Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν έχει σημασία πόσο γρήγορα κάνει τον γύρο του Nurburgring ή πόσο ευκολοδήγητο είναι, αλλά το πόσο σε κάνει να μη θες ν' αφήσεις το τιμόνι του. Και η χύτρα ταχύτητας της γυναίκας μου μαγειρεύει στον μισό χρόνο από τις κατσαρόλες της kuhnrikon, έλα όμως που το φαγητό είναι πιο νόστιμο στις τελευταίες. Στο κάτω κάτω της γραφής, πόσοι έχουν επιτέλους την πολυτέλεια σήμερα να κινούνται με 250+ στον αυτοκινητόδρομο? Οι περισσότεροι είμαστε ευχαριστημένοι αν καταφέρουμε να πετάξουμε κανα κώλο σε καμια στροφή καθ' οδόν προς το σπίτι.
aristent (06-11-10), gnx (07-11-10), halkida116mpack (06-11-10)
Όλα έχουν την αξία τους, τόσο οι χρόνοι όσο και η αίσθηση (που και για εμένα είναι κάτι σημαντικότερο).
Αλλά τόσα χρόνια τα ///Μ ήταν ανώτερα από τα αντίστοιχα rs και στα δύο, οπότε αν το rs5 είναι πλέον πιο γρήγορο στην πίστα απ'τη Μ3, τότε υπάρχει θέμα.
Σαν πολύ μας έχει πλησιάσει η audi τώρα τελευταία και δε μ΄αρέσει καθόλου...![]()
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Εγώ ένα πράγμα θα πώ...
Γιατί πάντα συγκρίνουν τα νέα αυτοκίνητα με το Μ3...?
Μήπως επειδή είναι το σημείο αναφοράς...?
C63 Vs M3...
RS5 Vs M3...
Δεν είδα ποτέ C63 Vs RS5...
Τυχαίο....? Δεν νομίζω...
bimmer-corfu (08-11-10), psilos2010 (06-11-10)
+1000000!! Audi και @@..
Ξεκίνησε σαν η ''Γερμανική Alfa Romeo'' και κατέληξε να φτιάχνει εντελώς ''άψυχα'' αυτοκίνητα..μεγάλη προπαγάνδα..έχει ποτέ αναρωτηθεί κανείς γιατί δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ δυνατό κλAudi που να μην είναι quattro??????(μεταξύ μας σιγά το σύστημα 4κινησης!)
Πολύ απλά γιατί όλοι οι ιδιοκτήτες θα ήταν οικοπεδούχοι!!
όπως πολύ καλά καταλάβατε είμαι φανατικό μέλος του GVMD club!!!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
τελικά εσύ το αντιπαθείς πολύ το 92άρι ρε παιδί μου...
οκ είναι βαρύ ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
απο την άλλη ας βγάλουν μωρέ και ένα μοτέρ
το ίδιο squized με του divizion. έτσι για να μας
δείξουν πως το κατέχουν και λίγο το άθλημα.
χωρίς να έχω ιδέα πως πάει το rs5, που φαντάζομαι
δεν θα κάνει την διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα
rs, το 92άρι μου φάνηκε πολύ ολοκληρωμένο, χωρίς
να έχω δεί τι κάνει στο όριο...αυτό πάντως που έχω
καταλάβει είναι πως το 46άρι είναι το τελευταίο πριόνι
της σειράς Μ...ο μπάσος θόρυβος του ν8 δεν είναι
και ο χαρακτηριστηκότερος θόρυβος για ένα Μ....
μόλις το συνηθίσεις όμως πιστεύω το πράγμα αλλάζει.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Εγω πιστευω οτι γουστα ειναι αυτα...απο κει και περα νομιζω οτι τα bmw και ειδικοτερα τα M ειναι φτιαγμενα για λατρεις της πλαγιολισθησης.Η υπογραφη μου νομιζω τα λεει ολα...
quattro ist fur sissies
Πολυ ομορφα και εξισου καλα αυτοκινητα και τα δυο με κινητηρες διαμαντια.
Το θεμα ειναι οτι η Audi με αυτην την κατηγορια{κουπε}παει να περασει μιa καινουργια φιλοσοφια στο εμπορικο κοινο της πραγμα που θα χρειστει πολυ καιρο να το καταφερει γιατι εκει τα πρωτεια τα εχει η Bmw!
Παντως επειδη ετυχε να δω ενα audi coupe απο κοντα το εσωτερικο του ειναι κορυφη σε σχεση με το εσωτερικο απλο τις Bmw.