Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 31

Θέμα: peugeot Rcz 2010

  1. #21
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καμία σχέση 206 με 207. Λες και έχουνε πηδήξει δύο γενιές οι Γάλλοι, όχι μία. Εκτός από το εσωτερικό, προσέξτε τον ήχο που κάνουν οι πόρτες στο 207 όταν κλείνουν.

    Σήμερα είχα στο μαγαζί ένα 207 RC. Απίστευτα μπάκετ και χορταστικός, μπάσος ήχος στο ρελαντί. Ο 1.6Τ ακουγόταν σα 2.5L τουλάχιστον.

    Η μόνη λεπτομέρεια που με χαλάει σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι οι εξωτερικοί καθρέφτες που είναι στραβοί και έχουν κλίση προς τα κάτω.

  2. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    katsaraios (21-10-10)

  3. #22
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    παιδια peugeot δεν θα επαιρνα ποτε..... καταρχην ειναι μουφες και κουβαδες και ενταξει σιγα τα αμαξια!!!ειδικα αυτα τα κ..λοραλλια δεν πανε!

    λοιπον δεν ξερω ποσο εχει το ρσζ απλα γενικα ειμαι αντιθετης αποψης και ιδεολογιας δεν με ενδιαφερει το εξωτερικο καπακι αλλα πολλα αλλα πραγματα, και με τετοιο καπακι θελω πολλα αλλα εσωτερικα, ειναι κατι σαν να παρεις SUV 14αρι γινεται???? δεν γινεται ελα που κυκλοφορουν και σφυριζουν! κατι γκολφ με καπακι απο τζιπ!
    το 206 για την εποχη του δλδ δειτε ποτε πρωτοκυκλοφορησε ηταν πολυ καλο απλα η τεχνολογια προχωραει και αυτο υπαρχει ακομα σαν 206 plus! αλλα ειναι ενα αμαξι σε χαμηλη τιμη πολης μην το συγκρινετε με α3 και 116!
    και κλεινωντας θελω να σας πω για το 207! 207 ραλλυ δεν υφισταται σαν ονομασια γιατι ραλλυ με κλιματισμο κρουιζ κοντρολ και και εεε δεν παιζει... αλλα για αυτο που ειναι δεν ειναι παρα πολυ καλο???? δεν σας λεω πολλα με 24 000ευρο παιρνεις την τελευταια εκδοση του 207 το rc και εχεις
    κλιματισμους, κρουις κοντρολ,ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα, σαλοναρα με δερμα μπακετ και 180ps, πληρωνεις παρακατω απο το 116!
    σε τι υστερει εκτος απ οτι δεν ειναι bmw με οτι συνεπαγεται αυτο, εκτος απο την πισω κινηση ??? πειτε μου!

    υ.γ Ειμαι πολυ αντικειμενικος δεν ειμαι γαλλος δεν ειμαι γερμανος δεν ειμαι τπτ! ξερω να παραδεχομαι τα κακα και τα καλα ολων των αυτοκινητων!

  4. #23
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα γαλλικα ανεκαθεν ειναι πολυ καλα σε αναρτηση-ανεση ,ετσι τα εχουμε στο μυαλο μας.
    το συγκεκριμενο για την σχεση δυναμης-εμφανισης-κοστους θα πουλησει καλα(οσο γινεται λογω κρισης)
    τωρα τα κολληματα περι τριγμων και αξιοπιστιας απλα ξεπερνονται με ενα καλο ηχοσυστημα και ενα φτηνο συνεργειο

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  5. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    437
    Thanked
    218
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε τι υστερει εκτος απ οτι δεν ειναι bmw με οτι συνεπαγεται αυτο, εκτος απο την πισω κινηση ??? πειτε μου!
    Συμφωνω μαζι σου, υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που θα επερνα αν δεν υστερουσαν σε σχεση με τα ΒΜW. Ομως το ειπες και μονος σου ......πισω κινηση!!! Ειναι απο τις λιγες εταιριες οπως ολοι μας ξερουμε που μενει πιστη στον πισω αξονα!!!!

  6. #25
    Εγγραφή
    01-01-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    32
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πανεμορφο αμαξι..Με το κινητα του κοοπερ ς θα πεταει ενω απο στησιμο οι γαλλοι δεν εχουν θεμα.Mονο αρνητικο οτι δεν ειναι rwd, αλλα αν πηγαινε οπως τα rc της φιρμας δεν νομιζω να ειναι τοσο βαρετο..Χαλαρα το επαιρνα,και ασε τη bmw να παγωνει κ αλλο το Ζ2 project,για να βγαζει ντουλαπες...
    εξαλλου και αυτο bmw ειναι..(inside)

  7. #26
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    o κινητηρας ειναι το μπλοκ bmw και η κυλινδροκεφαλη psa group!
    και για να μην παρεξηγηθουμε δεν συγκρινω σε καμια περιπτωση την bmw με την peugeot, πιστευω οτι ξερω να ξεχωριζω πολυ καλα τα σοβρακα με τις φανελες.. απλα στην προκειμενη περιπτωση αν ηταν να διαλεξω αναμεσα στα δυο καινουρια δλδ 116 και 207rc θα επαιρνα το δευτερο γιατι παιδια αν τα βαλεις κατω και ξεπερνωντας την πισω κινηση τα + του 207 ειναι περισσοτερα!και επισης το 116 δεν με εκανε να πω το ουαου σε θεμα εσωτερικου κλπ τωρα αν με παει καμια καλη βολτα ο τακανο (γνωστος κορυδαλλιωτης ντριφτερ) ισως να πω οτι τα σπαει!

  8. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    katsaraios (21-10-10)

  9. #27
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stavr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω μαζι σου, υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που θα επερνα αν δεν υστερουσαν σε σχεση με τα ΒΜW. Ομως το ειπες και μονος σου ......πισω κινηση!!! Ειναι απο τις λιγες εταιριες οπως ολοι μας ξερουμε που μενει πιστη στον πισω αξονα!!!!
    Συμφωνώ, μόνο που σε αυτοκίνητα όπως την 316-116 δε νομιζω πως υπάρχει η απαραίτητη ιπποδύναμη ώστε να αισθανθείς και να παίξεις με την πίσω κίνηση. Ακόμα και τα δίλιτρα είναι οριακά.
    Πιο πολύ ρόλο παίζει η πίσω κίνηση στην κατανομή του βάρους και στο πάτημα στο δρόμο, κάτι όμως που κι ένα καλοζυγισμένο μπροστοκίνητο μπορεί να έχει, πάνω κάτω.

    Άρα, προσωπικά πιστεύω πως καλή η πίσω κίνηση αλλά όταν συνοδεύεται και από ικανοποιητική ισχύ.
    Ειδάλλως, καλοστημένα αυτοκίνητα όπως το 207rc, το punto abarth και φυσικά το mini, είναι συνήθως πιο fun to drive από αδύναμες bmw κι ας έχουν την κίνηση μπροστά.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  10. #28
    Εγγραφή
    29-08-10
    Περιοχή
    Αγια Παρασκευη
    Μηνύματα
    108
    Thanked
    51
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ, μόνο που σε αυτοκίνητα όπως την 316-116 δε νομιζω πως υπάρχει η απαραίτητη ιπποδύναμη ώστε να αισθανθείς και να παίξεις με την πίσω κίνηση. Ακόμα και τα δίλιτρα είναι οριακά.
    Πιο πολύ ρόλο παίζει η πίσω κίνηση στην κατανομή του βάρους και στο πάτημα στο δρόμο, κάτι όμως που κι ένα καλοζυγισμένο μπροστοκίνητο μπορεί να έχει, πάνω κάτω.

    Άρα, προσωπικά πιστεύω πως καλή η πίσω κίνηση αλλά όταν συνοδεύεται και από ικανοποιητική ισχύ.
    Ειδάλλως, καλοστημένα αυτοκίνητα όπως το 207rc, το punto abarth και φυσικά το mini, είναι συνήθως πιο fun to drive από αδύναμες bmw κι ας έχουν την κίνηση μπροστά.
    Γινεται καλοζυγισμενο μπροστοκινητο με 60+% του βαρους μπροστα?
    Black Prince....

  11. #29
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TAZ118! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γινεται καλοζυγισμενο μπροστοκινητο με 60+% του βαρους μπροστα?
    Όχι όσο ένα καλό πισωκίνητο, αλλά δεν νομίζω πως πάντα η πίσω κίνηση κάνει τη διαφορά στο στήσιμο.

    Για παράδειγμα, πολύ καλύτερα στέκεται στο δρόμο ένα cooper s ή ένα megane rs, παρά μια πισωκίνητη merc slk, για να μη μιλήσω για αμερικανικές κατασκευές όπου πέφτει γέλιο...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  12. #30
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ πάντως και με τα 115 αλογάκια μου στρίβω έτσι που δεν θα στριβα με το megane rs και εξηγούμαι, αν το megane υπερστρέψει αντε μάζεψε το. Με το bmw πιστεύω πως θα έχω καλύτερη τύχη. Φυσικά μιλώ προσωπικά και για τις δικές μου οδηγικές ικανότητες.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP