Porsche: Supercar. Απλα. Εντυπωσιακο αυτοκινητο με πολυ δυναμη και δυνοτοτητα να την υποστηριξει(μιλαω για τωρινες εποχες). Υπαρχουν καποια δυνατα αυτοκινητα καποιων εταιρειων οπως προαναφερθηκε που με κανα δυο πραγματα μπορουν να πανε "σαν" porsche. Νταξει τι να κανουμε τωρα... Porsche φυσικα και δεν θα γινουν ποτε. Αλλα... Για μενα και η Porsche δε θα γινει ποτε Ferrari. Και δεν μιλαω για επιδοσεις... Αλλα οι Ιταλοι εχουν δωσει στα αυτοκινητα τους κατι παραπανω...
Ferrari: Θρυλος. Δεν ξερω τι ειναι αυτο που θα την πατησει και δεν με νοιαζει. Οποιος εχει στοχο να τα βαλει με Ferrari ειναι ανιστοριτος κανιβαλος...
Η Ferrari δεν ειναι αυτοκινητο. Ειναι ιδεα.. Ιδανικο.. Θρησκεια!
Σε επιδοσεις εξαιρετικη αλλα δεν ειναι μονο αυτο το ζητουμενο. Υπαρχουν καποια Ιταλικα εργοστασια που εχουν ξεφυγει απο το απλο και κρυο κυνηγητο των επιδοσεων με τις κατασκευες τους. Στοχευουν και καπου αλλου.
Εχουν κατι διαφορετικο... Ζωντανια... Ψυχη!
Παλια ηταν πολλα Ιταλικα ετσι...
Σημερα ειναι λιγα. Και οφειλουμε να τα αναγνωριζουμε ως κατι παραπανω απο μεσα μεταφορας...
Εγώ το βλέπω αλλιώς ...... Φερραρι θ´αγορασει ο ερωτευμένος , αυτός που θα κατεβαίνει στο γκαράζ του μ´ενα ποτό η ένα καφέ και θα το γυροφερνει σα καρχαριας , καμαρωνοντας ένα passion item..... που θέλει να το χαϊδεύει όπως μια πανέμορφη γυναίκα ....θα μπει στο σαλόνι και θα παρατηρεί όλη την λεπτομέρεια και ιταλική φινέτσα στα καλύτερα τους.... αυτό δεν είναι αυτοκίνητο είναι κοστούμι....το φοράς και ταξιδευεις αλλού (οποίος έχει οδηγήσει ξέρει καλά τι εννοώ). Το 911 στις δυνατές του εκδόσεις θα το πάρει ο συνηδητοποιημενος που αγοράζει αγερωχη γερμανική τεχνολογία και εξέλιξη 40 ετών.
Και για να υποστήριξω ακόμα περισσότερο αυτό που λέω βάζω το εξής ερώτημα.... Πόσες ώρες μπορεί να περάσει καποιος χαζευοντας τον κινητήρα μιας 360 η μιας 430 η ένα δωδεκακυλινδρο σύνολο και πόση ώρα μπορείς να κοιτάς το μοτέρ μιας GT2 ; Αλλος κόσμος, άλλη κουλτούρα, άλλη φιλοσοφία.
σημερα στους δρομους βλεπουμε πεζο 106 ραλι με 300 αλογα,αναριθμιτα πορσε(κυριως boxer),Μ3,evo,STI...
τα αγαθα σε ολο τους το μεγαλειο.κλασσικα οταν βλεπεςι ενα μαμα αυτοκινητο ξερεις οτι το εχει ενας οικογενειαρχης χωρις ανυσιχιες,η καποια γυναικα..
οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει εχει μπει στη διαδικασια της βλετιωσης..ζαντες θελετε να το πειτε?χαμηλωμα θελετε να το πειτε??
εξατμιση θελετε???οπως θελετε..
τι ειναι ομως καλυτερο?και εννοω αντικειμενικα καλυτερο...
να εχεις ενα χοντα με 689 αλογα?η ενα φερραρι τεσταροσα που ηταν και του 80?
ρομαντισμος η μοντερνα λογικη???
παει λιγος καιρος οταν επινα καφε στη παραλια της θεσσαλονικης, με ελαχιστο κοσμο.καλοκαιρι..
το αμαξι μου παρκαρισμενο ακριβως μπροστα μου..περασε ενα τεσταροσσα πολυ πολυ αργα..ψαχνοντας μαλλον να παρκαρει..
το ουρλιαχτο της γατας σε αναπαραγωγη,το χαμηλο και πλατυ του αμαξωμα,εκενο το κοκκινο χρωμα,εδειχνε οτι το αυτοκινητο ηταν ...σπορ...
θελω να πω με αυτο οτι καποια αυτοκινητα φτιαχτηκαν για να μεταφερουν εσενα απο το σημειο α στο σημειο β με ενα συγκεκριμενο τροπο...
βαζοντας του φρενα 400 χιλιοστων καταφερνεις να φρεναρεις στο 1/3 απο εκεινο που βγηκε...βαζοντας το ενα τουρμπο πετυχαινεις διπλασια ιπποδυναμη και πετωντας του ενα φοβερο pss9 το κανεις να παταει στο δρομο σαν σε ραγες...
ενα τεσταροσα....φτιαχτηκε ομως γιαυτο.....
γιαυτο και προτιμω την τεσταροσσα(δεν γραφω για την 288 γιατι ποτε μου δεν εχω δει.)
και ας με περναει ενα οκταβια με 984 αλογα...
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
Έτσι είναι τα πράγματα από την μια έχεις μια γερμανική πολεμική μηχανή και από την άλλη ένα πάθος.
Άλλωστε ρωτήστε την γιαγιά σας αν ξέρει τι είναι η ferrari και θα δείτε πως ναι ξέρει. Ρωτήστε μετά για μποου γκκ κααατιιι και περιμένετε να μην έχει ιδέα...