Μήπως οι πιέσεις έχουν περισσότερο να κάνουν με το βάρος του αυτοκινήτου και λιγότερο με τις διαστάσεις? Το συλλεκτικό σου κι αγαπημένο μας καμάρι είναι αρκετά ελαφρύτερο από τις "χοντρούλες" μας...![]()
Μήπως οι πιέσεις έχουν περισσότερο να κάνουν με το βάρος του αυτοκινήτου και λιγότερο με τις διαστάσεις? Το συλλεκτικό σου κι αγαπημένο μας καμάρι είναι αρκετά ελαφρύτερο από τις "χοντρούλες" μας...![]()
στην πίστα αλέξη μόλις βγαίνεις πόσο πειγαίνουν οι πιέσεις???
δλδ απο 29 - 32 που μπάινεις, πόσο ανεβαίνουν???έχεις μετρήσει???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Λογικα το 29 θα πηγαινει 33 και το 32 στο 36 σωστά;
παρολο που δεν εχω Μ3,εχω 28ρι, μπορω να πω οτι με τις πιεσεις που δινει η μαμα,το αυτοκινητο γινεται αρκετα αποτομο,σκληρο...μη σταθερο θα ελεγα.
μεχρι προτεινος που ειχα τις πιεσεις απο το τετρακυλινδρο,το αμαξι ηταν βουτυρο πανω σε ζεστο ψωμι...
μηπως τελικα οι πιεσεις (και εννοω,ενα δυο bar πανω κατω,παιζουν το ρολο του "προσαρμογεα οδηγησης"?να προσαρμοζονται στο οδηγικο στυλ του καθε οδηγου?
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
Παίζει ρόλο και σε τι δρόμους οδηγείς Γιώργο. Εγώ, π.χ. σε ότι αυτοκίνητο κι αν έχω, ότι λάστιχα και αν φοράω, γιά μέσα στην Αθήνα κατεβάζω λίγο τις πιέσεις γιά καλύτερη άνεση (από 32 τα πάω 28-29). Οταν είμαι γιά ταξίδι τα ανεβάζω 32-34, ότι λέει το αυτοκόλητο του αυτοκινήτου. Τα rft τα είχα στο 26 γιά να υποφέρονται ... Νομίζω είμαστε off-topic όμως ...
πανο ευχαριστω για τις πληροφοριες,ομως νομιζω οτι off topic δεν ειμαστε!
απλα παραθετω οτι εγω οπως και ο φιλος νοιωθω οτι κατι δεν παει καλα με τις πιεσεις που λεει το αυτοκολλητο και μηπως οι μικροδιαφορες ειναι αποδεκτες.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....