Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 45

Θέμα: ///Μ3 Ε46...SMG

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.094
    Thanked
    804
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Άρα, όλοι το ίδιο λέμε....ρε Θωμά μήπως έγινε τίποτα με το "reset"? Από τότε που το πήρες έτσι δουλεύει?

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregory_///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άρα, όλοι το ίδιο λέμε....ρε Θωμά μήπως έγινε τίποτα με το "reset"? Από τότε που το πήρες έτσι δουλεύει?
    Ο Θωμας παρατηρησε διαφορα σε σχεση με το αυτοκινητο του Μανου. Το αυτοκινητο του Μανου εχει CSL εγκεφαλο και κατ επεκτασιν φοραει και την αντιστοιχη μοναδα SMG για το CSL. Οποτε οι οποιες διαφορες υπαρχουν σε σχεση με την λειτουργια του SMG (οπως πχ πιο συχνες ξερογκαζιες στα κατεβασματα, γρηγοροτερες αλλαγες κλπ) οφειλονται στο διαφορετικο software του ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ εγκεφαλου SMG. Οταν κανουμε το λεγομενο sofware upgrade στα stock SMG σε CSL , οι αλλαγες γινονται στο κομματι που αφορα το χρονο αλλαγης των ταχυτητων και οχι συνολικα σε ολες τις παραμετρους του προγραμματος του SMG. Γιαυτο και παρατηρουνται διαφορες μεταξυ stock SMG και CSL ακομη και μετα το software upgrade. Ελπιζω να ξεδιαλυνα την κατασταση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 04-11-10 στις 08:38

  3. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Gregory_///M (04-11-10), manos///3 (04-11-10), Thomelef (04-11-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο Θωμας παρατηρησε διαφορα σε σχεση με το αυτοκινητο του Μανου. Το αυτοκινητο του Μανου εχει CSL εγκεφαλο και κατ επεκτασιν φοραει και την αντιστοιχη μοναδα SMG για το CSL. Οποτε οι οποιες διαφορες υπαρχουν σε σχεση με την λειτουργια του SMG (οπως πχ πιο συχνες ξερογκαζιες στα κατεβασματα, γρηγοροτερες αλλαγες κλπ) οφειλονται στο διαφορετικο software του ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ εγκεφαλου SMG. Οταν κανουμε το λεγομενο sofware upgrade στα stock SMG σε CSL , οι αλλαγες γινονται στο κομματι που αφορα το χρονο αλλαγης των ταχυτητων και οχι συνολικα σε ολες τις παραμετρους του προγραμματος του SMG. Γιαυτο και παρατηρουνται διαφορες μεταξυ stock SMG και CSL ακομη και μετα το software upgrade. Ελπιζω να ξεδιαλυνα την κατασταση.
    μια χαρά τα λές μήτσο...ακόμα δεν μας είπες το δικό σου πως συμπεριφέρεται!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω εχθες βρεθηκα με το παιδι που αγορασε το παλιο μου Μ3 και το οδηγησα.
    Στα κατεβάσματα απο πχ 4η σε 3η και 3η σε 2η κανει την ξερογκαζια εχοντας το ποδι στο φρενο.

    Δεν ειναι τοσο έντονη οσο του CSL (που μπορει να ξεγελάει και ο θόρυβος της εισαγωγης) αλλα την κάνει

    υγ. ο λογος που βρεθηκαμε εχθες ειναι για να δωσουμε ραντεβου για αποψε
    χεχεχεχε
    M3 CSL

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω εχθες βρεθηκα με το παιδι που αγορασε το παλιο μου Μ3 και το οδηγησα.
    Στα κατεβάσματα απο πχ 4η σε 3η και 3η σε 2η κανει την ξερογκαζια εχοντας το ποδι στο φρενο.

    Δεν ειναι τοσο έντονη οσο του CSL (που μπορει να ξεγελάει και ο θόρυβος της εισαγωγης) αλλα την κάνει

    υγ. ο λογος που βρεθηκαμε εχθες ειναι για να δωσουμε ραντεβου για αποψε
    χεχεχεχε
    να υποθέσω θα τον αφήσεις να σε περάσει για να του αποδείξεις πόσο καλό
    αμάξι του πούλησες εεε??? α ρε τι κουφάλα που είσαι...και μετά φυσικά θα
    ράψεις κάνα έβο που θα βλέπει το πάτημα και θα υποθέτει πόσο εύκολος
    αντίπαλος είναι το σι ες ελ για να την τρώει απο μαμά Μ3... α ρε συμπέθερε
    σε έχω μάθει καλά τι π@υτ@ν@ είσαι μ'ένα σμπάρο δυο τριγώνια...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    manos///3 (04-11-10)

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregory_///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άρα, όλοι το ίδιο λέμε....ρε Θωμά μήπως έγινε τίποτα με το "reset"? Από τότε που το πήρες έτσι δουλεύει?

    yeap. το ρεζέτ απλά κάνει πιο ομαλές τις αλλαγές και δεν κοπανάει τόσο στα
    ψηλά προγράμματα. είναι το ίδιο γρήγορο, αλλά δεν φτάνεις στο σημείο να
    λυπάσαι το αμάξι όταν αλλάζεις ταχύτητα στο s6. απο την μία δεν είναι και
    τόσο κακό να μην μαρσάρει, μιάς και φρενάρει καλύτερα όταν κατεβάζει χωρίς
    να μαρσάρει. μουρώνει πιο πολύ στο φρενάρισμα στο κατέβασμα της τελευταίας
    στιγμής...είδωμεν...είμαι ολίγον τι μπερδεμένος.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Gregory_///M (04-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP