Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 43

Θέμα: [E46 M3] Πιέσεις Ελαστικών σε 19" και Λυχνία Καντράν!

  1. #21
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οι προτεινόμενες πιέσεις είναι όντως για πιο "ευρωπαϊκούς" δρόμους.
    Έλα όμως που όταν έχεις προφίλ 30 ή 35 με χαμηλές πιέσεις γίνεσαι πιο επιρρεπής στα στραβώματα από τους ρημαδόδρομούς μας...

  2. #22
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραία θα μου εξηγήσει και μένα κάποιος το εξής ?

    Πως γίνεται να θέλουν τόσο λίγο αέρα τα 19άρια με 225 & 255 φάρδος ? Αυτές είναι πιέσεις που έβαζα στα 18άρια με 225 σε άλλο αυτοκίνητο.

    Όσο μεγαλώνει το λάστιχο, δε θέλει λογικά και περισσότερο αέρα ?

  3. #23
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραία θα μου εξηγήσει και μένα κάποιος το εξής ?

    Πως γίνεται να θέλουν τόσο λίγο αέρα τα 19άρια με 225 & 255 φάρδος ? Αυτές είναι πιέσεις που έβαζα στα 18άρια με 225 σε άλλο αυτοκίνητο.

    Όσο μεγαλώνει το λάστιχο, δε θέλει λογικά και περισσότερο αέρα ?
    Κώστα, το μανόμετρο μετράει πίεση και όχι όγκο, έτσι δεν είναι ?

  4. The Following 3 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    alexk (15-11-10), Monsta (15-11-10), Stamatis (19-11-10)

  5. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κώστα, το μανόμετρο μετράει πίεση και όχι όγκο, έτσι δεν είναι ?
    έτσι...σωστός ο πάνος.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    PANOS-E60 (15-11-10)

  7. #25
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Cool

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάποιες φορές το συγκεκριμένο λαμπάκι μπορεί να σου ανάψει από σφάλμα χωρίς να τρέχει τπτ με τις πιέσεις σου, ειδικά μετά από πέσιμο σε λακούβα. Απλά σβήστο ενώ είσαι σταματημένος κρατώντας παρατεταμένα το κουμπί και μετά ξαναπάτατο να ανάψει κίτρινο. Ξεκίνα να οδηγάς και μετά από κάποια χλμ θα σβήσει μόνο του. Αυτή είναι η διαδικασία προγραμματισμού του συστήματος όπου "μαθαίνει" κατά τη διάρκεια της οδήγησής σου. Αφού λοιπόν έχει συλλέξει τα δεδομένα που θέλει και έχει προγραμματιστεί τότε το κίτρινο λαμπάκι θα σβήσει και δεν θα σου ξανανάψει κόκκινο.
    Ακολούθησα την διαδικασία και σε ότι αφορά το reset σβήνοντας το κόκκινο (με παρατεταμένο πάτημα) όλα καλά. Το ξαναπάτησα όμως για να ανάψει το πορτοκαλία με σκοπό να "διαβάσει" τα νέα δεδομένα όπως αναφέρεις παραπάνω αλλά δεν ξαναέσβησε μόνο του! Πέρασαν κάπου 25 χλμ και αφού είδα ότι δεν έσβηνε, το έσβησα μόνος μου ξαναπατώντας το...!

  8. #26
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μήπως τελικά βρήκαμε σε τι χρησιμεύει το στιγμιαίο πάτημα του πλήκτρου στην κονσόλα που ενεργοποιεί πορτοκαλί ένδειξη στο καντράν?!

  9. #27
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Από το manual του Μ3:

    Initializing is necessary to familiarize the
    system with the correct inflation pressures.
    Repeat this process after any changes
    in tire inflation pressure, tire rotation or
    replacement.
    1. Check the tire inflation pressures in
    all the tires, comparing them with the
    inflation pressure table on page 25,
    and adjust them if necessary
    2. Turn the ignition key to position 2
    3. Press button as long as you need to
    until the indicator lamp in the instrument
    cluster lights up. After a little
    while, the indicator lamp will go out
    by itself
    4. After a few minutes, the Flat Tire
    Monitor will accept the current inflation
    pressures as the values to be
    measured against, and from that
    point on can detect and report a flat
    tire.

    Μάλλον πρέπει να το κάνεις με το αμάξι να είναι σβηστό όπως λέει και στα Bold.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  10. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Specialized (19-11-10)

  11. #28
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ γιατί δεν έχω όλο αυτό στο Manual??!
    Ευχαριστώ πολύ ρε Νάσο. Θα το προσπαθήσω αύριο μετά την 3ωρη περιποίηση του κοριτσιού μου...

  12. #29
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παρατήρησα (κι είπα να το αναφέρω προς γνώση όλων μας) ότι το λαμπάκι προειδοποίησης που μας ανάβει καμιά φορά χωρίς να έχουμε λάστιχο δεν οφείλεται σε τυχαίο γεγονός.
    Τσέκαρα με το ηλεκτρονικό μου πιεσόμετρο που είναι πολύ ακριβές και είδα οτι μου έχει συμβεί 2 φορές που είχα απώλεια πίεσης (λόγω εβδομαδιαίας ακινησίας) της τάξης μόλις 0,08 bar! Δηλαδή αντί π.χ. για 2,30 εμπρός είχα 2,22!! Μάλλον τελικά είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο-ακριβές το συστηματάκι που παίρνει πληροφορία από το ABS

  13. #30
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Eγω με 19αρες και διαστασεις νορμαλ (225 και 255) βαζω 35 μπροστά και 37 πίσω. Δηλαδη 2 psi παραπάνω απο τις εργοστασιακές πιέσεις.
    Για να κανουμε ρισετ το συστημα πιεσης ελαστικων, με το αυτοκίνητο σταματημενο
    πατάμε το κουμπί για 4 δευτερολεπτα μεχρι να αναψει κιτρινη ένδειξη στο ταμπλώ.
    Μετα ξεκινάμε και οταν σβήσει η κιτρινη ένδειξη το συστημα ειναι ενεργοποιημένο.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP