το csl κανει αυτην την αλλαγη την πατιναρη για να κραταει το ωφελιμο οριο στροφων κ η αλλαγη στα τερμα κουτακια ειναι ποιο αποτομη.εγω εκανα το smg m να δουλευει οπωσ το csl με επαναπρογραμματισμο.
το csl κανει αυτην την αλλαγη την πατιναρη για να κραταει το ωφελιμο οριο στροφων κ η αλλαγη στα τερμα κουτακια ειναι ποιο αποτομη.εγω εκανα το smg m να δουλευει οπωσ το csl με επαναπρογραμματισμο.
To CSL δεν νομιζω να πατιναρει τιποτα. Απο οτι γνωριζω οι διαφορες με το απλο Μ3 ειναι οτι μειωνει το χρονο αλλαγης στα προγραμματα απο S4 και πανω (και φυσικα δεν νομιζω να το καταφερνει αυτο με περισσοτερο πατιναρισμα αλλα με λιγοτερο). Και απο οτι φαινεται ενα ακομη χαρακτηριστικο του ειναι η 'ξερογκαζια' σχεδον σε ολα τα κατεβασματα ακομη και οταν δεν ειναι πατημενο το γκαζι. Τι ακριβως εννοεις και που εκανες το SMG να δουλευει οπως το CSL με επαναπρογραμματισμο?
...για οποιον ενδιαφερεται περισσοτερο, το θεμα εχει συζητηθει και παλιοτερα...
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2829
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1956
ούτε το δικό μου κάνει ξερογκαζιά αν δεν πατάω το γκάζι Θωμά. Νομίζω είναι φυσιολογικό.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.