Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να ρωτησω κατι εδω? Υπαρχει περιπτωση να μπει μικρη ποσοτητα εποξικης κολλας, προσεκτικα να μπει πανω η ενισχυση, χωρις η κολλα να ξεχειλισει περιφερειακα και στη συνεχεια να γαζωθει κατα την κλασσικη μεθοδο?
    Δε θα δωσει κατι παραπανω?

    Παντως γενικα για τα κουπε δε νομιζω οτι ειναι τοσο εντονο το προβλημα. Το αυτοκινητο μου εχει 223000 χλμ. Εχω κανει ενα σωρο κουλα, εχω κοψει βασεις στο πισω διαφορικο, τωρα εχουν ξεχαρβαλωθει και τα ημιαξονια και θα παω για αλλαγη, αλλα με το πατωμα(το ελεγχω καθε φορα που σηκωνεται το αυτοκινητο) δεν εχω θεμα.
    Νταξει, δεν εχω και την τρελη δυναμη αλλα οπως και να το κανεις εξακυλινδρακι ειναι.

    Παρολα αυτα θα το κανω με την πρωτη ευκαιρια προληπτικα. Δε θα θελα να το κανω αφου δω ρηγματα.

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ρωτησω κατι εδω? Υπαρχει περιπτωση να μπει μικρη ποσοτητα εποξικης κολλας, προσεκτικα να μπει πανω η ενισχυση, χωρις η κολλα να ξεχειλισει περιφερειακα και στη συνεχεια να γαζωθει κατα την κλασσικη μεθοδο?
    Δε θα δωσει κατι παραπανω
    Δεν χρειαζεται κατι αλλο αν μπεις στην διαδικασια της ηλεκτροσυγκολησης. Το περιφεριακο γαζι ειναι υπερ-αρκετο. Το προβλημα ειναι με τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται και το αδυνατισμα της λαμαρινας κοντα στο σημειο της κολλησης αν γινει απο λαθος χερια. Εχε υποψιν οτι πρεπει να ανοιξουμε και τους θολους απο πανω και να ενισχυσουμε και τα σημεια της ηλεκτροποντας (δες οδηγιες απο turner). Μονο απο κατω δεν λυνουμε το προβλημα

  3. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (31-10-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελικα που κατεληξες
    Παντως το γρηγοροτερο ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια που βρισκεται το αυτοκινητο σου
    Παντως οτι και να αποφασισεις keep us posted

  5. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 5555 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικα που κατεληξες
    Παντως το γρηγοροτερο ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια που βρισκεται το αυτοκινητο σου
    Παντως οτι και να αποφασισεις keep us posted
    ακομη δεν ξερω...ειτε θα ακολουθησω την "αναιμακτη μεθοδο" με εποξικη απο κατω και γεμισμα με αφρο απο πανω(εργοστασιακη οδηγια) η αν κοψω απο πανω για να ενισχυσω τις ηλεκτροποντες τοτε θα 'ραψω' και απο κατω. Η δευτερη μεθοδος ειναι σιγουρα καλυτερη αλλα αυτο που με χαλαει περισσοτερο ειναι το τρυπημα των θολων απο πανω....Βεβαια μια συνδυαστικη μεθοδος των παραπανω δεν ειναι ασχημη ιδεα (αφρος πανω-TIG κατω) για να μην εχουμε ασχημο αισθητικο αποτελεσμα. ΣΣ Οποιος θελει να ακολουθησει την συνδυαστικη μεθοδο, κανει ΠΡΩΤΑ την ηλεκτροσυγκολληση και ΜΕΤΑ τον αφρο για να μην επηρεαστει η αντοχη του απο τις θερμοκρασιες.
    Εγω στα χερια μου εχω και την εποξικη και το κιτακι της Turner.Αλλα δεν εχω αποφασισει ακομη τι θα ακολουθησω...

  6. #5
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω το πηρα αποφαση...Αφου θα το κρατησω το αμαξι πολυ καιρο ακομα, πρεπει να ενισχυθει γιατι αν δω τιποτα κοψιματα θα ξενερωσω ασχημα..
    Προς το παρον εχουν μπει οι ενισχησεις απο τερνερ και ψαχνω να βρω συνεργειο που να εχει ξανακανει την εργοστασιακη οδηγια με τους αφρους γιατι δεν μου αρεσει να γινετε το αυτοκινητο μου πειραματοζωο. Αν ξερετε καποιον που το εχει ξανακανει παρακαλω πειτε

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP