Επαναφερω ολιγον το συγκεκριμενο θεματακι μιας και ειναι σχετικο με ενα ζητημα που με απασχολει αρκετα. Για την καροτσα των Ε46 συγκεκριμενα. Ποια τα νουμερα στρεπτικης ακαμψιας στις διαφορες εκδοσεις(κουπε-sedan-convertible)?

Ακουσα καποια πραγματα τωρα τελευταια...

Συγκεκριμενα, ειναι δυνατον το σενταν να εκτοξευει την στρεπτικη του ακαμψια επειδη δεν εχει ανακλινομενα πισω καθισματα?

Το κουπε ειναι δυνατο να παιζει στα ιδια πανω κατω επιπεδα με το convertible οταν υπαρχει διαφορα ενος ολοκληρου ουρανου? Ναι μεν το καμπριο ειναι δεμενο, αλλα ειναι δυνατον να φτασει στα αρχικα επιπεδα στρεπτικης ακαμψιας(προ αφαιρεσης ουρανου)?

Τελος ειναι δυνατον ενα τετραπορτο αμαξωμα να ειναι πιο συσκαμπτο στρεπτικα απο αυτο ενος κουπε?

Σε ενα ξενο φορουμ(german car foroum) εμφανιστηκε μια λιστα αγνωστου προελευσεως. Ματαια προσπαθησα να μαθω απο που εντοπιστηκαν τα νουμερα που εμφανιζει.

Σε αυτη τη λιστα λοιπον εμφανιζεται το convertible E46 στα τσιμπημενα 10.000 Νm/βαθμο. Το κουπε ενα κλικ πιο πανω. Παμε λιγο ακομα (13.000 αν δεν απατωμαι) το τετραθυρο με ανακλινομενα καθισματα. Ενω το τετραπορτο, λενε, με φιξ καθισματα πισω παιζει στα 18.000.

Ειναι δυνατον? Αντιστοιχα νουμερα ανακοινωνει η BMW? Δηλαδη και τις τρυπες αυξανουμε στο αμαξωμα και πιο ακαμπτο το κανουμε???

Αφηστε που ειναι δυνατον τα φιξ πισω καθισματα να εχουν επιδραση roll-cage και γαζωματος στη στρεπτικη ακαμψια?

Φταιω που δεν πιστευω? Ειμαι παραλογος?