Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Αλλαγη σκασμενου ελαστικου...μονος ή....

Ψήφισαν
92. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Αλλαζω λαστιχο ευκολα μονος μου

    67 72,83%
  • Συνηθως χρειαζομαι και τη βοηθεια ενος φιλου

    1 1,09%
  • Μπα θα καλεσω την οδικη...τζαμπα τη πληρωνω!!

    15 16,30%
  • Δεν εχω αυτοκινητο καρντια μου

    0 0%
  • Με λένε Σταμάτη και δεν με έχει πιάσει ποτέ λάστιχο

    5 5,43%
  • θα καλέσω τον Σταμάτη

    4 4,35%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 67

Θέμα: Αλλαγη σκασμενου ελαστικου.. ρεζερβα ή εναλλακτικες λυσεις?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    παρολο που (χτυπα ξυλο) εχει πολυ καιρο - χρονια - να με πιασει, μια χαρα αλλαζω μοναχος μου.
    το θεμα ειναι οτι τη σημερον ημεραν που ολοι ξεκιναμε τελευταια στιγμη για οπου παμε (ειτε στη δουλεια, ειτε για εξοδο), πεφτει πολυς εκνευρισμος... στην περιπτωση "λαστιχου"...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. #2
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η αλλαγη ελαστικου ειναι ευκολη υποθεση, αλλα ο ασσος δεν εχει ρεζερβα. Και πλεον δεν εχει ουτε RFT λαστιχα
    Ψαχνω να βρω κιτ επιδιορθωσης ελαστικου αλλα και γρυλλο, συμβατο με τον ασσο. Η χρησιμοτητα του γρυλλου δεν ειναι προφανης, αλλα απο πεισμα και μονο τον θελω.
    Ο ασσος με τα RFT επαθε λαστιχο λιγο μετα που τον πηρα. Εχανε σιγα σιγα αερα και το συστημα ελεγχου μειωμενης πιεσης ελαστικων ουτε που "ασχοληθηκε"... Βιδα στο πελμα ηταν η αιτια και επιδιορθωθηκε σε λαστιχα.
    Και τωρα που το σκεφτομαι, με ολα μου τα αυτοκινητα εχω παθει λαστιχο, απο τουλαχιστον μια φορα, με ολα.

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λάστιχο με την bmw έπαθα μια μέρα χιονισμένη (ψόφος), το άλλαξα μόνος μου με απώλειες, ένα σχισμένο δάχτυλο και 4-5 ράμματα στην κεφαλή!

    Από τότε πάντα υπάρχουν γάντια στο πορτμπαγκάζ!!!

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.187
    Thanked
    10613
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αλλαγη ελαστικου ειναι ευκολη υποθεση, αλλα ο ασσος δεν εχει ρεζερβα. Και πλεον δεν εχει ουτε RFT λαστιχα
    Ψαχνω να βρω κιτ επιδιορθωσης ελαστικου αλλα και γρυλλο, συμβατο με τον ασσο. Η χρησιμοτητα του γρυλλου δεν ειναι προφανης, αλλα απο πεισμα και μονο τον θελω.
    Ο ασσος με τα RFT επαθε λαστιχο λιγο μετα που τον πηρα. Εχανε σιγα σιγα αερα και το συστημα ελεγχου μειωμενης πιεσης ελαστικων ουτε που "ασχοληθηκε"... Βιδα στο πελμα ηταν η αιτια και επιδιορθωθηκε σε λαστιχα.
    Και τωρα που το σκεφτομαι, με ολα μου τα αυτοκινητα εχω παθει λαστιχο, απο τουλαχιστον μια φορα, με ολα.
    Νικο ο γρυλλος ειναι απαραιτητος. Για να φουσκωσει το κομπρεσερακι, θα πρεπει να το λαστιχο να ειναι στον αερα. Τα κομπρεσερακια αυτα που πέρνουν ρευμα απο τον αναπτηρα, ΔΕΝ εχουν παντα δυναμη να φουσκωσουν λαστιχο που έχει βαρος πανω του. Ειδικα δε αν ειναι εντελως flat ειναι μαλλον αδυνατον να το φουσκωσουν αν δεν σηκωθει το αυτοκινητο.

  5. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    PANOS-E60 (11-11-10)

  6. #5
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μεγάλο πρόβλημα οι ρεζέρβες. Μου έχουν τύχει πολλά:

    • Να έχω big brake kit μπρος-πίσω και να μη χωράει η ρεζέρβα. Φτου.
    • Να μπαίνει η ρεζέρβα αλλά να έχω αποστάτες και να μην έχω κρατήσει τα πιο κοντά εργοστασιακά μπουλόνια. Φτου ξανά.
    • Να μπαίνει η ρεζέρβα, να έχω και κοντά μπουλόνια αλλά να είναι ξεφούσκωτη. Γαμώτο.
    • Να μπαίνει η ρεζέρβα, να έχω και κοντά μπουλόνια, να είναι φουσκωμένη αλλά να έχει σκάσει μπροστινό λάστιχο και η ρεζέρβα να είναι ανάγκης, οπότε να πρέπει να σκάντζάρω με πίσω τροχό. Αυτό σημαίνει 3 φορές σήκωμα αν δεν έχεις 2 γρύλλους. Κάποιος μου κάνει πλάκα.
    • Να μπαίνει η ρεζέρβα ανάγκης, να είναι φουσκωμένη, να έχω και κοντά μπουλόνια αλλά να έχει σκάσει το μπροστινό λάστιχο και το πίσω να είναι φαρδύτερο (10J). Ζήτω η τρέλλα.


    Τώρα όμως έχω το κεφάλι μου ήσυχο με τα runflat. Αααααααχχχχχ!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP