https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2478
εχουμε και αυτο
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2478
εχουμε και αυτο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 26-10-10 στις 16:18
kplc16 (26-10-10)
Thomelef (26-10-10)
Για οποιον τελικα αποφασισει να το κανει μονος του, να προσθεσω και δυο videakia που δειχνουν την διαδικασια και θα φανουν πολυ χρησιμα...
BILL007 (01-11-10)
λοιπον ακουστε να δειτε πως γινεται τι θεμα!
Βημα Πρωτο.
Διαβαζεις ολα τα pdf και βλεπεις ολα τα βιντεακια και τα θρεντς απο τα φορουμ.
Τα βλεπεις ξανα και ξανα και πλεον εισαι σιγουρος οτι ΞΕΡΕΙΣ να ρυθμιζεις βαλβιδες.
Βημα Δευτερο.
Κλεινεις ραντεβου στον μηχανικο σου για ρυθμιση βαλβιδων.
Βημα Τριτο.
Ξυπνας το πρωι και φτιαχνεις φραπε στο σεικερ το οποιο και παιρνεις μαζι σου.
Φτανεις και κατεβαινεις απο το αυτοκινητο,το οποιο εχεις παρατησει σα την π@υτσα μες τη μεση,με το φραπε τα τσιγαρα και το κινητο στο χερι.
Ο μηχανικος βγαζει καπνους γιατι ξερει οτι θα του κατσικωθεις στο σβερκο ολο το πρωι!
Βημα Τεταρτο.
Με το που παταει το αυτοκινητο στη ραμπα πετιεσαι απ οπου χαζευες μεσα στο συνεργειο και πλησιαζεις στο "εργαλειο" σου.
Κατσικωνεσαι στο σβερκο του τεχνιτη και παιρνεις το βλεμα "Καλα ξερω και γω να το κανω,αλλα σημερα βαριομουν και ειπα να σου ζαλισω τον ερωτα"
Βημα Πεμπτο.
Ξεκατσικωνεσαι απο το σβερκο του τεχνιτη και περιμενεις με τα χερια στις τσεπες την ωρα που θα σε στειλουν ταμειο (στ αναθεμα θελαν να σε στειλουν απο το πρωι αλλα...)
Πληρωνεις και φευγεις σκεπτομενος οτι παλι καλα που δεν εκανες καμια βλακεια να το κανεις μονος σου.
Θα το ειχες παρει το μοτερ στη μασχαλη με συνοπτικες διαδικασιες...
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
gnx (01-11-10), Kazakos Garage (01-11-10), Snoo (26-12-10), Specialized (29-12-10), Stamatis (01-11-10), Thomelef (01-11-10), ΔημήτρηςΜ3 (01-11-10)
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
το σετακι με τα εργαλια που χρειαζονται όμως πρέπει να τα εχει για να το κανει αυτο.Αν δεν τις ρυθμίσει σωστά,στάνταρ θα καρφώσει βαλβίδα παιδιά.Μην το επιχειρήσετε μόνοι σας
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 01-11-10 στις 15:31
Kazakos Garage (01-11-10)
Τα μονα ειδικα εργαλεια που χρειαζονται ειναι η μαγνητικη λαβιδα για να πιανουμε καπελοτα (PN: 90-88-6-114-400 στα 25-30 ευρω) και βεβαια το κουτακι με τα διαθεσιμα καπελοτα (αυτο ομως δεν θεωρηται ειδικο εργαλειο-ειναι κατι απαραιτητο για να ρυθμισουμε βαλβιδες σε οποιοδηποτε αυτοκινητο). Η διαδικασια που ακολουθηται ειναι μια τυπικη διαδικασια ρυθμισης βαλβιδων. Και βεβαια αυτος που δυσκολευεται να αλλαξει λαμπα στο αυτοκινητο δεν θα τα καταφερει εδω περα. Δεν απευθυνεται σε αυτον ομως. Οι παραπανω οδηγιες απευθυνονται σε experienced DIYers που βλεποντας την διαδικασια και τα videos θα τους λυθουν οι οποιες αποριες. Και ειναι αρκετοι εδω περα που θα τα καταφερναν μια χαρα μετα την παρακολουθηση Tutorials-PDFs-videos.
Κατα την διαδικασια ρυθμισης δεν επεμβαινουμε καθολου στην λειτουργια του vanos. Αυτο ειναι σημαντικο γιατι η εξαγωγη και η επαναρυθμιση του vanos ειναι μια οντως δυσκολη διαδικασια που απαιτει ειδικα εργαλεια (πχ σε περιπτωση αλλαγης εκκεντροφορων)