Σιγουρα δεν μπορει παρα να βοηθησει και να ξεκουρασει την καροτσα, ειδικα
πισω που θα πιασει στους θολους(μπροστα οι θολοι ειναι προβολοι, δεν μπορει να γινει κατι). Πιστευω ομως οτι αν ειναι πολυ ακαμπτο σε σχεση με το αμαξωμα, αργα η γρηγορα θα ξεχαρβαλωσει τα σημεια στα οποια εδραζεται.
Και αυτο γιατι και παλι τα φορτια δε θα περνανε απευθειας σε αυτο, αλλα μεσω της καροτσας. Και οπως και να το κανουμε, η αντοχη ενος αυτοφερομενου πλαισιου, στηριζεται πρωτιστως στη γεωμετρια του. Δεν εχει δυνατα σημεια για να πακτωσεις το roll cage. Αν εξαιρεσεις τους θολους μαρσπιεδες και κολωνες, το υπολοιπο αμαξωμα ειναι τσιγαροχαρτο. Εχει μελετηθει να μεταφερει στα ισχυρα του σημεια τα φορτια με συγκεκριμενο τροπο.
Εαν ειχαμε ενα πλαισιο τυπου σκαλας οπως παλια, θα μπορουσαμε να μιλησουμε για ενα roll cage που θα διαπερνουσε το πατωμα και θα πακτωνοταν στα τα πολυ χοντρα δοκαρια της σκαλας. Πιστευω οτι εκει η ακαμψια θα περνουσε σε αλλη διασταση(κυριολεκτικα ομως, αφου η σκαλα που ειναι πλαισιο 2 διαστασεων, θα γινοταν αυτοματως 3). Τωρα θελει προσοχη και μελετημενη ενισχυση στα σημεια που θα στερεωθει η κατασκευη. Ειδικα μπροστα..
Δεν ειναι φρονιμο να πατενταριστει χωρις μελετη. Αν ειναι απο καποια επωνυμη και υπευθυνη εταιρεια, και κατι θα δωσει και θα επιτελεσει τον βασικο του σκοπο οταν χρειαστει(χτυπα ξυλο). Θα σωσει τον οδηγο.