Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Άμα χρησιμοποιηθούν δύο κουβάδες για το πλύσιμο, η βρωμιά περιορίζεται κατά πολύ. Χρησιμοποιούμε δηλαδή έναν κουβά για να βουτάμε το σφουγγάρι (ή ό,τι άλλο χρησιμοποιούμε) στο νερό με το σαμπουάν και στον άλλο κουβά το ξεπλένουμε αφού έχουμε καθαρίσει μια επιφάνεια του αυτοκινήτου και μετά ξαναβουτάμε στον κουβά με το σαμπουάν. Έτσι ο ένας κουβάς παραμένει αρκετά καθαρός. Σε αυτή τη λύση καταφεύγουν οι περισσότεροι detailers.

Επίσης, προτείνω το πλύσιμο του αυτοκινήτου να μη γίνεται με σφουγγάρι αλλά με ειδικά microfibre ή "προβατάκια" που είναι πολύ πιο μαλακά και δημιουργούν ελάχιστη αράχνη.

Τέλος, είμαι κατά της χρήσης αφρών από πιεστικά μηχανήματα αφού κατά κανόνα έχουν πολύ ισχυρά συστατικά που δεν κάνουν καλό στο χρώμα. Καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο αν το αμάξι είναι πολύ βρώμικο. Ειδάλλως, ένα καλό σαμπουάν και ένα microfibre είναι πάντα πιο ασφαλή και προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα...
Χωρίς κουβά = χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ βρωμιά.

Είναι και πολύ πιο απλό από το να πηγαίνεις τους κουβάδες γύρω γύρω.

Επίσης, προσωπικά ΔΕΝ θα βούταγα το σφουγγάρι για τις ζάντες, στον ίδιο κουβά με το 'καθαρό' σαπούνι για το πλύσιμο του αυτοκινήτου. Άρα μιλάμε για 3 κουβάδες... Άσε που μέχρι να φτάσεις να σφουγγαρίσεις την άλλη πλευρά, το νερό που δήθεν καθαρίζεις το σφουγγάρι εκεί μέσα, έχει γίνει μάυρο και γεμάτο μικρο-σωματίδια, άρα πρέπει να το αλλάξεις....

Ο αφρός πράγματι είναι πολύ ισχυρός, αφού ουσιαστικά 'διαλύει' τη βρωμιά. Ο λόγος που μπορεί να κάνει ζημιά στο χρώμα, είναι η παραπάνω ώρα που ενδεχομένως μείνει πάνω στο αμάξι πριν ξεπλυθεί. Κανονικά πρέπει να ξεπλυθεί χωρίς καμία καθυστέρηση, αλλά και πάλι (στη καλύτερη) ταλαιπωρεί το κερί του αυτοκινήτου μας...