δεν θα έχει μεγάλη διαφορά στη φασαρία και το κόστος από το Μ5...
προτιμότερος ένας Ν54 από 335i που έχει μπει και στην 5αρα ...αλλά και πάλι επειδή εκτός από το μπλόκ του κινητήρα, όλα τα υπόλοιπα διαφέρουν, θέλεις όλα τα περιφερειακά, από τα turbo/πολλαπλή εξαγωγής (έχουν διαφορετική κλίση, αλλά ίσως να γίνεται πατέντα εκεί), intercooler, ψυγείο νερού, ψυγείο A/C, ψυγείο λαδιού, ελαιολεκάνη, βάσεις κινητήρα ...και τα γνωστά πλεξούδες, κλειδιά, διακόπτες, εγκέφαλο, immobilizer, σασμαν, άξονες, διαφορικό, εξάτμιση κλπ κλπ κλπ...... δεν νομίζω ότι συμφέρει........
μόνο Αμερικάνικο τροπέτο συμφέρει..... πολύ δύσκολο να βρεθεί τέτοιο στην Ευρώπη, Αμερική και Καναδά θα υπάρχουν σίγουρα αρκετά, αλλά ο μάστορας που θα το κάνει θα πρέπει να μπορεί να συνδυάσει Αμερικάνικο με Ευρωπαϊκό εξοπλισμό, πράγμα που το βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο να συμβεί, θέλει ψάξιμο αυτό.. καθώς δεν υπάρχει Ευρωπαϊκή έκδοση του 535i...
