Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
Μου τριζει κ μενα ο τεμπελης. Τον ψεκαζω μια στο τοσο, η στην εσχατη του σκαω ενα μπουνιδι και ησυχαζει για λιγο. Για σκληροπυρηνικο ψεκασμα που αντεχει παραπανω απο το wd-40 παντως υπαρχει και το γρασσο σε σπρει. Εχω παρατηρησει και το κρακ οταν το παραθυρο του συνοδηγου περνα απο τα μισα της διαδρομης κατεβαινοντας. Παντως αν δεν το σφηνωσω τερμα πανω(σταματησω την ανοδο οταν το τζαμι ακουμπησει το λαστιχο, και δεν το αφησω να σταματησει μονο του) δεν το κανει στο κατεβασμα. Βεβαια οταν οπλισω το συναγερμο μου το σφηνωνει μοναχο του.
Δυο αλλα πραγματα με ενοχλουν αφανταστα ομως.
1ον: Το κουρτινακι στη πισω εταζερα. Δεν το βουλωνει για κανενα λογο. Ειτε ανοιχτο ειτε κλειστο.
2ον: Οταν ανεβαινουν τα χιλιομετρα ακουγεται φυσημα απο τα μπροστινα παραθυρα. Τι κανουμε γι αυτα?
Υ.Γ. Τσιμουχες καινουριες και καινουρια εταζερα=το αφηνουμε οπως ειναι.
Ο τεμπέλης και στο δικό μου τρίζει δίνοντας ένα πλαστικό θόρυβο, έχω ρίξει spray σιλικόνης αλλά και wd-40 και δεν πέτυχα τίποτα, ακόμη τρίζει. Έτσι κι αλλιώς το wd-40 προορίζεται για μέταλλα.

Όσοι λέτε πως με το wd-40 δεν τρίζει ο τεμπέλης σε ποιο σημείο τον ψεκάσατε μήπως και κάτι δεν κάνω σωστά....

Οι εταζέρες είναι συνήθες να τρίζουν στα 46άρια κουπέ, σε ξένα φόρουμ έχω διαβάσει πως σε μερικούς τρίζουν και μες την εγγύηση αλλά η αντιπροσωπία δεν καταφέρνει συνήθως να λύσει το πρόβλημα. Μία καλή λύση που την έχω δοκιμάσει και στο δικό μου είναι το diy με τα μπαλάκια του tennis. https://forum.e46fanatics.com/showth...ht=Tennis+ball

Τέλος για το φύσημα από τα παράθυρα απλά πρέπει το τζάμι να εφαρμόζει πιο δυνατά πάνω στο λάστιχο της πόρτας. Αρκεί λοιπόν ένα σφύξιμο στο τζάμι ώστε να μην κρατιέται χαλαρά από την πόρτα. Αυτό ρυθμίζεται βγάζοντας το προστατευτικό πλαστικό φιλέτο της πόρτας και σφίγγοντας το τζάμι με torx e7.