-
Τι να κοιτάξεις οπωσδήποτε στο Μ3:
Τσέκαρε μέσω εξουσιοδοτημένου ΒΜW ότι έχει κάνει τις ανακλήσεις λόγω μετάλλων, εάν το αμάξι είναι κατασκευασμένο (όχι πρώτη κυκλοφορία) πριν από 5/2003.
Tσέκαρε το Vanos να είναι αθόρυβο και να μην έχει βγάλει τίποτα σφάλματα στο DME. Το κόστος αλλαγής block βαλβίδων Vanos είναι περί τα 700 ευρώ και περί τα 2,500 εάν λόγω κακής λίπανσης της κεφαλής θέλει αλλαγή όλο το Vanos, οπότε προσοχή.
Κάνε μία πλήρη διάγνωση της DME μέσω GT1 ώστε να δεις ανησυχία κυλίνδρων, τους πολλαπλασιαστές, τους λ, την κατάσταση του MAF. Ειδικά το τελευταίο εάν δεν έχει αλλαχτεί ποτέ είναι κάτι που ρίχνει αισθητά σε απόδοση τον S54 (κόστος 300 ευρώ).
Ζήτα να σου κάνουν έλεγχο του υποπλαισίου που εδράζεται το διαφορικό για τυχόν ρωγμές.
Δες ότι το smg (εάν επιλέξεις με το συγκεκριμένο κιβώτιο) δουλεύει σωστά χωρίς να ανάβει το λαμπάκι του κιβωτίου στον πίνακα ελέγχου.
Αυτά είναι τα βασικά που πρέπει να είναι οκ ώστε να μην έχεις ακριβά τρεχάματα. Καλή επιτυχία στο ψάξιμό σου και σου προτείνω να κοιτάς όσο πιο «μαμά» γίνεται αυτοκίνητα καθώς το m3 είναι ένα αμάξι που μόνο πολύ ποιοτικές συγκεκριμένες βελτιώσεις δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητά του.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following 4 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:
BILL007 (06-10-10), NickE60 (06-10-10), Panos 316T (06-10-10), Specialized (06-10-10)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP