Καπου υπαρχει βαλβιδα που ελεγχει την πιεση λαδιου για να αναβει το αλαρμ οταν αυτη πεφτει. Την αφαιρεις και στη θεση της βαζεις ενα ταυ. Επανω σε αυτο βιδωνει η αρχικη βαλβιδα του αλαρμ και η βαλβιδα του οργανου θερμοκρασιας. Ενα καλωδιο φευγει απο τη βαλβιδα και πρεπει να περασει μεσα στην καμπινα. Ειναι η ενδειξη. Επιπλεον το οργανο θα διαθετει ενα θετικο που το συνδεεις στο διακοπτη της μιζας(για να εχεις ενδειξη με το που βαζεις μπροστα), ενα θετικο που θα παει στο διακοπτη των φωτων(για να αναβει κ αυτο μαζι με τα θεσεως) και ενα αρνητικο που το γειωνεις καπου στο σασι.
Καπως ετσι το ειχα κανει παλια. Με τις πιο συγχρονες μεθοδους απο εγκεφαλους και τετοια δεν τα παω πολυ καλα...