Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 20

Θέμα: Eστια πιθανης διαρροης λαδιού S54

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και γω αυτο ξερω ρε φανη οταν λενε ο καθρεπτης της μηχανης ειναι το πισω μερος οπως ειπες το firewall και συγκεκριμενα δεν ειναι το μερος της μηχανης αλλα το απεναντι το μεταλικο τμημα που εχει την μεταλικη επενδυση που αντανακλα την θερμοτητα γι αυτο το λενε και ''καθρεπτη''
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gyiama : 29-10-10 στις 10:05

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    και γω αυτο ξερω ρε φανη οταν λενε ο καθρεπτης της μηχανης ειναι το πισω μερος οπως ειπες το firewall και συγκεκριμενα δεν ειναι το μερος της μηχανης αλλα το απεναντι το μεταλικο τμημα που εχει την μεταλικη επενδυση που αντανακλα την θερμοτητα γι αυτο το λενε και ''καθρεπτη''
    https://en.wikipedia.org/wiki/Firewa...g_construction

  3. #13
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπον θα σας πω εγω τι συμβαινει!Οι μηχανικοι ονομαζουν καθρεπτη το εμπρος τμημα του κινητηρα,δλδ πισω απ'το βεντιλατερ και οι φαρνατζιδες λενε το μεταλλικο μερος του σασι πισω απο τον κινητηρα,αρα ολοι εισαστε μεσα!!!!!χαχαχαχαχαχα!

  4. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή Eστια πιθανης διαρροης λαδιού S54

    Ακομα ενα αναπαντητο ερωτημα.

    Φοβερη ερωτηση Φανη.




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #15
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Patra west coast
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    401
    Thanked
    230
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    όχι παναγιώτη...το εμπρός μέρος είναι...
    na simfonisw me to panagiwti kai na pw pws einai h lamarina pou xwrizei tin kampina me to xwro tou kinitira!!!!!!




    Y.G. etsi opws to theteis esy osoi kanoun metatropes me megala moter kai xriazete na kopsoun kathrepti koboun to moter!!!!
    “Λόγω οικονομικού εγκεφαλικού πέρα δώθε δεν θυμάμαι αν έρχονται Αποκριές,Χριστούγεννα,Πάσχ α ή πρωτοχρονιά γι'αυτό δεν ξέρω αν σουβλίσατε δέντρο η αν στολίσατε αρνί!! Πάντως σας εύχομαι το φλουρί να πέσει στο δικό σας αυγό. Καλό Δεκαπενταύγουστο..”

  6. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και εγώ καθρέπτη ξέρω το μπροστά μέρος του μοτέρ ότι λέγεται.Το firewall είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...



  7. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Thomelef (29-10-10)

  8. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γρηγορο google..

    Ο καθρέπτης (firewall) του οχήματος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική θέση του κατασκευαστή. Επιτρέπεται η τοποθέτηση μεταλλικής πλάκας ενίσχυσης / στήριξης μεταξύ κινητήρα και σαζμαν, η οποία μπορεί να ενσωματωθεί στον καθρέπτη (κολληθεί ή βιδωθεί με αυτόν) καθώς επίσης και να στηριχτεί με το πλαίσιο ή πάτωμα ή γέφυρα του οχήματος ή με όλα αυτά μαζί. Απαγορεύονται ανοιχτές επιφάνειες ή τρύπες στον καθρέπτη που θα άφηναν υγρά σε περίπτωση ζημιάς να περάσουν στο εσωτερικό του οχήματος. Ο καθρέπτης πρέπει να είναι από άφλεκτο και αδιαπέραστο από υγρά μεταλλικό υλικό μεταξύ του θαλάμου επιβατών και του χώρου κινητήρα, έτσι ώστε ο πρώτος να απομονώνεται πλήρως από το δεύτερο.
    3.2-17 https://www.greekdragster.com/elpa/E...2009-beta1.pdf

    Και

    https://en.wikipedia.org/wiki/Firewa...g_construction

  9. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φάνη διάβασα αυτό που πόσταρες.Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι μιλάμε για δυο διαφορετικά πράγματα.

    Ο καθρέπτης που αναφέρεις εσυ δεν έχει να κάνει με την μηχανή καθ'εαυτού,αλλά με το μηχανοστάσιο.Είναι στην ουσία το υλικό που διαχωρίζει μηχανοστάσιο απο καμπίνα επιβατών.
    Ο άλλος καθρέπτης που λέμε έχει σχέση με το μοτέρ.Σε αυτή την περίπτωση προφανώς είναι η μπροστινή πλευρά του https://realoem.com/bmw/showparts.do...63&hg=11&fg=10
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 29-10-10 στις 16:17



  10. #19
    Εγγραφή
    12-02-10
    Περιοχή
    Kατερίνη
    Ηλικία
    63
    Μηνύματα
    222
    Thanked
    197
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καθρέφτης είναι το μπροστά μέρος του κινητήρα(Εκεί που στη BMW είναι η υδραντλία και οι ιμαντες ) και firewall είναι το διαχωριστικό τοίχωμα μεταξύ κινητήρα και καμπίνας επιβατών!
    Η ωρολογία firewall προέρχεται από τα ελικοφόρα αεροπλάνα και γενικεύεται σε όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα!!! Το firewall διαχωρίζει το θερμό μέρος του οχήματος από τον χώρο των επιβατών!

  11. #20
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια χαλαρωστε και οι δυο καθρεπτες λεγονται.Απλα ο ενας ειναι της καροτσας πισω απο τον κινητηρα και ο αλλος ειναι επανω στον κινητηρα και αποτελειται απο την περιοχη που βρισκονται η καθενα με τις γλυστρες.


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP