Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 24

Θέμα: RS5 vs M3

  1. #11
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε ότι το Audi έχει πολύ ωραίο ήχο. Τι να τον κάνεις όμως όταν σ' έχει πάρει ο ύπνος στο τιμόνι?

    Τα σχόλιά μου όμως συνοψίζονται στην πινακίδα του, αναγραμματισμένα:

    ΟΥ60 ΕΡΑ ---> Ε60 ΟΥΡΑ. Ακόμη και η 5άρα μου, κατουρημένο το έχει.

    Όσο για την Μ3: Και τις μπάλλες!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωχ ! Ο Άρης είπε μία καλή κουβέντα για τα Audi.
    Τον πηρε πισω τον καλο λογο στο καπακι!!!!

  2. #12
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχω οδηγήσει και τα 2.

    Το RS5 μου άρεσε πιο πολύ σαν αυτοκίνητο.

  3. #13
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω οδηγήσει και τα 2.

    Το RS5 μου άρεσε πιο πολύ σαν αυτοκίνητο.

    ειναι καλυτερο το αουντι???απο οτι θυμαμαι ειχες πει παλιοτερα οτι σου φανηκε αργο...???????

  4. #14
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν έχει σημασία πόσο γρήγορα κάνει τον γύρο του Nurburgring ή πόσο ευκολοδήγητο είναι, αλλά το πόσο σε κάνει να μη θες ν' αφήσεις το τιμόνι του. Και η χύτρα ταχύτητας της γυναίκας μου μαγειρεύει στον μισό χρόνο από τις κατσαρόλες της kuhnrikon, έλα όμως που το φαγητό είναι πιο νόστιμο στις τελευταίες. Στο κάτω κάτω της γραφής, πόσοι έχουν επιτέλους την πολυτέλεια σήμερα να κινούνται με 250+ στον αυτοκινητόδρομο? Οι περισσότεροι είμαστε ευχαριστημένοι αν καταφέρουμε να πετάξουμε κανα κώλο σε καμια στροφή καθ' οδόν προς το σπίτι.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (06-11-10), gnx (07-11-10), halkida116mpack (06-11-10)

  6. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν έχει σημασία πόσο γρήγορα κάνει τον γύρο του Nurburgring ή πόσο ευκολοδήγητο είναι, αλλά το πόσο σε κάνει να μη θες ν' αφήσεις το τιμόνι του. Και η χύτρα ταχύτητας της γυναίκας μου μαγειρεύει στον μισό χρόνο από τις κατσαρόλες της kuhnrikon, έλα όμως που το φαγητό είναι πιο νόστιμο στις τελευταίες. Στο κάτω κάτω της γραφής, πόσοι έχουν επιτέλους την πολυτέλεια σήμερα να κινούνται με 250+ στον αυτοκινητόδρομο? Οι περισσότεροι είμαστε ευχαριστημένοι αν καταφέρουμε να πετάξουμε κανα κώλο σε καμια στροφή καθ' οδόν προς το σπίτι.
    Όλα έχουν την αξία τους, τόσο οι χρόνοι όσο και η αίσθηση (που και για εμένα είναι κάτι σημαντικότερο).

    Αλλά τόσα χρόνια τα ///Μ ήταν ανώτερα από τα αντίστοιχα rs και στα δύο, οπότε αν το rs5 είναι πλέον πιο γρήγορο στην πίστα απ'τη Μ3, τότε υπάρχει θέμα.

    Σαν πολύ μας έχει πλησιάσει η audi τώρα τελευταία και δε μ΄αρέσει καθόλου...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  7. #16
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ ένα πράγμα θα πώ...
    Γιατί πάντα συγκρίνουν τα νέα αυτοκίνητα με το Μ3...?
    Μήπως επειδή είναι το σημείο αναφοράς...?
    C63 Vs M3...
    RS5 Vs M3...
    Δεν είδα ποτέ C63 Vs RS5...
    Τυχαίο....? Δεν νομίζω...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    bimmer-corfu (08-11-10), psilos2010 (06-11-10)

  9. #17
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο psilos2010 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ δεν βλέπω πιο γρήγορο το audi πουθενά.Βεντούζα τον πάει μέχρι τέλος.Θα ήθελα να άλλαζαν για λίγο θέσεις (μπροστά το μ3 και πίσω το audi) να βλέπαμε μήπως γινόταν τίποτα διαφορετικό!
    Όπως και να χει, να κρατάς σε κειστό επαρχιακό στροφιλίκι ένα τετρακίνητο έχοντας ένα δικίνητο με αυτή την ιπποδύναμη λέει πολλα.
    +1000000!! Audi και @@..

    Ξεκίνησε σαν η ''Γερμανική Alfa Romeo'' και κατέληξε να φτιάχνει εντελώς ''άψυχα'' αυτοκίνητα..μεγάλη προπαγάνδα..έχει ποτέ αναρωτηθεί κανείς γιατί δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ δυνατό κλAudi που να μην είναι quattro??????(μεταξύ μας σιγά το σύστημα 4κινησης!)
    Πολύ απλά γιατί όλοι οι ιδιοκτήτες θα ήταν οικοπεδούχοι!!






    όπως πολύ καλά καταλάβατε είμαι φανατικό μέλος του GVMD club!!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  10. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    kloukakis (27-11-10), Thomelef (06-11-10)

  11. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω οδηγήσει και τα 2.

    Το RS5 μου άρεσε πιο πολύ σαν αυτοκίνητο.
    τελικά εσύ το αντιπαθείς πολύ το 92άρι ρε παιδί μου...
    οκ είναι βαρύ ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    απο την άλλη ας βγάλουν μωρέ και ένα μοτέρ
    το ίδιο squized με του divizion. έτσι για να μας
    δείξουν πως το κατέχουν και λίγο το άθλημα.
    χωρίς να έχω ιδέα πως πάει το rs5, που φαντάζομαι
    δεν θα κάνει την διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα
    rs, το 92άρι μου φάνηκε πολύ ολοκληρωμένο, χωρίς
    να έχω δεί τι κάνει στο όριο...αυτό πάντως που έχω
    καταλάβει είναι πως το 46άρι είναι το τελευταίο πριόνι
    της σειράς Μ...ο μπάσος θόρυβος του ν8 δεν είναι
    και ο χαρακτηριστηκότερος θόρυβος για ένα Μ....
    μόλις το συνηθίσεις όμως πιστεύω το πράγμα αλλάζει.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #19
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω πιστευω οτι γουστα ειναι αυτα...απο κει και περα νομιζω οτι τα bmw και ειδικοτερα τα M ειναι φτιαγμενα για λατρεις της πλαγιολισθησης.Η υπογραφη μου νομιζω τα λεει ολα...
    quattro ist fur sissies

  13. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πολυ ομορφα και εξισου καλα αυτοκινητα και τα δυο με κινητηρες διαμαντια.

    Το θεμα ειναι οτι η Audi με αυτην την κατηγορια{κουπε}παει να περασει μιa καινουργια φιλοσοφια στο εμπορικο κοινο της πραγμα που θα χρειστει πολυ καιρο να το καταφερει γιατι εκει τα πρωτεια τα εχει η Bmw!

    Παντως επειδη ετυχε να δω ενα audi coupe απο κοντα το εσωτερικο του ειναι κορυφη σε σχεση με το εσωτερικο απλο τις Bmw.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP