Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
Αυτή δεν είναι η PCV? Στα turbo αυτοκίνητα αποτελεί συχνά πρόβλημα, είτε πρόκειται για diesel είτε για βενζίνη.
Για να γίνεται κουβέντα, συμβαίνει το εξής: Η βαλβίδα σπάει εσωτερικά ή τέλως πάντως παύει να σφραγίζει, με αποτέλεσμα να έχουμε απώλεια πίεσης από την εισαγωγή. Επιπλέον, όλες οι αναθυμιάσεις του λαδιού διοχετεύονται στην είσοδο της τουρμπίνας, πράγμα όχι και τόσο καλό καθώς δημιουργούν επικαθίσεις λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Στο ΤΤ μου μάλιστα έφτανε σε σημείο να λερώνεται μέχρι και το MAF το οποίο ήταν πολύ πιο πάνω, στο φιλτροκούτι, και μάλιστα αντίθετα από τη ροή του αέρα! Ένα θεματάκι ακόμη έχει να κάνει με τις πιέσεις που δημιουργούνται από την κίνηση των εμβόλων στον στροφαλοθάλαμο και κατά πόσον αυτές εκτονώνονται από μια σπασμένη PCV.
Σε γενικές γραμμές, όσοι έχετε Turbo καλό είναι να την ελέγχετε τακτικά. Απλώς την αφαιρείται και φυσάτε από την έξοδο προς την είσοδο. Αν σφραγίζει, τότε είναι μια χαρά. Αν όχι, θέλει πέταμα. Τονίζω το 'φυσάτε', γιατί αν ρουφήξετε α) δε θα βγάλετε σωστό συμπέρασμα και β) θα κάνετε καλό κεφάλι.
-
The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP