To θεμα με το 3,46 ειναι οτι στον κοφτη στη 2α θα εχεις αντι για 100 ,90 χλμ περιπου...θα σε βολευει στο ντριφταρισμα ? Γιατι μπορει να μενεις συξιλος στο εβγα της στροφης....
Απο την αλλη επειδη η 3η σου θα κοντυνει θα σου ειναι κ πιο "παιχνιδιαρα" που σημαινει οτι θα μπορεις να παιξεις καλυτερα με αυτη τη σχεση στο κιβωτιο..
Στη 3η λοιπον κ στις 4000 σ.α.λ που θελεις κατ'ελαχιστο για να σαι μες στη ροπη με το 3,46 θα εχεις τη δυνατοτητα λιγοτερα χλμ για μπασιμο κ πιο προθυμο στροφαρισμα για διορθωση ,ισορροπηση, κ.λ.π κ.λ.π ....