Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα
Κι ομως... Τα ιδια του ελεγα κ εγω του Σπυρου. Αλλα οταν τις εβαλα πανω παρατηρησα πιο εντονο χοροπηδημα στα εγκαρσια σαμαρακια, ενω σε λακουβα που σκαει μονο ο ενας τροχος δεν ειχε εντονη διαφορα στη σκληροτητα. Δεν ξερω γιατι. Αναφερθηκε σε σκληροτητα και οχι σε περιορισμο κλισεων. Η θεωρια συμφωνει μαζι σου. Η εμπειρια του Σπυρου και η δικια μου απο τις eibach συμφωνει με αυτα που ειπε πιο πριν ο Σπυρος. Ισως να φταιει που συνοδευονται και απο σκληρουτσικα και ανενδοτα συνεμπλοκ, δεν ξερω πως αλλιως να το αιτιολογησω..