ff800ade28/

  4. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά το βιντεάκι ειναι μονταρισμένο !! Τελικό !!
    Το έδειξα πριν λίγες μέρες στο μπαντζανάκι μου (μηχανικός αεροσκαφών με μεγάλη εμπειρία) και μου είπε οτι πρόκειται για τηλεκατευθυνόμενο !!!
    Πάντως είναι καλομονταρισμένο !!!

  5. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Καλυμνος
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    341
    Thanked
    265
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδες το βιντεο, ειναι computer animated, ουτε τηλεκατευθυνομενα ειναι, και εννοειται ουτε αληθινο. Οπως και το βιντεο με τον Ροναλντινιο που κλωτσαει την μπαλα 3-4 φορες στα δοκαρια πριν τη στειλει στα διχτυα, οπως αυτους που βαζουν τριποντα με τη μπαλα απο το μισο χιλιομετρο, οπως και το βιντεο με τα light sabers που παιζουν τα παιδακια, οπως, οπως, οπως.... Γινεται καρε καρε θελει πολυ δουλεια και εχω ασχοληθει αρκετα.
    ΒUSTED!


    -Θεοφιλος-

  6. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Bmw ειναι το αεροπλανο γιαυτο δεν επεσε!

    Τρικακι ειναι σε πολυ καλη εκτελεση.

  7. #17
    Εγγραφή
    12-02-10
    Περιοχή
    Kατερίνη
    Ηλικία
    63
    Μηνύματα
    222
    Thanked
    197
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    που ακριβώς το άκουσες/διάβασες αυτό φίλε μου? δεν νομιζω ότι στέκει κάτι τέτοιο..καταρχάς το συγκεκριμένο βίντεο είναι μοντάζ, αυτό που λες δεν ισχύει αυτό το α/φος δεν έχει καν μεγάλες επιφάνειες έλεγχου (ειδικά τα ailerons) ώστε να αντισταθμίσουν κατά το roll την έλλειψη ολόκληρης της πτέρυγας! Επίσης από το 0.22 έως το 0.28 το α/φος περιστρέφεται αριστερόστροφα ενώ του λείπει η δεξιά πτέρυγα!! κάτι το οποίο είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί!
    Τα aileron του συγκεκριμένου αεροπλάνου είναι τεράστια,πανω από 25% της πτέρυγας,όπως και το elevator!Όταν το αεροπλάνο έχασε την πτέρυγα περιστρέφονταν αριστερόστροφα,αντίθετα από την περιστροφή της έλικας!Αν προσέξεις πριν ακουμπήσει στο έδαφος έχει αριστερό aileron κάτω,rudder αριστερά και elevator up,όλα σωστά αεροπορικά!
    Το βίντεο μου το έδειξαν πρώτη φορά το 2005 ή 2006 φιλαράκια μου πιλότοι της ΠΑ με χιλιάδες ώρες σε μαχητικά και το έκριναν αεροπορικά σωστό!
    Επίσης πετάω τηλεκατευθυνόμενα αεροπλάνα 30 χρόνια,το συγκεκριμένο δεν είναι μοντέλο!
    Είναι αεροπλάνο που πετάει 3D,αίωρείται κατακόρυφα χάρη στην δύναμη του κινητήρα και τον σχεδιασμό του!
    Αποδέχομαι την άποψη των πιλότων,κάτι ξέρουν παραπάνω!!!
    Κανείς δεν διεκδικεί το αλάθητο του Πάππα,απόψεις ανταλάσσουμε!
    Μία φωτογραφία από μοντέλο μου 3D[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

  8. #18
    Εγγραφή
    12-02-10
    Περιοχή
    Kατερίνη
    Ηλικία
    63
    Μηνύματα
    222
    Thanked
    197
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]Φίλοι μου και μία ακόμη σε φάση προσγείωσης!Είναι πολύ γλυκειά τρέλλα!!!

  9. #19
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν είμαι πιλότος φίλε μου(ακόμα τουλάχιστον) μηχανικός αεροσκαφών είμαι..ομολογώ πως δεν είχα ξανακούσει για τέτοια αεροπλάνα

    θα το ψάξω..επίσης συμφωνώ πως η θέση των flight controls είναι σωστή κατά το touch down άλλα είμαι σίγουρος πως το συγκεκριμένο βίντεο είναι μοντάζ..

    όσων αφορά την πτώση και την περιστροφή του, μου φαίνεται περίεργο η ροπή του κινητήρα να υπερισχύει την άντωση της πτέρυγας, η οποία είναι αναλογικά με το σκάφος αρκετά μεγάλη και σχεδιασμένη για μέγιστη άντωση σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες..




    υ.γ. τα τηλεκατευθυνόμενα είναι όντως μεγάλο κόλλημα..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  10. #20
    Εγγραφή
    12-02-10
    Περιοχή
    Kατερίνη
    Ηλικία
    63
    Μηνύματα
    222
    Thanked
    197
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν είμαι πιλότος φίλε μου(ακόμα τουλάχιστον) μηχανικός αεροσκαφών είμαι..ομολογώ πως δεν είχα ξανακούσει για τέτοια αεροπλάνα

    θα το ψάξω..επίσης συμφωνώ πως η θέση των flight controls είναι σωστή κατά το touch down άλλα είμαι σίγουρος πως το συγκεκριμένο βίντεο είναι μοντάζ..

    όσων αφορά την πτώση και την περιστροφή του, μου φαίνεται περίεργο η ροπή του κινητήρα να υπερισχύει την άντωση της πτέρυγας, η οποία είναι αναλογικά με το σκάφος αρκετά μεγάλη και σχεδιασμένη για μέγιστη άντωση σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες..

    υ.γ. τα τηλεκατευθυνόμενα είναι όντως μεγάλο κόλλημα..
    Συζήτηση κάνουμε,ανταλάσσουμε απόψεις ,πληροφορίες και εμπειρίες!Αυτή είναι η ομορφιά του forum που μας φιλοξενεί!

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

  11. The Following User Says Thank You to beliris For This Useful Post:

    bill_m3 (16-11-10)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP