Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: xdrive vs Quattro

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε νομίζω ότι το Q5 έγινε τεράστια εμπορική επιτυχία γιά τις εκτός δρόμου ικανότητες του ... ένα haldex ηλεκτρονικά ελεγχόμενο έχει. Αλλες είναι οι αρετές του που το έφεραν στην κορυφή της κατηγορίας του. Ροπάρα, ποιότητα κατασκευής, συνορμολόγησης και κύλισης, χώροι, κύρος κλπ. Τα λέω καλά Στάθη ...?

    Το xdrive της BMW είναι πιό αξιόλογο, τουλάχιστον στα χαρτια. Στην πράξη, σκούρα τα βρίσκουν και τα δύο μόλις πατήσουν χώμα ή ... λάσπη ακόμα χειρότερα. Οντας κάτοχος ενός Forester γιά 2 χρόνια (μακράν καλύτερη τετρακίνηση και από τα δύο άλλα και κοντές) είχα Μ+S λάστιχα γιά να μην γίνομαι νούμερο στην πιό αστεία εκτός δρόμου βόλτα ...
    Από χώρους Πάνο δε λέει και πολλά. Μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις αλλά πολύ στενάχωρο εσωτερικό. Όταν το οδηγούσα ένιωθα εγκλωβισμένος, μου έκανε πραγματικά πολύ άσχημη εντύπωση. Ο κινητήρας είναι διαμάντι και το DSG του ταιριάζει γάντι, αν και στα Q5 βγάζει προβλήματα. Η ποιότητα κύλισης είναι τυπική Audi: Πολύ χαλαρή για σπορ οδήγηση και πολύ ξερή από άποψη άνεσης. Η Audi ποτέ δεν έφτασε τις BMW και M-B σ' αυτόν τον τομέα.

    Όσο για την τετρακίνηση, είναι η κλασσική Quattro με torsen. Αν δεις τα υπόλοιπα βιντεάκια, τα Volvo και το Kuga τα οποία είναι εξοπλισμένα με haldex τα καταφέρνουν μια χαρά. Πώς το κατάφερε αυτό η Audi? Αντικαθιστώντας μηχανικά μέρη με ηλεκτρονικά, ώστε να επιτυγχάνει το ίδιο αποτέλεσμα. Οι αισθητήρες ABS και τα φρένα κάνουν σήμερα αυτό που έκαναν παλιά τα μπλοκέ. Έχω γίνει γραφικός να λέω πόσο γιάπικη έχει καταντήσει αυτή η τετρακίνηση και πότε μαρκετινίστικο είναι πλέον το όνομα Quattro.

    Αν θέλουμε να μιλήσουμε για αυτοκίνητο επιδόσεων, την καλύτερη τετρακίνηση την έχει εδώ και χρόνια το Lancer Evolution. Ακολουθεί η Subaru της οποίας το κεντρικό διαφορικό (torsen) είναι πιο ανθεκτικό ακόμη κι απ' της Mitsubishi, εντούτοις τα αυτοκίνητά της είναι -δυστυχώς- αρκετά υποστροφικά. Αλλά ας μην πάμε μακρυά: Το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο παραγωγής ήταν το Subaru Leone, πολύ πριν το Audi 80 Quattro. H Audi έμεινε στην ιστορία όχι για την τετρακίνησή της αλλά γιατί συνδύασε turbo κινητήρες και τετρακίνηση, πράμα που την καταξίωσε στους αγώνες.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aris (03-02-12), kloukakis (04-02-12), PANOS-E60 (25-10-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο παραγωγής ήταν το Subaru Leone, πολύ πριν το Audi 80 Quattro. .
    To jensen FF ήταν. (παραγωγής)

  4. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    S8N (24-10-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    To jensen FF ήταν. (παραγωγής)
    Νομίζω πως το Jensen FF είναι το πρώτο τετρακίνητο γενικά, αλλά παρέμεινε περιορισμένης παραγωγής. Οι Άγγλοι πάντως είναι τόσο καλοί μηχανικοί, κρίμα που τα σκάτωσαν με την αυτοκινητοβιομηχανία τους.

  6. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Ptboul (25-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP