Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Πόσο "το πάτε" το αμάξι σας ? Σε τί βαθμό εκμεταλευεστε το 100% των δυνατοτήτων του ?

Ψήφισαν
72. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Δεν οδηγώ εγώ, χρησιμοποιώ σωφερ (σικ !!!)

    3 4,17%
  • 1 στα 10 (δεν έχω σχέση με το "άθλημα")

    1 1,39%
  • 3 στα 10 (το μαθαίνω ακόμα, θα βελτιωθώ)

    9 12,50%
  • 5 στα 10 (την παλευω)

    32 44,44%
  • 7 στα 10 (θα'θελα να 'μαι καλύτερος αλλά έχω να κάνω με "αγρίμι")

    11 15,28%
  • 9 στα 10 (νιώθω οτι το'χω και το ξεζουμίζω σε κάθε ευκαιρία)

    13 18,06%
  • Είμαι "και γαμώ τους οδηγούς", ΟΔΗΓΑΡΑ ! (πιστευω εις έναν Θεό, ρερλ οδηγοκράτωρα...)

    3 4,17%
Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 60

Θέμα: Πόσο καλά ?

  1. #31
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    συμφωνω...
    οχι πως με ενα πχ...316 (εννοω αδυναμο κινητηρα)δεν μπορει να σου ξεφυγει η οτιδηποτε αλλο,αλλα ειδικα για αυτους πυο εχουν δυνατα μοτερ,ειναι απαραιτητο να γνωριζουν λιγο περισσοτερο τα ορια του αυτοκινητου.
    θεμα ασφαλειας...πως θα αντιδρασεις σε καποια δυσκολη περιπτωση...
    οπως και να γνωριζεις καλα τις δυνατοτητες του..
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  2. The Following User Says Thank You to GEORGE316 For This Useful Post:

    Vasilis (25-10-10)

  3. #32
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω αν κρινω με τους χρόνους που κάνει το αμαξι μου σε πιστες με ερασιτέχνες και επαγγελματίες οδηγους , με τα μεγαλα ορια που λενε οτι εχει και εγω δεν εχω δοκιμασει ακομη τα τα πιασω,
    βαζω 1 στον εαυτό μου και αυτο αφου μεσα στην πολη προς το πάρόν, το οδηγω οπως πρεπει.
    M3 CSL

  4. #33
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το "shauffeur" γράφεται με "c" και ο "Rehrl" με "ο" και umlaut

  5. #34
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    το "shauffeur" γράφεται με "c" και ο "Rehrl" με "ο" και umlaut
    Και αν δεν έχεις γερμανικό πληκτρολόγιο το ö το γράφεις oe

    Οπότε και -> Rοehrl

  6. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    Vasilis (25-10-10)

  7. #35
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    "Των δυνατοτήτων του" Βαγγέλη μου στους ελληνικούς δρόμους ?? Σε ευθείες ή σε στροφιλίκι ? Αν εννοείς το δεύτερο, πέρα από ντριφτ σε άσφαλτο σαπούνι με 2ρα που κάνει και ένα 316 δεν το έχω επιχειρήσει, ούτε και πρόκειται. Άρα μου βάζω ένα 2.

    Αν είχα τη δυνατότητα να το βάλω σε ανοιχτή αλάνα με τεχνητά σλάλομ και περίσσια άπλα, θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τοποθέτηση με τα φρένα & με μεταφορά βάρους πριν τη στροφή, κάτι το οποίο έχω να το κάνω πολλά χρόνια με το Ε36 μου.

  8. #36
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ευχαριστουμε για τις επισημανσεις, δεν το ειχα προσεξει αυτο το θεμα...

    τωρα που το διαβαζω, μου φαινεται οτι η ερωτηση δεν μπορει να μας οδηγησει σε καποιο ασφαλες συμπερασμα.

    κατ΄αρχας για να ξερεις ποσο τοις % των δυνατοτητων χρησιμοποιεις, πρεπει να ξερεις ποιες ειναι οι αντικειμενικες δυνατοτητες του οχηματος.

    πραγμα που δεν ξερω με ποιο τροπο μπορει καποιος να το προσδιορισει.

    και αντε αν εχεις ενα gt3 μπορεις να πεις, π.χ. ο ρερλ το γυριζει στο 7.40*, ο φον σαουρμα στα 7,50, οποτε αναλογα με το δικο σου χρονο να προσδιορισεις τα ορια της και το μεγεθος της "κουλαμαρας" σου.
    (*και με την επιφυλαξη οτι ενα "πρωτοκλασάτο" ονομα ισως να κατεβαζε κατι ακομα...)

    οταν ομως εχεις ενα 325, 520, Χ5, 116, καποιο νορμαλ αυτοκινητο δηλαδη, ποιος θα σου πει που ειναι τα ορια?

    ειναι γνωστο επισης οτι το οριο δεν ειναι κατι σταθερο. ειναι συνδυασμος του αυτοκινητου, του οδηγου και του δρομου.

    αρα στην ιδια συγκεκριμενη διαδρομη μπορει να μεταβληθει, αφου μπορει να αλλαξουν χρονικα και οι συνθηκες του δρομου (κρυο, ζεστη, βροχη) και του αυτοκινητου (αλλη κατασταση σε αμορτισερ, λαστιχα, κινητηρα), αλλα και του ιδιου του οδηγου (ψυχοσωματικοι παραγοντες).

    ετσι σαφης απαντηση στο ερωτημα αυτο, δεν πιστευω οτι υπαρχει.

    ειναι αυθαιρετη η απαντηση που μπορει ο καθενας να δωσει.

    ισως αν συμμετειχαμε σε εναν αγωνα με ιδια αυτοκινητα, θα μπορουσαμε να αξιοπλογησουμε που βρισκονται οι δυνατοτητες μας.
    παντα σε σχεση με τους αλλους.
    διοτι σε σχεση με το οριο του οχηματος ειναι ακομα πιο δυσκολο...

    π.χ. εχω δει αρκετες φορες σε αγωνες μοτο να στριβει ενας μεσαιος αναβατης "με ολα κατω", γονατα, μασπιε κλπ και, να τον περναει ο πρωτος απο εξωτερικη με μια πανω χωρις να ακουμπαει κατω τιποτα...

    σε αυτην την περιπτωση λοιπον, που ηταν το οριο της μηχανης και που πηγε...

    επισης εχω δει αναβατη να αλλαζει ενα κλικ στην αποσβεση συμπιεσης και να κατεβαζει 2-3 δεκατα και αλλον να αλλαζει "ουζαρισμενο" αμορτισερ με καινουργιο και να μη βλεπει διαφορα...

    αλλα και για να ειμαι εντος θεματος, εχω δει οδηγο να φευγει σε στροφη με 50 και αλλος να την παιρνει χαλαρα με 100...

    τελος δειτε πως ο τζενσον μπατον πηγαινει ενα σουζουκι λιανα... σε εκπομπη του κλαρκσον μαλιστα που ειναι και της μοδας...
    απο το 15' και μετα.

    https://www.streetfire.net/video/top...-on_179661.htm

    ποιο ειναι λοιπον το αντικειμενικο οριο? ποιος αληθεια μπορει να το προσδιορισει?

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexk (25-10-10), Kostas_1 (26-10-10), Nikos (26-10-10)

  10. #37
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    διαφορετικων ικανοτητων οδηγοι σε διαφορετικων δυνατοτητων αυτοκινητα... τι ακρη μπορει να βγει.?

  11. #38
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    επιστημη το καναμε ρε παιδια...

    εναν μεσο ορο ειπαμε να γραψουμε για τις ικανοτητες κ για το πιστευω στον εαυτο μας...

    θα μπορουσαν να υπαρχουν μυριαδες παραμετροι για τις σωστες απαντησεις...

    σε γενικες γραμμες απανταμε κ εν μεσω λιγου χαβαλε...!


    ωστοσο για το λογου το αληθες...αν βαθμολογησεις με 1 τον εαυτο σου οπως εχει βαλει τις απαντησεις ο Συμπε σημαινει οτι εχεις κ σωφερ....?χαχαχαχαχαχα
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  12. #39
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw330vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε γενικες γραμμες απανταμε κ εν μεσω λιγου χαβαλε...!
    α, οκ... τοτε εγω ειμαι "χερας" και σε περναω...


  13. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Vasilis (25-10-10)

  14. #40
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    α, οκ... τοτε εγω ειμαι "χερας" και σε περναω...

    σορυ για το οφ τοπικ...αλλα με το Μιτσυμπισακι μου σε εχω...

    για δες κ τον ΓΙΑΝΝΗ που εχει κρυφτει τελευταια....?
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP