Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 122

Θέμα: Δυναμομέτρηση 335i

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υστερα απο συνεννόηση με τον συντάκτη του περιοδικού έχω την άδεια να δημοσιεύσω την ιπποδύναμη για τον κόσμο του bmwfans.gr και μόνο.





    Το αυτοκίνητο αυτή την στιγμή το πήρε ένας πολύ καλός φίλος και συνεργάτης μου και βρίσκεται σε συνεργείο για προσθήκη ψεκασμού μεθανόλης. Η μεγάλη πίεση στην αντλία βενζίνης μόνο πρόβλημα θα δημιουργούσε στο μέλλον. Οπότε επειδή για αυξηση ιπποδύναμης χρειαζόμαστε και αέρα και καύσιμο, αντί να ταλαιπωρήται η αντλία θα σπρώχνουμε και λίγο ζουμί για καύσιμο μα κυρίως να κρατιέται δροσερός ο κινητήρας. Αναρωτιέμαι τι παραπάνω θα δώσει αν και σύμφωνα με τον Vishnu και την επικοινωνία που είχαμε δύσκολα θα δώ παραπάνω νούμερα. Αναμένουμε καινούρια δυναμομέτρηση

  2. The Following 8 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    atha (10-11-10), BILL007 (22-10-10), Jimmakos (07-01-11), Nick bmwlover (10-11-10), NickE60 (23-10-10), PANOS-E60 (22-10-10), VanVIC (22-10-10), z3outofmind (23-10-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή


    wow !

  4. #3
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή



    Εχω μεινει αφωνος!!!456 αλογα 66 κιλα ροπης???
    ολα αυτα με μαμα αναρτησεις/ζαντολαστιχα/διαφορικο/σασμανκλπ.κλπ.....
    150 αλογα παραπανω και ολα δουλευουν ρολοϊ????αυτα ειναι αποτελεσματα καλης βελτιωσης και αντοχης μηχανικων μερων!!!!

    Μπραβο Στρατο!!!!
    Ελπιζω αυτη τη δυναμη να την περνας και στο δρομο με τα νεα σου μπαξιματα(λαστιχα/συμπλεκτη)!!!

    Αν και πιστευω οτι τα δυναμομετρα δειχνουν λιγο μειωμενες αποδοσεις επειδη οι φυσικη ροη του αερα στο μπροστινο μερος του αυτοκινητου μετα την δευτερη εκατονταδα χιλ. ειναι αδυνατο να επιτευχθει επανω σε ενα δυναμομετρο οσο δυνατα και να φυσανε τα ανεμιστιρια!!!
    οσο για safe mode που κοβει την ιπποδυναμη επειδη δεν κινειται το εμπρος συστημα...εκει δεν ξερω εαν υπαρχει καποιο θεμα....

    Αλλα τι συζηταμε ....456 αλογα δεν ειναι αρκετα?

    θελω και εγω 35αρι μοτερ!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 22-10-10 στις 17:32

  5. #4
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υστερα απο συνεννόηση με τον συντάκτη του περιοδικού έχω την άδεια να δημοσιεύσω την ιπποδύναμη για τον κόσμο του bmwfans.gr και μόνο.





    Το αυτοκίνητο αυτή την στιγμή το πήρε ένας πολύ καλός φίλος και συνεργάτης μου και βρίσκεται σε συνεργείο για προσθήκη ψεκασμού μεθανόλης. Η μεγάλη πίεση στην αντλία βενζίνης μόνο πρόβλημα θα δημιουργούσε στο μέλλον. Οπότε επειδή για αυξηση ιπποδύναμης χρειαζόμαστε και αέρα και καύσιμο, αντί να ταλαιπωρήται η αντλία θα σπρώχνουμε και λίγο ζουμί για καύσιμο μα κυρίως να κρατιέται δροσερός ο κινητήρας. Αναρωτιέμαι τι παραπάνω θα δώσει αν και σύμφωνα με τον Vishnu και την επικοινωνία που είχαμε δύσκολα θα δώ παραπάνω νούμερα. Αναμένουμε καινούρια δυναμομέτρηση
    στράτο Γ@ΜΑΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ αλλά δεν μου αρέσει η καμπύλη ρε συ....γιατί τόσο νωρις και μετά πτώση????

    βγάλε λιγότερα αλλά με άλλο φάσμα....!!!!

    γίνεται αυτό που σου λέω?
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  6. The Following User Says Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    atha (10-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP