[QUOTE=bmwz3;88189]
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
Γινεται, το χει παθει πολυς κοσμος. Σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να το αφησεις ετσι. Βγαινουν κατι ενισχυσεις γι αυτα τα σημεια(λαπατσες αν προτιμας). Μιας και κανεις τη δουλεια, δεν ειναι διαφορα σοβαρη να τις βαλεις πανω. Ετσι λιγοστευεις τις πιθανοτητες να το ξαναπαθεις.Εκτος αυτου οταν γινει η κολληση να φορτωθεις κυριολεκτικα επανω απο το μαστορα και να επιμεινεις να στην ξαναζεστανει μεχρι να πυρωσει, και να απομακρυνει σιγα σιγα τη φλογα ωστε να κρυωσει προοδευτικα (Αποτομη ψυξη=ψαθυροτητα, μη επιθυμητο). Θα επιτυχεις ετσι την αρχικη ελαστικοτητα και θα αποφυγεις κοψιμο ακριβως εκει που τελειωνει η περιοχη που ζεσταθηκε.[/QUOTE

να σαι καλα!!αν ξερετε κατι ακομα να προσεξω ευχαριστως να σας ακουσω!
Φίλε με προβλημάτισες και μπήκα από κάτω από το δικό μου Ζ3! (Μοντέλο facelift Ιουν 2000 Μ52Β20ΤU με 58.000 χλμ),δεν έχει κανένα πρόβλημα!
Συμπτωματικά χθές ήμουν στην ΒΜW Αδαμίδης,για προληπτικό έλεγχο ΚΤΕΟ και το ψάξαμε Φρένα-Χειρόφρενο-Αμορτισέρ-Καυσαέρια κλπ.Όλα βρέθηκαν ΟΚ!!!
Πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα έχει κάνει το δικό σου;