Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: RS5 vs M3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    06-10-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    86
    Thanked
    112
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ δεν βλέπω πιο γρήγορο το audi πουθενά.Βεντούζα τον πάει μέχρι τέλος.Θα ήθελα να άλλαζαν για λίγο θέσεις (μπροστά το μ3 και πίσω το audi) να βλέπαμε μήπως γινόταν τίποτα διαφορετικό!
    Όπως και να χει, να κρατάς σε κειστό επαρχιακό στροφιλίκι ένα τετρακίνητο έχοντας ένα δικίνητο με αυτή την ιπποδύναμη λέει πολλα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to psilos2010 For This Useful Post:

    halkida116mpack (05-11-10), NickE60 (05-11-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο psilos2010 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ δεν βλέπω πιο γρήγορο το audi πουθενά.Βεντούζα τον πάει μέχρι τέλος.Θα ήθελα να άλλαζαν για λίγο θέσεις (μπροστά το μ3 και πίσω το audi) να βλέπαμε μήπως γινόταν τίποτα διαφορετικό!
    Όπως και να χει, να κρατάς σε κλειστό επαρχιακό στροφιλίκι ένα τετρακίνητο έχοντας ένα δικίνητο με αυτή την ιπποδύναμη λέει πολλα.
    Συμφωνω να βλεπαμε μπροστα το Μ3 !!!!
    ...γιατι μην ξεχναμε εχεις αλλη αισθηση οταν εισαι σε αγωνα και εχεις την πολυποθητη pole position .....φευγεις/φρεναρεις/στριβεις αλλιως χωρις να σε επηρεαζει ο μπροστινος ενω αντιθετα ο δευτερος ειδικα εαν παει "κωλοφεραντζα"(καποιος απο εδω μεσα το ειπε αυτο μαλλον στον ποντιο .....δεν θυμαμαι τωρα...)ειναι δυσκολο να προβλεψει απολυτα τις αντιδρασεις του πρωτου....ασε που τρωει ολα τα πετραδακια στη μουρηκαι σε αυτην την κατηγορια και σε αυτες τις ταχυτητες δεν βοηθαει και τοσο ο μπροστινος με το φαινομενο του ram air εαν το λεω σωστα.

    ΥΣ>Ram Air

    Με τον όρο "ram air" χαρακτηρίζουμε γενικά τον αέρα που αναγκάζουμε να εισέλθει στην εισα­γωγή εξαιτίας της κίνησης του αυτοκινήτου. Η βασική ιδέα είναι να εκμεταλλευτούμε την πίεση του αέρα που "χτυπάει" σε ορισμένο μέρος του αυτοκινήτου και μέσω κατάλληλης διάταξης να αυ­ξήσουμε την πίεση που διατηρεί ο αέρας μέσα στο σύστημα εισαγωγής σε σχέση με εκείνη που έχει σε συνθήκες περιβάλλοντος, δηλαδή τη βαρομετρική πίεση του. θέλουμε λοιπόν να εκμεταλλευτούμε τη δυναμική πίεση του αέρα, δηλαδή την πίεση που οφείλεται στην ταχύτητα του και όχι στην στατική πίεση του, (δηλαδή την πίεση που θα είχε ακόμη και ακίνητος, π.χ. μέσα σε μια φιάλη.

    Η δυναμική πίεση με δεδομένα τα χαρακτηριστικά του ατμοσφαιρικού αέρα (πυκνότητα, θερμοκρασία και πίεση) εξαρτάται από τη σχετική του ταχύτητα ως προς το σημείο αναφοράς, το οποίο στην περίπτωση pas είναι η τα­χύτητα του οχήματος: δυναμική Πίεση Ram Air (bar) = 0,000000469 χ Ταχύτητα3

    Ένα σύστημα ram air χρειάζεται υψηλή ταχύτητα κίνησης για να αποδώσει. Όπως είδαμε στον τύπο, ο παράγοντας της ταχύτητας αυξάνεται εκθετικά: με απλά λόγια, αν διπλασιάσουμε την ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου, η δυ­ναμική πίεση λόγω ram air θα τετραπλασιαστεί. Στα 50km/h σύμφωνα με τον τύπο έχουμε μονάχα 0,0012bar, αλ­λά στα 200km/h η τιμή ms πίεσης αυξάνεται 16 φορές φτάνοντας τα 0,02bar.

    Τώρα θα έχετε σκεφτεί "...μα 0,02bar μόνο? Και μάλιστα στα 200km/h? Τι διαφορά να κάνουν?"... Κάνουν διαφο­ρά, επειδή η πραγματική αύξηση της πίεσης σε ένα σύστημα ram air είναι κατά πολύ μεγαλύτερη. Τα 0,02bar εί­ναι η δυναμική πίεση στο σημείο όπου η ροή του αέρα συναντά το αυτοκίνητο, π.χ. στη μετώπη και πριν μπει στην εισαγωγή. Ξέρουμε πως τα ram air συστήματα έχουν σχεδόν πάντα venturi, δηλαδή έναν αγωγό με διατομή που στενεύει κατά το μήκος του. Καθώς ο αέρας προχωρά στο venturi, η ταχύτητα του αυξάνεται ευθέως ανάλογα προς τη μείωση της διατομής του αγωγού (φαινόμενο Venturi), και ακολουθεί το παράδειγμα: όταν ο αέρας εισέλ­θει σε μια διατομή εμβαδού "χ" με + 0,02bar δυναμική πίεση, εάν ο σωλήνας εισαγωγής στο σημείο του φίλτρου έχει 4 φορές μικρότερο εμβαδόν τότε η δυναμική πίεση πλησιάζει, το καθόλου ευκαταφρόνητο πλέον, +0.l bar. Κρατάμε αυτό το 0.l bar και συνεχίζουμε για να δούμε τι σημαίνει ως προς την απόδοση της εισαγωγής. Με αυτό τo +0,lbar ρεφάρουμε τιε απώλειες ins εισαγωγής!

    Είδαμε στο Pant II ότι αυτές οι απώλειες συνήθως κυμαίνονται συνολικά στο 0,05-0,2bar (δηλαδή οδηγούν σε ογκομετρική απόδοση 80-95% ανάλο­γα με τις rpm και to φορτίο), και οφείλονται είτε σε τριβές του αέρα στα τοι­χώματα και τα υπόλοιπα στοιχεία της πολλαπλής και των σωλήνων εισαγωγής είτε στην απώλεια πίεσης εξαιτίας της αδυναμίας ολικής στεγανοποίησης της εισαγωγής. Είναι πολύ εύκολο να έχουμε μια άριστη ροϊκά εισαγωγή αλλά να εμφανίζονται ροϊκές απώλειες (στροβιλισμοί κ.λ.π.) λόγω κακής συναρμογής μίας φλάντζας ή ενός συνδετικού κολάρου. Η υπερπίεση λόγω ram air συγκα­λύπτει ουσιαστικά τις απώλειες αυτές, βοηθώντας την εισαγωγή να διατηρή­σει πίεση πιο κοντά στο ατμοσφαιρικό απόλυτο l bar.

    Ευκαιρίας δοθείσης, αξίζει να κάνουμε μια πάσα στο πεδίο των turbo μοτέρ. Συνεχίζοντας τον συλλογισμό μας θα καταλάβουμε γιατί στον υπολογισμό τηε παροχής ενός συμπιεστή συνυπολογίζουμε την ογκομετρική απόδοση: όταν ένα turbo καταφέρνει να διατηρεί 0,2bar booεt (δηλαδή απόλυτη l,2bar) στο plenum, ουσιαστικά παρέχει πάνω από 0,3bar αφού χωρίς αυτό λόγω απω­λειών θα βλέπαμε υποπίεση -0,1 με -0,2 μανομετρικά bar.
    Πηγή…POWER TECHNIQUES

  4. #3
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μιλάμε ότι το Audi έχει πολύ ωραίο ήχο. Τι να τον κάνεις όμως όταν σ' έχει πάρει ο ύπνος στο τιμόνι?

    Τα σχόλιά μου όμως συνοψίζονται στην πινακίδα του, αναγραμματισμένα:

    ΟΥ60 ΕΡΑ ---> Ε60 ΟΥΡΑ. Ακόμη και η 5άρα μου, κατουρημένο το έχει.

    Όσο για την Μ3: Και τις μπάλλες!

  5. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    halkida116mpack (05-11-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    το Audi έχει πολύ ωραίο ήχο.
    Ωχ ! Ο Άρης είπε μία καλή κουβέντα για τα Audi.














  7. #5
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε ότι το Audi έχει πολύ ωραίο ήχο. Τι να τον κάνεις όμως όταν σ' έχει πάρει ο ύπνος στο τιμόνι?

    Τα σχόλιά μου όμως συνοψίζονται στην πινακίδα του, αναγραμματισμένα:

    ΟΥ60 ΕΡΑ ---> Ε60 ΟΥΡΑ. Ακόμη και η 5άρα μου, κατουρημένο το έχει.

    Όσο για την Μ3: Και τις μπάλλες!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωχ ! Ο Άρης είπε μία καλή κουβέντα για τα Audi.
    Τον πηρε πισω τον καλο λογο στο καπακι!!!!

  8. #6
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχω οδηγήσει και τα 2.

    Το RS5 μου άρεσε πιο πολύ σαν αυτοκίνητο.

  9. #7
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω οδηγήσει και τα 2.

    Το RS5 μου άρεσε πιο πολύ σαν αυτοκίνητο.

    ειναι καλυτερο το αουντι???απο οτι θυμαμαι ειχες πει παλιοτερα οτι σου φανηκε αργο...???????

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω οδηγήσει και τα 2.

    Το RS5 μου άρεσε πιο πολύ σαν αυτοκίνητο.
    τελικά εσύ το αντιπαθείς πολύ το 92άρι ρε παιδί μου...
    οκ είναι βαρύ ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    απο την άλλη ας βγάλουν μωρέ και ένα μοτέρ
    το ίδιο squized με του divizion. έτσι για να μας
    δείξουν πως το κατέχουν και λίγο το άθλημα.
    χωρίς να έχω ιδέα πως πάει το rs5, που φαντάζομαι
    δεν θα κάνει την διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα
    rs, το 92άρι μου φάνηκε πολύ ολοκληρωμένο, χωρίς
    να έχω δεί τι κάνει στο όριο...αυτό πάντως που έχω
    καταλάβει είναι πως το 46άρι είναι το τελευταίο πριόνι
    της σειράς Μ...ο μπάσος θόρυβος του ν8 δεν είναι
    και ο χαρακτηριστηκότερος θόρυβος για ένα Μ....
    μόλις το συνηθίσεις όμως πιστεύω το πράγμα αλλάζει.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #9
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο psilos2010 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ δεν βλέπω πιο γρήγορο το audi πουθενά.Βεντούζα τον πάει μέχρι τέλος.Θα ήθελα να άλλαζαν για λίγο θέσεις (μπροστά το μ3 και πίσω το audi) να βλέπαμε μήπως γινόταν τίποτα διαφορετικό!
    Όπως και να χει, να κρατάς σε κειστό επαρχιακό στροφιλίκι ένα τετρακίνητο έχοντας ένα δικίνητο με αυτή την ιπποδύναμη λέει πολλα.
    +1000000!! Audi και @@..

    Ξεκίνησε σαν η ''Γερμανική Alfa Romeo'' και κατέληξε να φτιάχνει εντελώς ''άψυχα'' αυτοκίνητα..μεγάλη προπαγάνδα..έχει ποτέ αναρωτηθεί κανείς γιατί δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ δυνατό κλAudi που να μην είναι quattro??????(μεταξύ μας σιγά το σύστημα 4κινησης!)
    Πολύ απλά γιατί όλοι οι ιδιοκτήτες θα ήταν οικοπεδούχοι!!






    όπως πολύ καλά καταλάβατε είμαι φανατικό μέλος του GVMD club!!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    kloukakis (27-11-10), Thomelef (06-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP