Σελίδα 9 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 169

Θέμα: τα σαραντάχρονα των "τροχών"

  1. #81

    Προεπιλογή

    Όσοι ή όσες καταλαβαίνουν, γνωρίζουν την ταυτότητα μου. Επισταμένως και επί τούτου, αφήνω διάστικτα στοιχεία.
    Όσοι ή όσες δεν την γνωρίζουν, δεν θα καταλάβουν τίποτα περισσότερο, όταν την μάθουν.
    Δεν έχω αποδοκιμάσει κανένα συντάκτη του εντύπου που προαναφέρθηκε. Το δε ρήμα που χρησιμοποίησε ο προλαλήσας (κράζει) εκτιμώ ότι δεν είναι του επιπέδου μου.
    Αυτό που συμβαίνει στην περίπτωση, αν ακόμα δεν έχει γίνει κατανοητό, είναι πως ασκώ κριτική σε δύο managers που κατά την κρίση μου προσκόμισαν στο χώρο πολύ περισσότερα δεινά από όσα θετικά.
    Το κάνω με επιχειρήματα, με στοιχεία, μετά λόγου γνώσεως. Επίσης το κάνω και με τακτ, τουλάχιστον σε σύγκριση με αυτά που έχουν χαρακτηρίσει το έργο των δύο αυτών managers.
    Δεν υπερασπίζομαι τις θέσεις μου. Υπερασπίζομαι το χώρο.
    Θα ήταν καλύτερo για την πρόοδο του διαλόγου, αν οι διαφωνούντες έστρεφαν το ενδιαφέρον τους περισσότερο στην κατανόηση του περιεχομένου των μηνυμάτων και λιγότερο στην ταυτότητα του γράφοντα.

  2. The Following User Says Thank You to Pierre Joseph Proudhon For This Useful Post:

    Stathis (24-10-10)

  3. #82
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18819
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παρακολουθώ αυτό το νήμα απ' την αρχή και οφείλω να ομολογήσω πως αυτά που γράφονται ήταν λίγο-πολύ γνωστά και αντιληπτά, ακόμη κι από μη τακτικούς αναγνώστες των 4Τ όπως εγώ.

    Πάνε αρκετά χρόνια που έπαψα να αγοράζω και να διαβάζω το εν λόγω έντυπο. Στην αρχή με χάλασε η πρωτοφανής απουσία στοιχειώδους αμεροληψίας στα τεστ. Εν συνεχεία, τη δεκαετία του '90, με αηδίασε το όλο πνεύμα αντιλογίας στην αναπόφευκτη βελτίωση της παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να δίνονται εύσημα σε αυτοκίνητα-σκοτώστρες με την προτροπή "αντί να κοιτάτε την παθητική ασφάλεια, κοιτάξτε να βελτιώσετε τη δική σας ενεργητική ασφάλεια". Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν δηλαδή. Μετά ήρθε η αποκάλυψη του τότε εκδότη του AMS για τις σχέσεις των Κ.Κ. και Σ.Χ. με κάποιους εισαγωγείς αυτοκινήτων, τα ερωτικά σχόλια στα διάφορα τεστ που αφορούσαν μοντέλα των εν λόγω εταιρειών και κάποια παχυλά νούμερα καταχώρησης διαφημίσεων. Όλα αυτά γράφτηκαν στο editorial κάποιου τεύχους του AMS το οποίο δυστυχώς δεν έχω πια.

    Τα παραπάνω όμως δεν ήταν τίποτα μπροστά στην απίστευτη γκρίνια και χολή που έβγαζαν τα άρθρα του Κ.Κ. Με κούρασαν η μιζέρια, η στοχοποίηση, η ειρωνία, το ύφος, τα λεγόμενα, όλα. Το ποτήρι για μένα ξεχείλησε όταν, ως κάτοικοι Θρακομακεδόνων, παραπονεθήκαμε για τα αεροπλάνα που πετούσαν Κυριακάτικα πάνω από τα κεφάλια μας και τα οποία άφηναν στις παρειές της Πάρνηθας ανεμόπτερα ώστε αυτά να πετάξουν μέχρι το Τατόι. Είναι διαφορετικό να το ζεις κάθε μέρα από τις 06.00 με τους μαθητευόμενους πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας και άλλο να το ζεις μια Κυριακή πρωί που έχεις ανάγκη την ξεκούραση αλλά πρέπει να υπομένεις τον κάθε Καββαθά που κάνει το χόμπι του. Το θέμα έφτασε στον τότε Υπουργό Αμυνας και τελικά μας έγινε το χατήρι. Τον επόμενο μήνα ο Καββαθάς έγραφε για τους 'χοντροκοιλαράδες' των Θρακομακεδόνων που του χάλασαν το σπορ. Προφανώς είχε την εντύπωση πως όλοι όσοι διαθέτουν το θράσος ν' αποζητούν μια ανάπαυλα ησυχίας ένα Κυριακάτικο πρωινό, έχουν και τα κιλά του. Καλή σας νύχτα κ. Καββαθά.

  4. The Following 7 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    joseph (27-10-10), katsaraios (25-10-10), Kostas_1 (24-10-10), Monsta (25-10-10), PANOS-E60 (24-10-10), Stathis (24-10-10), Κωνσταντίνος (24-10-10)

  5. #83
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Aviator Εμφάνιση μηνυμάτων
    ............
    Is anybody perfect ?
    Νόου γουί αρ νοτ.
    Άιμ σούρ γιορ Γκρίκ αρ πέρφεκτ, σό άιμ γουόντερινγκ γουάι γιού γιούζ δε μπλάντυ Ινγκλις λάνγκουατζ.
    Οπως στραβώθηκες και εσύ να διαβάσεις τον συρφετό που αράδιασα πιο πάνω, κάπως έτσι στραβωθήκαμε και εμείς που πήραμε το λόουερ πριν βγάλουμε ακόμα γένια (που τώρα πλέον είναι γκρίζα).

  6. The Following 5 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    alexk (24-10-10), bill_m3 (26-10-10), Kostas_1 (24-10-10), Monsta (25-10-10), Stathis (24-10-10)

  7. #84
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προσωπικά θεωρώ ότι το πρόβλημα ΟΛΩΝ ή ΣΧΕΔΟΝ όλων των Ελλήνων δημοσιογράφων ή μη που ασχολήθηκαν ή ασχολούνται με το αυτοκίνητο είναι ότι ΔΕΝ έχουν χιούμορ και αίσθηση του τι είναι ακριβώς είναι η δουλειά τους

    -ο Χοιδάς είναι 100% κολημένος στην τεχνολογία και τα σκληρά τεχνικά θέματα

    - ο Καβαθάς έχει την άποψη για τον εαυτό του ότι είναι κάτι σαν τον ΒΟΥΔΑ ή τον ΚΟΜΦΟΥΚΙΟ της αυτοκίνησης ... μιλάει με στόμφο και χρησιμοποιεί βαρύγδουπες εκφράσεις πιστέυοντας ότι έτσι δημιουργεί εντύπωση

    - Ο Σταθάκης έχει γίνει χειρότερος και από τροχονόμο σε μπλόκο στην ΕΟ ... από τότε που βγήκε βουλευτής το μοναδικό πράγμα που κάνει είναι να βγαίνει στα κανάλια πριν το Πάσχα και να μιλάει για το ΜΟΛΩΧ της ασφάλτου ... επίσης πρέπει να είναι ο μόνος άνθρωπος που κατάφερε να κάνει βαρετό GP με Σένα και Μάνσελ ... δεν πιστέυω ότι έχει καμία "πόρωση" για το αυτοκίνητο

    - ο Ιαβέρης ενώ ήταν εκπληκτικός οδηγός ... μιλάει για την αυτοκίνηση σα να είναι πιο επικίνδυνο και από το καταταχθείς στην Ιαπωνική αεροπορία ΠΡΙΝ τη ναυμαχία του Μιντγουέη ... έχει ξεπεράσει και τον Σταθάκη σε εμφανίσεις στα κανάλια πριν , μετά και κατα τη διάρκεια της Μεγάλης εβδομάδας .. και είναι απίστευτο πως αυτός ο άνθρωπος ήταν και είναι οδηγός αγώνων ... όταν το μόνο που κάνει όταν μιλάει για το αυτοκίνητο είναι να επαναλαμβάνει συνεχώς πόσοι άνθρωποι σκοτώθηκαν - ακροτηριαστηκαν κλπ ...

    - ο Στεφανής είναι απορίας άξιον γιατί ακριβώς έχει ακόμα εκπομπή !!! ... αν και είναι σαφώς λιγότερο "δήθεν" και πολιτκώς ορθός από τους άλλους φαίνεται να μην έχει καμία απολύτως "κ@υλα" για το όλο θέμα ... κάνει ίσως την πιο βαρετή εκπομπή αυτοκινήτου στον κόσμο

    -η ομάδα του Ελληνικού Εβο (Χατζητόλιος , Παπαπάσχος) και τα πιτσιρίκια του ομίλου (Γάκης ,Φονσό κλπ) είναι ίσως ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ (κατά τη γνώμη μου) αλλά και πάλι δεν έχω μέχρι τώρα διαβάσει άρθρο τους που να είναι (πάλι κατά τη γνώμη μου) πιο φουντωτικό από τα αντίστοιχα του Βρετανικού (π.χ. του Chris Harris) ... πάντως είναι οι μόνοι που ακόμα ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΤΗΛΙΚΙΑ , ΕΠΙΤΑΓΧΥΣΝΗ , ΣΤΡΙΨΙΜΟ κλπ κλπ ...

    Κατ εμέ οι δημοσιογράφοι της αυτοκίνισης ΠΗΡΑΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ... και έγιναν ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΤΟΙ ...

    προτίμησαν να έιναι μαιντανοί σε εκπομπές για την οδική ασφάλεια (μήπως και γίνουν σύμβουλοι σε κάποια κυβερνητική επιτροπή π.χ.) από το να παρουσιάζουν την μαγεία των 4 τροχών ... που προφανώς δεν είναι στο ΠΟΣΑ ΛΙΤΡΑ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΦΙΕΣΤΑ !!!


  8. The Following 11 Users Say Thank You to bmw For This Useful Post:

    alexk (25-10-10), Dimitrios (08-11-12), GiannisRob (25-10-10), gnx (25-10-10), NickE60 (25-10-10), nikos1400 (25-10-10), Ptboul (25-10-10), S8N (25-10-10), Stathis (25-10-10), TAZ118! (25-10-10), Κωνσταντίνος (25-10-10)

  9. #85
    Εγγραφή
    14-01-10
    Περιοχή
    citizen of the world...
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    5
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...επισης παρακαλειται ο φιλος aviator να γραψει το ποστ του στα ελληνικα, διοτι δεν θα ηθελα να το μεταφρασω εγω κανοντας καποιο λαθος...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Aviator Εμφάνιση μηνυμάτων
    @ Pierre Joseph Proudhon

    Your approach to the 4T issue is stimuutf8g indeed.
    My concern is that the particular editors have not ever (or yet?) appeared to live a life which provokes common sense.
    Unless their wealth (if any) is intelligently hiden, what such an "effort" stand for ?

    To make the long story short, I believe that at least, we should appreciate the continuity of this 40-years presence in the market. It's not that easy, especially if we consider the Greek business envirinment.

    In general I am open to hear and think of any arguments, however I cannot accept that we should focus mainly on "black spots".

    Is anybody perfect ?
    @ Pierre Joseph Proudhon

    Η προσέγγισή σου στο θέμα των 4Τ προκαλεί προβληματισμό πράγματι.
    Σκέφτομαι οτι οι συγκεκριμένοι εκδότες/αρθογράφοι δεν έχουν ποτέ (ή μήπως όχι ακόμα) φανεί να ζούν ζωή που να προκαλεί το κοινό αίσθημα.
    Εκτός και αν ο πλούτος-περιουσία τους (αν υπάρχει) είναι τόσο καλά κρυμμένος, προς τί όλη αυτή η προσπάθεια τόσων χρόνων ?

    Για να μην πλατιάζουμε, πιστευω οτι θα πρέπει τουλάχιχτον να εκτιμήσουμε την αδιάκοπη 40-χρονη παρουσία του συγκεκριμένου εγχειρήματος στην αγορά. Αυτό απο μόνο του δεν είναι και τόσο ευκολο ειδικά αν αναλογιστούμε ποιό είναι το περιβάλλον που χαρακτηρίζει το «επιχειρείν» στην Ελλάδα.

    Γενικά είμαι δεκτικός στο να ακούω και να προβληματίζομαι απο επιχειρήματα που μου παραθέτουν, απ’την άλλη δεν δέχομαι οτι πρέπει να εστιάζουμε κυρίως στα όποια «μελανά σημεία».

    Είναι κανείς τέλειος ?

  10. #86

    Προεπιλογή

    @ aviator

    Πολύ καλή προσέγγιση Indeed!

    Ψύχραιμη και προσεγμένη. Θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος του κλίματος.

    1. To αντικείμενο της κριτικής δεν ήταν,δεν είναι αν προκαλούν ή όχι το κοινό αίσθημα, αλλά αν έκαναν αυτό που έλεγαν και έλεγαν αυτό που έκαναν.
    2. Το ότι δεν έχουν πλουτίσει (αν δεν έχουν πλουτίσει) είναι μειονέκτημα, όχι προτέρημα. Διότι, πλούτος δεν είναι αυτό που έχουμε, αλλά αυτό που ευχαριστιόμαστε.
    3. Υπάρχει ένας (#1) Έλληνας που να έχει γνωρίσει τον αρχαιότερο και να πιστεύει ότι έχει χαρεί κάτι στα 71 χρόνια της ζωής του; Για τον νεότερο που άδραξε κάποιες χαρές, το σημείο αυτό είναι πιο αμβλυμμένο
    4. Το γεγονός ότι το οικοδόμημα, άντεξε 40 χρόνια στην σύγχρονη Ελληνική πραγματικότητα με την ίδια λογική που κρίνεται ως επιτυχία, κρίνεται και ως τουλάχιστον συζητήσιμο θέμα, ειδικά με το μέτρο της κριτικής που οι ίδιοι μας έχουν θέσει στις τοποθετήσεις τους για αυτόν τον τόπο. Προφανώς ο τόπος δεν είναι ικανός, καθαρός, λειτουργικός μόνον για να αποδεχτεί το έργο τους και αποτυχημένος για οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα.
    5. Τέλος, ναι, κανείς δεν είναι τέλειος και όχι δεν εστιάζουμε στα μαύρα σημεία, αλλά ατενίζουμε τον μαύρο καμβά…
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Pierre Joseph Proudhon : 25-10-10 στις 20:59

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Pierre Joseph Proudhon For This Useful Post:

    Kostas_1 (26-10-10), S8N (25-10-10), Stathis (25-10-10)

  12. #87
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Pierre Joseph Proudhon Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...πλούτος δεν είναι αυτό που έχουμε, αλλά αυτό που ευχαριστιόμαστε...
    Εξαίρετη τοποθέτηση !!!Αυτό ιδανικά θα πρεπε να’ναι και στάση ζωής για όλους μας.

  13. The Following 3 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    joseph (27-10-10), NickE60 (25-10-10), S8N (25-10-10)

  14. #88
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [QUOTE=Pierre Joseph Proudhon;102086]
    3. Υπάρχει ένας (#1) Έλληνας που να έχει γνωρίσει τον αρχαιότερο και να πιστεύει ότι έχει χαρεί κάτι στα 71 χρόνια της ζωής του; [QUOTE]

    Νομίζω πάντως ότι την ΠΤΗΣΗ και τις πτήσεις που έκανε, αν μη τι άλλο, τις ευχαριστήθηκε.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 25-10-10 στις 21:15

  15. #89
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αγαπητοι Ζον Πιερ και Αβιετορ φαινεται ξεκαθαρα οτι ειστε ανθρωποι του ειδικου τυπου και μαλιστα γνωριζετε εκ των εσω πραγματα τα οποια εμεις δε ειμαστε σε θεση να ξερουμε, οποτε η οποιαδηποτε κριτικη μας εστιαζεται στα συναισθηματα που μας προκαλει η αναγνωση του εκαστοτε εντυπου ,προιον της δουλειας ανθρωπων σας και σας (συντακτων) και της ιδιοκτησιας του μεσου.
    Οπως και σε καθε επιχειρηση η οποια απασχολει κυριως ατομα γραφειου ειναι λογικο να υπαρχουν συμπαθειες, αντιπαθειες, αναξιοκρατια, αποκλεισμοι, πισωπλατα μαχαιρωματα και αλλα ευγενη σπορ που εχουμε βιωσει ολοι οσοι εχουμε βρεθει σε αντιστοιχο εργασιακο περιβαλλον.
    Αυτα ειναι στο χερι μας να τα πολεμησουμε απ τη στιγμη που αποτελουν καθεστως, πολυ απλα με το να μετακομισουμε σε αλλη στεγη.
    Προσωπικα δε δεχομαι σε καμια περιπτωση οτι καποιος ανεχθηκε μια αρνητικη γι αυτον κατασταση επι σειρα ετων με τη γνωστη δικαιολογια της αναγκης για εργασια. Δουλειες υπηρχαν και υπαρχουν και μαλιστα πολλες. Η διαιωνηση μιας καταστασης ειναι αποκλειστικα και μονο θεμα προσωπικο.
    Ο σωστος επαγγελματιας τιμα την εργασια του για οσο εργαζεται στη θεση που κατεχει και οταν θεωρησει οτι βιωνει μια μη αναστρεψιμη γι αυτον κατασταση απλα αποχωρει.
    Μιλησατε για managers......ποιοι managers ? Το management το σπουδαζεις . Εχει βασικες αρχες και παραμετρους στις οποιες αν δεν εντριφησεις απο μικρη ηλικια δεν προκειται να το κανεις ποτε. Και οπως ξερετε καλα οι περισσοτεροι ελληνες ιδιοκτητες και managers εντυπων ειναι εμπειρικοι. Το οτι εχεις σπουδασει και εχεις περγαμηνες στη μηχανολογια δε σημαινει οτι μπορεις και να μανατζαρεις μια εταιρια.
    Αυτο οδηγει και στο επομενο βημα, αυτο της αναξιοκρατιας. Ο εμπειρος και καλος manager, αυτος που γνωριζει τις δυνατοτητες του και πιστευει στον εαυτο του, θελει γυρω του ανθρωπους που θα εχουν αποψη, που θα λενε τη γνωμη τους ανεξαρτητα αν αυτη ειναι συμφωνη με εκεινη του ιδιοκτητη η του διευθυντη τους. Και απο τα συμφραζομενα κατι τετοιο πρεπει ν'αποτελουσε αγνωστη λεξη στον "ομιλο". Αλλα το σιγουρο ειναι οτι τετοιες συνθηκες συναντα κανεις σε ολες τις εταιριες.
    Τον Σ.Χ τον γνωριζα απο παλια. Αυτο που εβρισκα σκανδαλωδως προκλητικο ηταν η τεραστια υποστηριξη της οποιας ετυγχανε απ τη Nissan χωρις να εχει σταθει ΠΟΤΕ στο υψος των περιστασεων. Διαρκεις εγκαταληψεις και παιδαριωδεις δικαιολογιες. Και ομως καθε χρονο ειχε οργανωση και υποστηριξη εργοστασιακης ομαδας . Πως κατι τετοιο ειναι δυνατον ? Προσωπικα δεν ξερω και δε μ'ενδιαφερει και να μαθω, απλα παραθετω την ενοχληση που μου προκαλουσε ανεκαθεν η σκανδαλωδης κατασταση.
    Σα συντακτης και δοκιμαστης του περιοδικου δε μπορω να πω οτι μ'"εφτιαξε" ποτε, αλλα οχι και οτι με χαλασε.
    Θεωρω οτι κυμανθηκε στο γνωστο επιπεδο της ελληνικης δημοσιογραφιας, ωπου ΟΛΟΙ θεωρουν τον εαυτο τους ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Η μηπως οχι ?
    Παραδεχθηκατε ποτε καποιον ως authority στο χωρο σας και να θελατε να του μιασετε ? Ειναι τυχαιο οτι ολα τα περιοδικα του χωρου "στηθηκαν" απο τους βασικους δημοσιογραφους των πρωτων 2 εντυπων ? Ολοι αυτοι ειχαν τις ικανοτητες να δημιουργησουν εντυπα ισαξιας ποιοτητας ? Και αν ναι τοτε που οφειλεται η φθεινουσα ποιοτητα ολων των περιοδικων ?
    Σε μια τοσο μικρη χωρα των 10 εκ. κατοικων ειναι δυνατον να εχουμε υπερπολλαπλασια εντυπα απ οσα δικαιολογει η εγχωρια αγορα ? Πως στελεχωθηκαν και απο ποιους και ζητανε τα λεφτα μου ?
    Καποτε σε μια συνευρεση με δημοσιογραφους του χωρου σας ειχα εκφερει την αποψη οτι δεν ειναι δυνατον ο ιδιος ανθρωπος που δοκιμαζει τη μια μερα ενα Fiat Uno ,την επομενη να γραφει για ενα Audi RS2.....θα ηθελα να υπαρχει μια εξιδικευση στο προιον προκειμενου μεσω της μεγαλης εμπειριας απο αντιστοιχα αυτοκινητα να παιρνω απ το αρθρο αυτο που πρεπει να παρω ωστε να ενημερωθω σωστα. Προς απαντηση μου οι περισσοτεροι γελασαν λεγοντας οτι δε γινονται αυτα τα πραγματα.
    Και ειχαν δικο.....στο περιοδικο EVO π.χ πιτσιρικας (τοτε) δημοσιογραφος και αγωνιζομενος στα καρτ τεσταριζε τη νεα Μ5 (2005).....εγω ηθελα να διαβασω οτιδηποτε εχει σχεση με την touring χρηση του αυτοκινητου και αντ αυτου το κυριως σχολιο ηταν οτι το αυτοκινητο ηταν πολυ αργο μεσα στην πιστα των Μεγαρων. Ειπαμε στην Ελλαδα ολοι τα ξερουν ολα και ειναι οι καλυτεροι.
    Στο θεμα της πολιτικης καριερας του Κ.Κ πιστευω οτι και αυτος καταλαβε οτι το να εισαι γνωστος στο χωρο του ειδικου τυπου δε σημαινει απολυτως τιποτα . Εξω απ αυτον, κανεις σε σου δινει σημασια οσο και να προσπαθεις , οσο και να φωναζεις. Γινεσαι αλλος ενας γραφικος, οσο δικιο και να εχεις.
    Παντως ολοι πρεπει να παραδεχθουμε οτι σε καμια περιπτωση ο Κ.Κ δεν εχει προκαλεσει με το στυλ ζωης του ειτε αμεσα ειτε εμμεσα. Το που πηγαν τα λεφτα ειναι ενα καλο ερωτημα το οποιο οταν απαντηθει μπορει να μας βοηθησει να καταλαβουμε και τον Γιωργακη Παπανδρεου.
    Αυτο που πρεπει παντως ν'αναρωτηθειτε ολοι εσεις που βρεθηκατε μεσα σε αυτο το περιβαλλον ειναι τι θα κανατε αν βρισκοσασταν στη θεση του Κ.Κ ? Πιστευετε οτι θα ειχατε αντισταθει στον πειρασμο της δοξας και του χρηματος προκειμενου να υποστηριξετε μεχρι τελους τα ιδανικα σας ? Διοτι στη θεωρια ειναι ολα καλα......τους μισθους ομως στο τελος του μηνα οπως και τον πονοκεφαλο διαχειρησης μιας εταιριας δεν την εχει ποτε ο υπαλληλος, που σημαινει οτι καποιες φορες μπορει να ειμαστε αυστηροι με καποιον μιλωντας εκ του ασφαλους.
    Και μη ξεχναμε οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ πως οταν τα περιοδικα αυτα ηταν νουμερο 1 στο χωρο τους αποτελουσε χαρα και τιμη για πολλους απο εσας να εργαζεστε εκει ανεξαρτητως συνθηκων εργασιας και σιγουρα ο Κ.Κ θα ηταν ενας ανθρωπος που ολοι θα ηθελαν να εχουν απο κοντα ασχετα αν γνωριζαν οτι προωθει τις εταιριες που αντιπροσωπευει ο Α.Μ και μαλιστα με προκλητικο τροπο.
    Επειδη ακουστηκε οτι η ζημια που εχουν προκαλεσει στο χωρο αυτοι οι δυο ειναι μεγαλυτερη απ την προσφορα τους θα ηθελα πολυ να μας αναπτυξεις το θεμα αυτο Ζον Πιερ παντα καλοπροαιρετα, οπως και ποιο κατα τη γνωμη σου θα ηταν το σωστο ελληνικο περιοδικο αυτοκινητου απο αποψη προσφορας στον αναγνωστη.
    Δεν ειμαι υποστηρικτης κανενος, CAR διαβαζω απ το 1983, αυτο με τις λιγες διαφημισεις και την πολλη υλη και αρκετη δοση αντικειμενικοτητας απο εμπειρους συντακτες χωρις ομως να υποτιμω τον εγχωριο ειδικο τυπο ο οποιος ομως θεωρω οτι εχει ξεφυγει εντελως σε μεγεθος για τα δεδομενα της χωρας μας και με ποιοτητα πολυ κατω του μετριου τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα.

  16. The Following 10 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (26-10-10), chief (26-10-10), gnx (26-10-10), katsaraios (26-10-10), manos///3 (26-10-10), NickE60 (26-10-10), Ptboul (26-10-10), Stathis (08-11-12), VanVIC (26-10-10), Κωνσταντίνος (26-10-10)

  17. #90
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Να συμπληρώσω Νίκο ότι είναι πολύ σημαντικό στοιχείο η προσωπική επαφή/τριβή των με τους συγκεκριμένους του χώρου.

    Αλλιώς αντιδράς σαν αναγνώστης στην αυτοανακήρυξη του καββαθά ως αυτοκινητιστικού πατριάρχη στη χώρα, και αλλιώς σαν υφιστάμενος του.

    Και είναι λογικό ότι ο ΣΧ αντιμετωπίζεται σαν το πιστό κυνόδοντο του αφεντικού, τη στιγμή που οι υποψήφιοι για τη θέση αυτή ήταν προφανώς πολλοί στα τέλη του 70 και αρχές του 80.

    Δε συμφωνώ όμως ότι η ενημέρωση, τα τεστ, ήταν μεροληπτικά, όπως τους κατηγορούσαν με διάφορες επιστολές, για φιλο-αλφα-φιατ κλπ απόψεις και κείμενα. Θυμάμαι να τονίζεται το στοιχείο της προτίμησης όταν βάρυνε στο verdict ας πούμε.

    Τα περιοδικά πάντα γίνονται στόχος για το θέμα αυτό. Τo Car & Driver, εννοείται το αμερικανικο, συχνά πυκνά γίνεται στόχος για φιλομπεμβεδισμό. Το top gear για anti-μπεμβεδισμό. Το autocar, ιδιαίτερα πριν φύγει ο chris harris, για άκρατο φιλοπορσισμό.

Σελίδα 9 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP