Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
τα καινουρια μοτερ (N54, S54, S62, S85,etc) εχουν παλαβα θεματα οσον αφορα τα engine swaps με τους εγκεφαλους γιατι με το παραμικρο μπαινουν σε safe mode. Επισης εχουν ενα εκατομμυριο sensores οι οποιοι δυσκολευουν την ολη κατασταση υπερβολικα πολυ. Στην Ελλαδα δεν εχω γνωρισει ακομα καποιον που εχει ασχοληθει με το σπασιμο σε τετοιους ecu's. H λυση για εμενα προσωπικα δεν ειναι ο αγραφος γιατι ο καθε παπατζης παιζει κορωνα γραμματα με το μοτερ σου και κατ' επεκταση με την τσεπη σου. (Παραδειγματα απειρα και ειμαι σιγουρος οτι εσυ τα ξερεις καλυτερα απο εμενα)

Εγω λοιπον οταν ακουω για τετοιες δουλειες το πρωτο που κοιταω ειναι να δω πως τα εχουν βαλει πανω στην καροτσα. Το 90% απο αυτα συνηθως δεν ειναι σωστα για να μην μπλεξουν με αλλα οπως :βασεις σασμαν, κεντρικους, κλπ, γιατι το κοστος τετραπλασιαζεται. Μετα με ενδιαφερει να υπαρχει ο stock εγκεφαλος για τους λογους που προανεφερα παραπανω.Και εγω στο δικο μου ηθελα απο την αρχη εναν S54 αλλα τοτε δεν υπηρχε η τεχνογνωσια ουτε εδω αλλα ουτε και στο εξωτερικο οποτε και αποφασισαμε να βαλουμε τον S50. Τωρα που υπαρχει το project τελειωσε. Οσον αφορα του φιλου παραπανω το αυτοκινητο αυτο οντως δεν το ξερω αλλα για να βαλει γεφυρα απο Ε34 Μ5 σε Ε30 θελει τρελο κοψιμο και πατεντα. Δεν λεω οτι δεν γινεται σωστο αλλα το νυστερι προσωπικα εμενα δεν μου αρεσει. Η λυση της γεφυρας απο Ε34 Μ5 ειναι διαδεδομενη στα driftadika γιατι ειναι φτυνη λυση. Η σωση ομως λυση ειναι γεφυρα απο Ε30 Μ3 η οποια κανει ενα κουβα λεφτα και αντε να την βρεις πλεον.

Φιλικα Δημητρης
σε Ε34 σασι έχει μπει. ειναι ενα λευκο και ειναι απο τα σαγαΐκα αχαΐας αυτος που το έχει. ο σκανια ισως τον ξερει γιατι και ο μαρσελης ειναι οδηγος σε τρακτορες.όλα ειιναι μαμα εκτος απο διαφορικα