Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: BMW City & mini BMW

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η δική μου άποψή είναι τελείως διαφορετική !!
    Οι καιροί είναι χαλεποί και όλοι, θέλουν να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά.
    Η μπροστινή κίνηση μπορεί να μην αποτελούσε το χαρακτηριστικό γνώρισμα της BMW όμως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα !!! Και ο σκοπός είναι οι πωλήσεις !!!
    Αλλώστε δεν είναι και δύσκολό να κατασκευάσεις μπροστοκίνητο !
    Μήπως δεν έχει την εμπειρία ;; (Δεν είναι πετυχημένο το ΜΙΝΙ ;;.)
    Αλλού θα είναι το σημείο της κόντρας !!
    Το αυτοκίνητο θα πρέπει, αν και προσθιοκίνητο, να στρίβει σαν τραίνο, να έχει άψογη συμπεριφορά στο τιμόνι, στα φρένα, να έχει ECO κινητήρες, να εχει άριστη ποιότητα κατασκευής και ανταγωνιστική τιμή.
    Με λίγα λόγια να είναι BMW.
    Η VW-AUDI παρόλο που προσπαθεί αρκετά χρόνια δεν μπορεί να ανταγωνισθεί την BMW. Ούτε τα παραπάνω χαρακτηριστηκά της έχει, ούτε χαμηλές τιμές γι'αυτό που προσφέρει.
    Οσο για το παράδειγμα με την ALFA ROMEO, μακάρι το νέο μοντέλο να εμοιαζε οδηγικά στην Αlfasud (στην εποχή της βέβαια) αφού δεν ήταν αλλαγή στην εμπρός κίνηση αλλά η ποιότητα κατασκευής που "γκρέμισε" τις πωλήσεις αυτής της εταιρίας.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 02-11-10 στις 15:39

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή BMW Megacity Vehicle: Με καμπίνα επιβατών από ανθρακονήματα!



    Το BMW Group ανοίγει για ακόμα μια φορά νέους ορίζοντες με το Megacity Vehicle (MCV), το οποίο αναμένεται στην αγορά το 2013.

    «i>Το Megacity Vehicle είναι ένα καινοτομικό αυτοκίνητο. Θα είναι το πρώτο στον κόσμο όχημα μαζικής παραγωγής με καμπίνα επιβατών κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Με την αρχιτεκτονική LifeDrive ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο στη σχεδίαση ελαφρού βάρους. Πράγματι, αυτή η φιλοσοφία μας επιτρέπει ουσιαστικά να αντισταθμίσουμε τα πρόσθετα 250 - 350 κιλά που κατά κανόνα βαραίνουν τα ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο Klaus Draeger, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Ανάπτυξη.

    «Το σύστημα κίνησης παραμένει η καρδιά του αυτοκινήτου, και το ίδιο ισχύει για τα ηλεκτρικά οχήματα. Οι κινητήρες εξακολουθούν επίσης να είναι ένας τομέας στον οποίο ειδικεύεται Bayerische Motoren Werke. Η Ηλεκτροκίνηση και η διάσημη οδηγική απόλαυση BMW δένουν άριστα εάν συνδυαστούν σωστά. ΓιΆ αυτό αποφασίσαμε να εξελίξουμε οι ίδιοι το σύστημα κίνησης του Megacity Vehicle - κάτι που περιλαμβάνει τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά ισχύος και το σύστημα της μπαταρίας», πρόσθεσε ο Draeger.

    Ο εξηλεκτρισμός ενός αυτοκινήτου απαιτεί νέες φιλοσοφίες στην αρχιτεκτονική και τη δομή του αμαξώματος προκειμένου να αξιοποιηθούν βέλτιστα οι δυνατότητες του νέου συστήματος κίνησης μηδενικών ρύπων.

    Με την επαναστατική φιλοσοφία LifeDrive, οι μηχανικοί του BMW Group εξελίσσουν την αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου από το μηδέν και τις προσαρμόζουν στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της μελλοντικής μετακίνησης.

    Στόχος: να αντισταθμιστεί το πρόσθετο βάρος ενός ηλεκτρικού οχήματος, συνήθως 250 - 350 κιλών. Για το σκοπό αυτό, το BMW Group εστιάζει στο πρωτοποριακό high-tech υλικό CFRP - πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.

    Η φιλοσοφία LifeDrive αποτελείται από δύο οριζόντια διαιρούμενες, ανεξάρτητες μονάδες. Η μονάδα Drive ενσωματώνει τη μπαταρία, το σύστημα κίνησης και τις ζώνες παραμόρφωσης σε περίπτωση σύγκρουσης μέσα στο πλαίσιο.

    Η μονάδα Life αποτελείται πρωτίστως από μία εξαιρετικά ανθεκτική και πολύ ελαφριά καμπίνα επιβατών κατασκευασμένη από CFRP. Επιπλέον, μία νέα αρχιτεκτονική οχήματος ανοίγει το δρόμο για νέες μεθόδους παραγωγής που είναι απλούστερες, πιο ευέλικτες και χρησιμοποιούν λιγότερη ενέργεια.

    Το BMW Group στοχεύει να παρουσιάσει τα καλύτερα συστήματα κίνησης τα επόμενα χρόνια - συστήματα που προσφέρουν εξαιρετική απόδοση, επιδόσεις και πολιτισμένη λειτουργία με χρήση ηλεκτρισμού και όχι ορυκτών καυσίμων για την παραγωγή κινητήριας ισχύος.
















    Πηγη
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP