

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν έχει σημασία πόσο γρήγορα κάνει τον γύρο του Nurburgring ή πόσο ευκολοδήγητο είναι, αλλά το πόσο σε κάνει να μη θες ν' αφήσεις το τιμόνι του. Και η χύτρα ταχύτητας της γυναίκας μου μαγειρεύει στον μισό χρόνο από τις κατσαρόλες της kuhnrikon, έλα όμως που το φαγητό είναι πιο νόστιμο στις τελευταίες. Στο κάτω κάτω της γραφής, πόσοι έχουν επιτέλους την πολυτέλεια σήμερα να κινούνται με 250+ στον αυτοκινητόδρομο? Οι περισσότεροι είμαστε ευχαριστημένοι αν καταφέρουμε να πετάξουμε κανα κώλο σε καμια στροφή καθ' οδόν προς το σπίτι.
aristent (06-11-10), gnx (07-11-10), halkida116mpack (06-11-10)
Όλα έχουν την αξία τους, τόσο οι χρόνοι όσο και η αίσθηση (που και για εμένα είναι κάτι σημαντικότερο).
Αλλά τόσα χρόνια τα ///Μ ήταν ανώτερα από τα αντίστοιχα rs και στα δύο, οπότε αν το rs5 είναι πλέον πιο γρήγορο στην πίστα απ'τη Μ3, τότε υπάρχει θέμα.
Σαν πολύ μας έχει πλησιάσει η audi τώρα τελευταία και δε μ΄αρέσει καθόλου...![]()
the more people agree with me
the more I think I'm wrong


τελικά εσύ το αντιπαθείς πολύ το 92άρι ρε παιδί μου...
οκ είναι βαρύ ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
απο την άλλη ας βγάλουν μωρέ και ένα μοτέρ
το ίδιο squized με του divizion. έτσι για να μας
δείξουν πως το κατέχουν και λίγο το άθλημα.
χωρίς να έχω ιδέα πως πάει το rs5, που φαντάζομαι
δεν θα κάνει την διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα
rs, το 92άρι μου φάνηκε πολύ ολοκληρωμένο, χωρίς
να έχω δεί τι κάνει στο όριο...αυτό πάντως που έχω
καταλάβει είναι πως το 46άρι είναι το τελευταίο πριόνι
της σειράς Μ...ο μπάσος θόρυβος του ν8 δεν είναι
και ο χαρακτηριστηκότερος θόρυβος για ένα Μ....
μόλις το συνηθίσεις όμως πιστεύω το πράγμα αλλάζει.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS