Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 43

Θέμα: [E46 M3] Πιέσεις Ελαστικών σε 19" και Λυχνία Καντράν!

  1. #11
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μήπως οι πιέσεις έχουν περισσότερο να κάνουν με το βάρος του αυτοκινήτου και λιγότερο με τις διαστάσεις? Το συλλεκτικό σου κι αγαπημένο μας καμάρι είναι αρκετά ελαφρύτερο από τις "χοντρούλες" μας...

  2. #12
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Specialized Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μήπως οι πιέσεις έχουν περισσότερο να κάνουν με το βάρος του αυτοκινήτου και λιγότερο με τις διαστάσεις? Το συλλεκτικό σου κι αγαπημένο μας καμάρι είναι αρκετά ελαφρύτερο από τις "χοντρούλες" μας...

    Και γι'αυτό όμως δίνει μεγάλες πιέσεις.
    Άν θυμάμαι καλά 2.4 εμπρός και 2.5 πίσω (?).
    Απλά δεν δουλεύει με αυτές τις πιέσεις...

  3. #13
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    2,3 Εμπρός & 2,4 Πίσω

  4. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στην πίστα αλέξη μόλις βγαίνεις πόσο πειγαίνουν οι πιέσεις???
    δλδ απο 29 - 32 που μπάινεις, πόσο ανεβαίνουν???έχεις μετρήσει???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Λογικα το 29 θα πηγαινει 33 και το 32 στο 36 σωστά;

  6. #16
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στην πίστα αλέξη μόλις βγαίνεις πόσο πειγαίνουν οι πιέσεις???
    δλδ απο 29 - 32 που μπάινεις, πόσο ανεβαίνουν???έχεις μετρήσει???
    Μόνο τα σλικ μετράω, τα cup δεν τα μετράω αφού είναι μια χαρά (δεν υπερθερμαίνονται ούτε γλυστράνε).

  7. #17
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.094
    Thanked
    804
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάποιες φορές το συγκεκριμένο λαμπάκι μπορεί να σου ανάψει από σφάλμα χωρίς να τρέχει τπτ με τις πιέσεις σου, ειδικά μετά από πέσιμο σε λακούβα. Απλά σβήστο ενώ είσαι σταματημένος κρατώντας παρατεταμένα το κουμπί και μετά ξαναπάτατο να ανάψει κίτρινο. Ξεκίνα να οδηγάς και μετά από κάποια χλμ θα σβήσει μόνο του. Αυτή είναι η διαδικασία προγραμματισμού του συστήματος όπου "μαθαίνει" κατά τη διάρκεια της οδήγησής σου. Αφού λοιπόν έχει συλλέξει τα δεδομένα που θέλει και έχει προγραμματιστεί τότε το κίτρινο λαμπάκι θα σβήσει και δεν θα σου ξανανάψει κόκκινο.
    Κι εμένα ανάβει συνέχεια μετά από αλλαγή ελαστικών και φυσικά άλλων πιέσεων, οπότε θέλει προγραμματισμό τον οποίο και δεν γώριζα!!!

  8. #18
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παρολο που δεν εχω Μ3,εχω 28ρι, μπορω να πω οτι με τις πιεσεις που δινει η μαμα,το αυτοκινητο γινεται αρκετα αποτομο,σκληρο...μη σταθερο θα ελεγα.
    μεχρι προτεινος που ειχα τις πιεσεις απο το τετρακυλινδρο,το αμαξι ηταν βουτυρο πανω σε ζεστο ψωμι...
    μηπως τελικα οι πιεσεις (και εννοω,ενα δυο bar πανω κατω,παιζουν το ρολο του "προσαρμογεα οδηγησης"?να προσαρμοζονται στο οδηγικο στυλ του καθε οδηγου?
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  9. #19
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE316 Εμφάνιση μηνυμάτων
    παρολο που δεν εχω Μ3,εχω 28ρι, μπορω να πω οτι με τις πιεσεις που δινει η μαμα,το αυτοκινητο γινεται αρκετα αποτομο,σκληρο...μη σταθερο θα ελεγα.
    μεχρι προτεινος που ειχα τις πιεσεις απο το τετρακυλινδρο,το αμαξι ηταν βουτυρο πανω σε ζεστο ψωμι...
    μηπως τελικα οι πιεσεις (και εννοω,ενα δυο bar πανω κατω,παιζουν το ρολο του "προσαρμογεα οδηγησης"?να προσαρμοζονται στο οδηγικο στυλ του καθε οδηγου?
    Παίζει ρόλο και σε τι δρόμους οδηγείς Γιώργο. Εγώ, π.χ. σε ότι αυτοκίνητο κι αν έχω, ότι λάστιχα και αν φοράω, γιά μέσα στην Αθήνα κατεβάζω λίγο τις πιέσεις γιά καλύτερη άνεση (από 32 τα πάω 28-29). Οταν είμαι γιά ταξίδι τα ανεβάζω 32-34, ότι λέει το αυτοκόλητο του αυτοκινήτου. Τα rft τα είχα στο 26 γιά να υποφέρονται ... Νομίζω είμαστε off-topic όμως ...

  10. #20
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πανο ευχαριστω για τις πληροφοριες,ομως νομιζω οτι off topic δεν ειμαστε!
    απλα παραθετω οτι εγω οπως και ο φιλος νοιωθω οτι κατι δεν παει καλα με τις πιεσεις που λεει το αυτοκολλητο και μηπως οι μικροδιαφορες ειναι αποδεκτες.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP