Είμαι κάτοχος (καινούριας) Ε90 από τον Μάρτιο του 2007 και μεχρι στιγμής έχουν εμφανισθεί αρκετά μικροπροβλήματα και μια σοβαρότερη βλάβη στο αυτοκίνητό μου. Από τον πρώτο χρόνο εμφανίστηκαν μικροτριγμοί που οφείλονταν στη μοκέτα του συνοδηγού που είχε βγει κάπως έξω από το μασπιέ. Το πηγα στην αντιπροσωπεία, έβγαλαν το μαρσπιε, ξανακούμπωσαν τη μοκέτα, αλλά ο θόρυβος και πάλι συνεχίζει (αν και μειωμένος) και απ'ότι μου είπαν δεν μπορεί να γίνει τίποτα παραπάνω. Μετά από κανα 8μηνο, άναψε η ένδειξη για τα φώτα και παρατήρησα ότι ο εμπρός δεξιά προβολέας είχε μέσα υδρατμούς, που σημαίνει ότι έβαλε νερά. Να σημειώσω ότι δεν είχε την παραμικρή γρατζουνιά. Τελικά τους έπεισα και μου τον άλλαξαν, δωρεάν αφού ήμουν ακόμα στην εγγύηση. Στο μήνα πάνω μου κάηκε το πίσω δεξί στοπ. Μου άλλαξαν τη λάμπα, την οποία δεν καλύπτει η εγγύηση γιατί ανήκει στα φθαρτά μέρη του αυτοκινήτου. Ευτυχώς το κόστος ήταν μικρό (10Ε). Για κάποιο διάστημα ήμουν απροβλημάτιστος, μέχρι που το Μάιο (είχα βγει από την εγγύηση από το Μάρτιο), εκεί που κατεβαίνω από το αμάξι και το κλειδώνω, ακούω ένα θόρυβο και οι μισές πόρτες έμειναν κλειδωμένες, ενώ οι άλλες μισές ξεκλείδωτες. Δεν λειτουργούσε ούτε το κλειδί για χειροκίνητο ξεκλείδωμα. Μπήκα από την πόρτα του συνοδηγού (του οδηγού έμεινε κλειδωμένη) και το πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου διαπιστώθηκε ότι κάηκε ασφάλεια, την οποία μου αλλάξανε. Κόστος 50Ε.
Η σημαντικότερη βλάβη όμως ήρθε λίγο μετά, όταν μου άναψε κόκκινη ένδειξη για το τιμόνι. Η κλασική βλάβη της σειράς 1 και 3 χτύπησε και σε εμένα και δεν ήταν άλλη από την κολώνα του τιμονιού. Κόστος επισκευής, μετά καλύτερης τιμής, 550 ευρώ μαζί με τα εργατικά. Τελευταία μικροζημιά έγινε πριν κανά μήνα, όταν (ανεξήγητα) κάηκε η τελευταία πάνω αντίσταση του πίσω τζαμιού, με αποτέλεσμα να μην ξεθολώνουν στο σημείο εκείνο οι υδρατμοί και όταν ανάβω τις πίσω αντιστάσεις το σήμα του ραδιοφώνου να χειροτερεύει. Υπάρχει στην αγορά κάποιο ειδικό υγρό που επιδιορθώνει απ'ότι λέγεται τη βλάβη αυτή και μόλις βρω χρόνο θα το προμηθευτώ και θα γράψω εντυπώσεις.
Εν ολίγοις, η 3άρα με υποδειγματική χρήση μου έχει βγάλει ουκ ολίγα προβληματάκια, πολλά από τα οποία είναι απαράδεκτα κατά τη γνώμη μου, όπως η κολώνα του τιμονιού που έχει συμβεί σε πολλές BMW και είναι διαπιστωμένο πρόβλημα, αλλά παρόλα αυτά δεν έχει γίνει η παραμικρή ανάκληση. Ελπίζω πάντως στο μέλλον να μη βγουν και άλλα προβλήματα, γιατί πραγματικά θα πιστέψω ότι άλλοι έχουν το όνομα του προβληματικού (Ιταλοί και Γάλλοι) και άλλοι τη χάρη...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong