Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: M3 E46 ROL CAGE HOMOLOGATION...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Καλαμος Αττικης
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    63
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Oπως ειπε και ενας φιλος και ιδιοκτητης Ε36 σενταν, με φιξ πισω καθισματα, εχει δυο λαμαρινες παχους περιπου 2mm η καθε μια. Αν αυτες βρισκονται σε μια καποια αποσταση μεταξυ τους, τοτε αυξανεται η ικανοτητα τους να φερουν ροπες, βασικα η δυστρεψια τους.

    Οσο για το οτι μια πλατη καθισματων δεν μπορει να αυξανει κατα 38% την ακαμψια του πλαισιου, εγω θα σου πω οτι ισως αυτη η ραβδος αλλαζει την λειτουργια αρκετων μελων του πλαισιακου φορεα, και συνολικα το πλαισιο αυξανει την δυστρεψια του.

    Απο 'κει και περα τι να πω, δεν ξερω απο που ακριβως προερχεται η λιστα, αλλα υπαρχει σε αρκετα sites, πολλα απο τα οποια εχουν σχεση με τη BMW...
    Αν θες να μιλησουμε επιστημονικα εχε υποψιν σου οτι η παραλαβη φορτιων στο αυτοφερομενο πλαισιο γινεται απο εμφανεις και κρυφες δοκους. Οι λαμαρινες δεν προσφερουν, ποσο μαλλον η συγκεκριμενη που απεχει απο τους θολους του πλαισιου, ενω πιο κοντα βρισκονται οι πισω κολωνες του ουρανου, ετοιμες να παραλαβουν αμεσα τις στρεπτικες τασεις.

    Αυτα απο ενα καφενοβιο φοιτητη με λιγες γνωσεις στατικης. Το παχος των 2 +2 χιλιοστων μαλλον αναφερεται σε φερυ μποτ για τις λαμαρινες πισω απο τη θεση του καπετανιου... Στα λεω εγω που οδηγω φερυ μποτ οπως λες κ εσυ!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PSDEDES : 04-10-10 στις 18:05

  2. The Following User Says Thank You to PSDEDES For This Useful Post:

    ghost-rider (04-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP