-
Καποια στιγμη διαβαζα παρουσιαση του convertible Μ3 σε ενα περιοδικο. Ο δημιοσιογραφος περιεγραφε οτι στο δρομο, παρολες τις ενισχυσεις του καμπριο, αισθανεσαι πιθανον καποιες μικρες παραμορφωσεις. Χαρακτηριστικα ελεγε οτι ειναι αναμενομενο δεδομενου οτι εχει αρκετα μικροτερη στρεπτικη ακαμψια απο το 4πορτο, ενω αντιθετα το κουπε ειχε ...% παραπανω απο το τετραπορτο. Δεν θυμαμαι ποσο ειναι αυτο το νουμερο και οσο και αν ξεφυλλιζω παλια περιοδικα δεν πετυχαινω το συγκεκριμενο αρθρο. Με καθε επιφυλαξη θα πω οτι ηταν κοντα στο 50%(40 κατι) πανω το κουπε αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Χαρακτηριστηκα παντως ελεγε οτι στο κουπε της bmw η ακαμψια ανεβαινει πολυ περισσοτερο απο οτι σε ενα αλλο μοντελο που απο τετραπορτο γινεται τριπορτο. Και αυτο γιατι οι αλλαγες ειναι εκτεταμενες και δεν περιοριζονται στο κλεισιμο μιας πορτας.
Θα συνεχισω να ψαχνω. Φυσικα και αυτο δεν μπορει να θεωρηθει αξιοπιστο. Η bmw δεν ανακοινωνει κατι?
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP