Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 169

Θέμα: τα σαραντάχρονα των "τροχών"

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Να συμπληρώσω Νίκο ότι είναι πολύ σημαντικό στοιχείο η προσωπική επαφή/τριβή των με τους συγκεκριμένους του χώρου.

    Αλλιώς αντιδράς σαν αναγνώστης στην αυτοανακήρυξη του καββαθά ως αυτοκινητιστικού πατριάρχη στη χώρα, και αλλιώς σαν υφιστάμενος του.

    Και είναι λογικό ότι ο ΣΧ αντιμετωπίζεται σαν το πιστό κυνόδοντο του αφεντικού, τη στιγμή που οι υποψήφιοι για τη θέση αυτή ήταν προφανώς πολλοί στα τέλη του 70 και αρχές του 80.

    Δε συμφωνώ όμως ότι η ενημέρωση, τα τεστ, ήταν μεροληπτικά, όπως τους κατηγορούσαν με διάφορες επιστολές, για φιλο-αλφα-φιατ κλπ απόψεις και κείμενα. Θυμάμαι να τονίζεται το στοιχείο της προτίμησης όταν βάρυνε στο verdict ας πούμε.

    Τα περιοδικά πάντα γίνονται στόχος για το θέμα αυτό. Τo Car & Driver, εννοείται το αμερικανικο, συχνά πυκνά γίνεται στόχος για φιλομπεμβεδισμό. Το top gear για anti-μπεμβεδισμό. Το autocar, ιδιαίτερα πριν φύγει ο chris harris, για άκρατο φιλοπορσισμό.

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να συμπληρώσω Νίκο ότι είναι πολύ σημαντικό στοιχείο η προσωπική επαφή/τριβή των με τους συγκεκριμένους του χώρου.

    Αλλιώς αντιδράς σαν αναγνώστης στην αυτοανακήρυξη του καββαθά ως αυτοκινητιστικού πατριάρχη στη χώρα, και αλλιώς σαν υφιστάμενος του.

    Και είναι λογικό ότι ο ΣΧ αντιμετωπίζεται σαν το πιστό κυνόδοντο του αφεντικού, τη στιγμή που οι υποψήφιοι για τη θέση αυτή ήταν προφανώς πολλοί στα τέλη του 70 και αρχές του 80.

    Δε συμφωνώ όμως ότι η ενημέρωση, τα τεστ, ήταν μεροληπτικά, όπως τους κατηγορούσαν με διάφορες επιστολές, για φιλο-αλφα-φιατ κλπ απόψεις και κείμενα. Θυμάμαι να τονίζεται το στοιχείο της προτίμησης όταν βάρυνε στο verdict ας πούμε.

    Τα περιοδικά πάντα γίνονται στόχος για το θέμα αυτό. Τo Car & Driver, εννοείται το αμερικανικο, συχνά πυκνά γίνεται στόχος για φιλομπεμβεδισμό. Το top gear για anti-μπεμβεδισμό. Το autocar, ιδιαίτερα πριν φύγει ο chris harris, για άκρατο φιλοπορσισμό.
    Σε ενα χωρο τοσο πολυδιαστατο ειναι λογικο να υπαρξουν θετικες και αρνητικες ψηφοι....αλλωστε ανθρωπινες αδυναμιες ειναι αυτες .
    Μπορει ενας αθλητικογραφος να ειναι ποτε 100% αμεροληπτος οταν πρωτα εχει γινει φιλαθλος μιας ομαδας και πολυ αργοτερα δημοσιογραφος ?
    Αυτο αλλωστε ειναι και η κινητηρια δυναμη των επιλογων μας .
    Καποιες φορες εις γνωση μας αγοραζουμε κατι επειδη μας αρεσει και μας φτιαχνει ασχετα εαν αυτο σημαινει και συμβιβασμο με γνωστες ατελειες η προβληματα.
    Ετσι και ο συντακτης περιοδικου αυτοκινητου ειναι λογικο να επιρρεαζεται απο προσωπικα παθη , αλλα και απο κατευθυντηριες οδηγιες της διοικησης που μεχρι καποιο βαθμο θεωρω οτι δεν ειναι μεμπτο.
    Καλο ειναι να εχουμε δικα μας κριτηρια επιλογης .

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (26-10-10), Stathis (14-04-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ενα χωρο τοσο πολυδιαστατο ειναι λογικο να υπαρξουν θετικες και αρνητικες ψηφοι....αλλωστε ανθρωπινες αδυναμιες ειναι αυτες ...
    Η δική σου στάση ζωής είναι για μελέτη αλλά το χιούμορ σου δεν μπορεί να χορέσει ούτε σε σελίδες ούτε σε οθόνες.
    Ελπίζω να συνεχίσεις έτσι κι ευχομαι ο Θεός να σου ξαναδώσει ότι η κακιά στιγμή σου έχει στερήσει προσωρινά.

    Να΄σαι καλά και να΄σαι μαζί μας ΑΡΧΟΝΤΑ !

  5. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    aristent (27-10-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η δική σου στάση ζωής είναι για μελέτη αλλά το χιούμορ σου δεν μπορεί να χορέσει ούτε σε σελίδες ούτε σε οθόνες.
    Ελπίζω να συνεχίσεις έτσι κι ευχομαι ο Θεός να σου ξαναδώσει ότι η κακιά στιγμή σου έχει στερήσει προσωρινά.

    Να΄σαι καλά και να΄σαι μαζί μας ΑΡΧΟΝΤΑ !
    +1000..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ενα χωρο τοσο πολυδιαστατο ειναι λογικο να υπαρξουν θετικες και αρνητικες ψηφοι....αλλωστε ανθρωπινες αδυναμιες ειναι αυτες .
    Μπορει ενας αθλητικογραφος να ειναι ποτε 100% αμεροληπτος οταν πρωτα εχει γινει φιλαθλος μιας ομαδας και πολυ αργοτερα δημοσιογραφος ?
    Αυτο αλλωστε ειναι και η κινητηρια δυναμη των επιλογων μας .
    Καποιες φορες εις γνωση μας αγοραζουμε κατι επειδη μας αρεσει και μας φτιαχνει ασχετα εαν αυτο σημαινει και συμβιβασμο με γνωστες ατελειες η προβληματα.
    Ετσι και ο συντακτης περιοδικου αυτοκινητου ειναι λογικο να επιρρεαζεται απο προσωπικα παθη , αλλα και απο κατευθυντηριες οδηγιες της διοικησης που μεχρι καποιο βαθμο θεωρω οτι δεν ειναι μεμπτο.
    Καλο ειναι να εχουμε δικα μας κριτηρια επιλογης .
    Αποδεκτο και αναμενομενο....το προβλημα ξεκιναει οταν εμμεσα ή αμεσα μπεις σε "καποιου" το μισθολογιο...

  8. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    trueno (08-11-12)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP